P.O.V. Destiny
Ik werd wakker van de zon op mijn gezicht. Uuh ik ben het gordijn gisteren vergeten dichtdoen. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het nog maar 8uur is. Eerst douche ik en kleed me aan. Daarna kam ik mijn haar en doe nog wat mascara op. Als dat gedaan is loop ik naar de woonkamer, maar die is nog leeg. "Ik heb honger" zeg ik tegen mezelf "Oeh ik heb een idee ik bel roomservice! Maar ik zal maar best ook iets voor de jongens bestellen anders eten ze mijn eten op zodra ze wakker zijn." Ik zocht op een papier dat in de kamer lag het nummer van de roomservice. Daarna bestel ik wat broodjes, chocoladekoeken, croissantjes,...
Na 10 minuutjes is het eten er. Het was al 9 uur dus besloot ik de jongens wakker te maken "Hmm... laat ik ze maar eens terug pakken te beginnen met Ashton en Luke..." Ik pakte een soort van gong die er stond als versiering en de stok die er bij hoorde en liep naar hun kamer. "OPSTAAAAAAAAAAAAAAAAAN" riep ik heel luid terwijl ik op de gong sloeg. Ik trok de gordijnen open. "DEZ!! STOP!!" riep Ashton. "Ga weg ik wil slapen" voegt Luke er aan toe en hij trekt het deken weer over zijn hoofd. Ik sloeg nog eens op de gong maar dat hielp niet dus trok ik het deken maar van hun. "Als jullie nu niet opstaan is al dat lekkere ontbijt alleen van mij!!" riep ik en liep de kamer uit opweg naar de hotelkamer van Calum en Michael.
Gelukkig doen ze nooit hun deur op slot dus kan ik gewoon binnen. Ik loop via hun woonkamer naar hun slaapkamer en doe hetzelfde als bij Luke en Ashton. "OPSTAAAAAAAAAAAAN" gil ik terwijl ik sla op de gong en het gordijn opentrek. "Aaah Dez ga weg" roep Michael. "Neeee" roep ik terug omdat ze nog niet willen opstaan spring ik op hun. "Ga van me af ik sta al op!" roept Calum. Hij staat op en loopt richting de badkamer. Maar Michael blijft gewoon liggen dus begin ik hem te kietelen "Opstaan Mikey!" "Aaaaaaaah Dez hahahahahah stooooohoooop hahaahahahah" lacht Michael. "Ga je opstaan?" vraag ik. "Ja stop pleas genade" smeekte hij. Ik stopte en Michael staat op.
Na het eten word er op de deur geklopt. "Dat zal die vrouw voor het interview zijn" zegt Calum. Michael gaat de deur opendoen en we gaan allemaal zitten in de woonkamer. "Heey ik ben Rosalie Knight en ik ga jullie interviewen." zegt de vrouw. Ze heeft donkerblond haar dat strak in een dotje zit en mooie blauwe ogen. Ook heeft ze een witte blouse aan en een zwart rokje.
Ze begon met wat basic vragen zoals waar ze elkaar ontmoet hebben enzo. Dan vroeg ze aan mij hoe het was om het kleine zusje te zijn van Ashton Irwin. "Ashton, en de rest van de jongens ook, is echt super en ik ben best wel trots dat ik hem mijn grote broer mag noemen. Het heeft ook wel veel voordelen om het kleine zusje van te zijn, maar ook veel nadelen." antwoord ik. "Zoals" vraagt Rosalie. "Wel, ik kan nooit iets doen met Ash zonder dat hij herkent wordt en ik mis die momenten wel die we vroeger hadden voor hij beroemd was. Begrijp me niet verkeerd: ik ben echt blij voor Ash en de rest van de jongens, maar soms is het wel moeilijk en ze zijn ook vaak op tour, dus voor ik hierheen kwam had ik Ashton in geen 3 jaar gezien en dat is ook echt erg. Nou ja, ik had hem wel gezien op het internet en op tv en we skypten en belden ook veel maar dat is niet hetzelfde. Maar het is hoe het is en ik ben echt heel trots op hun alle vier." zeg ik. "Ounh dat is super lief!" zegt Michael. Hij staat op en geeft me een knuffel. "Dus je vindt het moeilijk dat je hem zo weinig ziet maar hij komt toch wel vaak naar huis?" vraagt de interviewster verder. "Ja, maar ik heb de laatste 3 jaar op school gezeten in Londen, dus kon ik niet zomaar naar huis wanneer ik het wou, dus toen Ash thuis was, was ik in Londen en als ik thuis was, was Ash ergens aan de andere kant van de wereld." Antwoord ik. "Oke, en maakten jullie vroeger veel ruzie?" "Haha wel eum... zoals elke broer en zus hebben wij wel ruzie gemaakt, ja, maar niet zo veel. Onze band is altijd wel sterk geweest en ik kan ook alles tegen Ash zeggen en hij zal gewoon luisteren." Zeg ik. "Zoals Dez al zei maakten we wel veel ruzie maar we zijn er sterker door uitgekomen." Voegt Ashton er nog aan toe. "En waarover maakten jullie dan vooral ruzie." Vraagt de vrouw. "Oh dat kon over van alles gaan over wie het laatste stuk pizza kreeg of naar welke film we zouden kijken." Zegt Ashton. "Wie won er het meeste?" vroeg Calum nieuwsgierig. Ashton begint te lachen en zegt "Ik natuurlijk, al moet ik toegeven dat Dez zware concurrentie was want ze was en is nog steeds super koppig." "Ik ben niet koppig!" antwoord ik. "Dez dat ben je wel hoor" zegt Michael.
JE LEEST
On Tour ft 5sos
FanficDestiny Irwin is een meisje van 17 en ja je ziet het goed IRWIN. Ze is het kleine zusje van Ashton Irwin van de band 5sos. Na elkaar 3 jaar niet gezien te hebben wil Destiny haar grote broer verrassen. Ze besluit mee te gaan op tour samen met de jon...