hetedik rész

4.4K 295 30
                                    

hetedik részGracie szemszöge

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

hetedik rész
Gracie szemszöge

A péntek délután hamarabb eljött, mint gondoltam. A hét olyan gyorsan pörgött le, hogy időm sem volt jobban belegondolni, hogy tényleg randira hívtak, attól függetlenül hogy Chloé folyamatosan rágta a fülemet vele. Nem mintha zavart volna, hiszen én is örültem neki, hogy lesz ebből valami közöttünk Chrisszel vagyis reméltem, hogy a buliban érzett apró borzongás fokozódik majd az este folyamán.

— Tuti el akarsz menni vele? — kérdezte Reece, miközben az ágyamon ülve nézte, ahogy a fehér pólómra, egy türkizkék Adidas pulcsit húztam.

Fekete mom fazonú farmer volt rajtam, és egy Adidas sneaker, ami passzolt a pulóver színéhez. Befűztem egy fekete övet nadrágom bújtatójába, csak hogy ne kelljen ránéznem még egy darabig. Igazából Chris valójában gyorskajálni visz el, szóval nem akartam kicsípni magamat, inkább ilyen lezser vonalat vettem fel. Na nem mintha bármikor máskor tudnék másmilyent.

— Persze, miért ne akarnék? — kérdeztem tőle, mire ő csak vállat vont. Ezt csinálta már kora délután óta. Kérdezett valamit, aztán csak a vállát vonogatta, mintha annyira mégsem lenne fontos. Tökre felidegesített vele.

— Hova is mentek? — kérdezte, mire én elismételtem újra, sokadjára, a kajálda nevét. Valami csirkefaló szerűség volt. — Ott tök szar a hamburger.

— Akkor majd eszem salátát — feleltem, mire ő megforgatta sötétbarna szemeit.

— Te és a saláta. Ne nevettess — pillantott rám sokatmondóan, mire én mérgesen csaptam le a fésűt az íróasztalomra, amivel eddig a hajamat babráltam.

— Elárulnád mi bajod? Miért nem tudsz kicsit örülni nekem? — kérdeztem, mire az ő ajkai először meglepetten elnyíltak, majd durcásan elhúzta őket.

— Nincs semmi bajom. Csak szerintem nem illik hozzád ez a Chris — erre elnevettem magamat.

Nem hittem el, hogy komolyan megint ezzel fog jönni. Tudtam, hogy minden egyes alkalommal, mikor valami fiú képbe jött volna, neki volt valami kifogása ellenük, és aztán előbb utóbb be is jöttek az állításai, mint egy önmagát beteljesítő jóslat. És ezt úgy gyűlöltem, nem akartam, hogy bevonzza ezt Chrisnél is.

— Hát majd kiderül — ültem végül le mellé, mire ő sóhajtott egyet. — Ne aggódj, nem csinálok semmi hülyeséget.

— Tudom — mondta, és hagyta, hogy karjai közé másszak, óvatosan bekuckóztam forró ölelésébe. — Gyönyörűen nézel ki, remélem minden összejön ezzel a sráccal. Tényleg nem olyan rémes, kicsit túldramatizálom.

— Kicsit? — kérdeztem, miközben fejemet vállára hajtottam. Ree felnevetett, mélyen, döcögősen, és egy puszit nyomott a fejemre. Kissé megborzongtam, és kellemes melegség járt át.

Adrenalin fröccsWhere stories live. Discover now