P.O.V. Destiny
Ik word wakker van 4 gekken die op mijn bed aan het springen zijn. "Uuuh stop ik wil slapen" zeg ik en trek het deken terug over me heen. Met een ruk wordt het deken weer van me afgetrokken. "Nee niet weer in slaap vallen anders ga ik water gaan halen." zegt Ashton. "Nee niet doen, ik ben al wakker!" gil ik. "Binnen een halfuur moeten we gaan eten" zegt hij en stapt dan samen met de rest van de jongens mijn kamer uit.
Ik sta voor m'n kast te kijken. "Hmm... wat zal ik vandaag eens aantrekken" denk ik. Na 5 minuten naar mijn kast te hebben gekeken pak ik een skinny jeans en een rood topje van superdry. Ik doe mijn haar nog rap in een hoge staart en ga dan naar de woonkamer waar alle jongens al naar tv aan het kijken zijn. "Ik ben klaar" zeg ik.
Als we beneden aankomen en aan tafel gaan zitten vraag ik: "Waar zijn Paul en James?" "James bleef hier maar voor een nacht en is nu naar familie en Paul is al naar de concertzaal om wat dingen klaar te zetten" antwoord Calum. "Gaan we nu ons eten gaan halen?" vraagt Luke. "Is goed" zegt Michael. "JAAAAAH, FOOD HERE I COME!!" roept Luke een paar mensen kijken hem wat vreemd aan. "De jeugd van tegenwoordig" hoor ik de vrouw van de tafel naast ons zeggen.
Nadat we hebben gegeten en ons hebben klaargemaakt, vertrekken we naar het concert gebouw. "Wauw, het is hier gewoon gigantisch!" zeg ik. "Haha, jij bent precies ook niet veel gewoon. Het is wel groot maar we hebben toch al in grotere zalen opgetreden hoor." zegt Michael. "Niet iedereen is zo beroemd als jullie!" zeg ik.
"Ah jullie zijn er, en voor de verandering eens op tijd" zegt Paul die onze kant komt uitgelopen. "He, we zijn altijd op tijd!" zegt Luke. "Geloof je het zelf? Maak niet uit, jullie moeten naar Lou om jullie kleren uit te kiezen." antwoord Paul.
Bij de kleedkamers aangekomen zeggen de jongens snel gedag tegen Lou en lopen dan naar de kleding rekken. Lou komt naar mij toegelopen en geeft mij een knuffel. Na een paar minuten door de kledingrekken te kijken zie ik een roze t-shirt met een eenhoorn er op. "Heey Ash, ik heb de perfecte outfit voor je gevonden" roep ik. Hij komt mijn kant oplopen en ik houd de t-shirt omhoog. Hij begint te lachen en zegt dan "Ik denk eerder dat dit een shirt is voor Michael" zegt Ashton. Michael die een paar rekken verderop staat kijkt verbaasd op. "JAAAAAAAH, die wil ik!" roept hij. "Ik dacht het niet Mike" zegt Lou die een beetje verderop staat te kijken. "Die t-shirt is veel te klein voor jou en hij is van mijn dochter. Ik vraag me af hoe die hier is geraakt." zegt ze terwijl ze de t-shirt van me aanneemt en hem in haar tas stopt.
Als de jongens allemaal hun kleren hebben gevonden zitten we nog wat te chillen tot Paul binnen komt. "He. Sorry jongens, maar jullie moeten een soundcheck doen." zegt hij. "Is goed, mag Dez mee?" vraagt Calum. "Tuurlijk mag ze mee" zegt hij en geeft me een vriendelijke glimlach.
De jongens lopen het podium op en ik ga zitten op 1 van de stoeltjes vooraan.
Wanneer ze een paar nummers hebben gespeeld is het al tijd voor het middag eten. We lopen naar een soort van kantine waar al veel mensen zitten. "Wat doen al die mensen hier?" vraag ik. "Die mensen zorgen dat alles klaar staat voor de show: er zijn mensen die zorgen voor het geluid, licht, en ga zo maar verder" legt Ashton me uit. We pakken een broodje van een tafel en gaan zitten.
Als we allemaal klaar zijn vertrekken de jongens richting het podium en ik richting de uitgang. "Vergeet niet als er iets is dat je moet bellen, oke? En om 17 uur ten laatste terug hier!" zegt Ashton nog voor ik het gebouw uitstap.
Ik loop richting het shopping center en loop een winkel binnen die me leuk leek.
P.O.V. Ashton
"Eindelijk" zegt Luke nadat we te horen krijgen dat we pauze hebben. "Hoe laat is het? Moet Dez niet al lang terug zijn?" vraag ik. "Het is nu 15:37 en jullie hebben pas om 17 uur afgesproken." antwoord Calum. "Ja dat weet ik wel maar ik maak me zo'n zorgen om haar!" zeg ik bezorgd. "Dude, Dez is geen klein kind meer, ze kan best voor haarzelf zorgen en ze is nog maar 2 uur weg." zegt Michael. "Nee ze is al 2 uur en 4 minuten weg en wie weet wat er is gebeurt, wie weet heeft er haar een iemand meegepakt en verkoopt hij haar nu voor geld of is iemand haar aan het verkrachten of is ze opweg naar het winkelcentrum onder een auto terecht gekomen of..." "Relax gast, Dez is een slim meisje en is niet op haar mondje gevallen. Ik denk als een gast maar eens probeert om Dez aan te raken dat ze hem gewoon een trap in zijn edele delen geeft." zegt Luke. "Ja oke daar heb je een punt." zeg ik. "Ik denk dat we ons beter maar eens zorgen gaan maken om hoe we Dez gaan terug pakken." zegt Luke. "Hmm daar heb je alweer een punt..." antwoord ik.
"Oke dus we zijn het allemaal eens dat we niet weer iets moeten doen met water?" vraag ik. "Ja dat begint een beetje afgezaagd te worden" zegt Calum. "Oke iemand ideeën?" vraag ik. "Weet iemand of Dez kan zingen?" vraagt Michael. "Eum... toen ze klein was zong ze heel de tijd maar, nou ja, laten we het zo zeggen: onze ruiten sprongen net niet. Maar waarom moet je dat weten?" vraag ik. "Wel als Dez echt zo slecht zingt als jij zegt dat ze zingt dan kunnen we haar daar mooi mee terug pakken. Vanavond tijdens het concert vragen we haar het podium op en dwingen we haar om iets te zingen?" zegt hij. "Ik weet het niet dat is toch helemaal niet grappig en is best zielig voor Dez vind je niet? Er zullen sowieso mensen zijn die het filmen..." zegt Luke. "Ja dat is wel waar maar zij heeft bijna hetzelfde bij ons gedaan aan het zwembad" zegt Calum. "Oke ja dat is waar. Oke goed ik doe mee. Maar als ze boos wordt was het niet mijn idee." zegt Luke.
Het was 16:33 toen Dez terug kwam met allemaal zakken in haar hand. "Hier ben ik weer" zegt ze. Ik stond op en liep naar haar toe "Is alles goed?" vraag ik terwijl ik haar in een knuffel trek. "Ja, alles is goed behalve dat ik niet meer kan ademen." zegt ze. "Je wilt niet weten hoe overbezorgd Ash was!" zegt Michael. "Ja, om de 5 minuten keek hij op zijn gsm om te zien of je nog niet gebeld had en vroeg constant of alles wel goed met je zou zijn" vult Calum aan. "Ounh dat is super schattig, kleine Ashton die bezorgt is!" zegt Destiny terwijl ze in mijn kaken knijpt. "Ze overdrijven gewoon, zo erg was ik niet" zeg ik. "Oh, dat was je wel hoor" zegt Luke terwijl de deur open gaat. "Jullie moeten jullie omkleden en jullie make-up doen" zegt Lou die juist is binnen gekomen.
Dez blijft achter in de 'chillroom' en wij volgen Lou. Als we allemaal zijn aangekleed begint Lou aan onze make-up. "Seg Lou, zou je iets voor me willen doen?" vraag ik. "Hmm... het valt te zien wat ik moet doen." zegt ze. "Wel zou je Dez ook een beetje mooi willen maken als je klaar bent met ons?" vraag ik. "Eum... ja tuurlijk, maar mag ik vragen waarom en waarom jij dat vraagt?" zegt ze. Ik leg Lou het hele plan uit en dan zegt Calum: "Maar je mag natuurlijk niet zeggen waarom dat je haar wil mooi maken." "Maar wat moet ik dan zeggen als ze vraagt waarom ik haar wil opmaken?" zegt Lou. "Zeg anders omdat je al klaar bent met ons en dat je je verveelt en het je wel leuk lijkt en dat jullie zo nog wat tijd kunnen doorbrengen?" zegt Luke. "Oke dan maar ik weet voor de rest van niets oke!" zegt ze. "Oke is goed!" zeg ik.
5 minuten later is Lou klaar met onze make-up en kleding en gaat ze Dez halen. Na 2 minuten komt ze terug binnen met een lachende Dez aan haar zijde. "Oke, dit gaat al volgens plan" denk ik.
We moeten zo op en ik loop al zenuwachtig rond. Als het eindelijk tijd is om op te gaan loop ik naar mijn drumstel.
Na een paar liedjes doen de jongens teken naar elkaar dat het tijd is. "Nu hebben we een speciale verrassing voor jullie..." begon Luke maar werd onderbroken door een paar gillende meiden. "Wij hebben hier vanavond iemand om wie we veel geven en zij gaat een liedje voor jullie zingen!" vertelt hij verder. "Kom maar hier Dez!" zegt Calum terwijl Michael en ik haar het podium opslepen. "Oke Dez welk liedje wil je zingen?" vraag ik. "Eum wat dacht je van geen? Ik kan helemaal niet zingen, wil je je fans dat nu echt aandoen?" vraagt ze. "Ken je 22 van Taylor Swift?" vraagt Calum. "Ja, maar ik ga echt niet zingen" zegt ze. Ik ga achter mijn drumstel zitten en begin te spelen. Al snel volgen Calum, Michael en Luke mijn voorbeeld.
_____________________________________________________
A/N Heeey people
Hoofdstuk 5 is af.
Hoe vonden jullie het?
Hebben jullie nog ideeën voor een revange van Dez? Iemand?
We zullen wel wat minder uploaden omdat L op vakantie vertrekt. Dus zal het wat trager gaan en ik vertrek 14 augustus op vakantie dus dan zullen we helemaal niet meer uploaden maar ik zal proberen om al wat hoofdstukken aan de kant te zetten die L dan juist nog moet nakijken. Sorry daarvoor maar als ik terug kom zal ik zoveel schrijven als ik kan!!
VOTE?
COMMENT?
❤ L en A❤
JE LEEST
On Tour ft 5sos
Hayran KurguDestiny Irwin is een meisje van 17 en ja je ziet het goed IRWIN. Ze is het kleine zusje van Ashton Irwin van de band 5sos. Na elkaar 3 jaar niet gezien te hebben wil Destiny haar grote broer verrassen. Ze besluit mee te gaan op tour samen met de jon...