Hoofdstuk 12

3.2K 128 54
                                    

P.O.V. Destiny

"IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEP!!!!!!" gil ik luid. "Wat is er aan de hand?" roept Ashton terwijl hij en de jongens nog half in slaap, dus ook nog in hun slaapkleren wat bestaat uit een onderbroek, binnen komen. "Is dat Ashton?" vraagt Caithlin aan de andere kant van de lijn. "Jah wacht even Kate" zeg ik tegen haar. "Sorry jongens ik was een beetje overenthousiast, ga maar weer slapen" zeg ik tegen hen en met een zucht draaien ze zich om richting hun slaapkamer. Ik richt mijn aandacht weer op Kate "Dus hij heeft je mee uitgevraagd?" vraag ik. Ja, ik hoor jullie al denken: moet je daarom gillen? Maar ik ben nu eenmaal zo'n overenthousiast persoon oke? Leer er maar mee leven. Caithlin is mijn beste vriendin, al sinds we samen in de kleuterschool het haar van andere kinderen afknipten zijn we onafscheidelijk, we delen alles met elkaar en zelfs nadat ik 3 jaar in Londen heb gestudeerd zijn we nog altijd beste vriendinnen.

(voor de mensen die het niet door hebben Caithlin is dezelfde vriendin die voorkomt in het proloog!)

Nadat ik heb opgehangen loop ik terug naar het slaapgedeelte van de bus. "Wat was er nu?" vraagt Ashton zodra ik binnenkwam. "Oh eum... niets hoor..." zeg ik, een beetje beschaamd dat ik hun daarvoor wakker heb geroepen. Het verbaasde me eigenlijk dat ze daar wel van wakker worden en van mijn ringtone niet... Ach ja jongens. "Kom op zeg het!" zegt Calum. "Ja Dez kom op zeg het ons want anders volgt de kieteldood!" zegt Luke met een grijns van hier tot in Tokio. Waarom hij grijnst weet ik niet. "Oke oke Caithlin heeft een date met een jongen die ze al een tijdje leuk vond, nu blij?" vraag ik. "En daarom moest je zo schreeuwen?" vraagt Michael. "Ja! En jij schreeuwt nooit zonder reden, he?" vraag ik hem sarcastisch. "Hah... nee... huh... ik?... nooit..." antwoord hij. "Nou ja maakt toch niet veel uit want onze wekker loopt NU af" zegt Luke en terwijl hij 'nu' zegt loopt de wekker af.

"Ik heb mijn computer, ik verveel me vast niet" zeg ik nadat Ashton heeft gevraagd of ik me niet zou vervelen terwijl zij hun soundcheck deden. "Oke dan" zegt hij en verdwijnt samen met de jongens uit de kamer. Haha, ik ga de jongens zo mooi terug pakken voor wat ze met mijn gezicht hebben gedaan!

Na een uurtje ben ik eindelijk klaar, nu Paul nog overtuigen om mee te doen en alles klaarzetten. "He Paul" zeg ik wanneer ik hem zie. "Wat kan ik vandaag voor jou betekenen Dez?" "Wel je hebt vast wel gezien en gehoord wat de jongens gisteren met mijn gezicht hebben gedaan toch?" "Eum ja... maar wat heeft dat met mij te maken." "Wel ik heb een goed plan om hen terug te pakken." zeg ik en leg hem het hele plan uit. "Ik doe mee, ik moet hen nog altijd terug pakken van die keer dat ze de zetels in mijn auto vol hebben gespoten met slagroom." "Dankje Paul." en met die woorden gezegd te hebben ga ik alles klaar zetten.

_________________________________________

Hmm wat zou Dez van plan zijn...

wel dat komen jullie volgende keer te weten

Haha grapje dat zou wel een heel kort hoofdstuk zijn hier is het vervolg!!

_________________________________________

P.O.V. Luke

Na onze soundcheck lopen we terug naar de kleedkamers, waar we Destiny zouden halen om te eten, maar als we daar aankomen is ze er niet. "Waar is Dez?" vraag ik. "Geen idee, misschien naar het toilet?" en op het moment dat Calum dat zegt komt Destiny binnen. "Oh hey!" zegt ze. "Ik heb honger" zeg ik. "Kom op Luke we hebben net voor de soundcheck nog gegeten!" zegt Calum. "Dat was een uur geleden!" zeg ik. "Dan kan je nu toch geen honger hebben!" zegt Michael. "Toch wel!" zeg ik. "Agh, kom mee!" zegt Destiny en ze trekt me aan mijn arm mee, of dat probeert ze tenminste. "Wat gaan we doen?" vraag ik. "Eten zoeken voor jou, dat je stopt met zagen!" "Jaaaaah!" zeg ik en loop samen met Dez de kamer uit.

On Tour ft 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu