tizenharmadik rész
Gracie szemszögeNem fogok hazudni, a hétvégéim dögunalmasan teltek, mióta Reece nem volt mellettem, és gyakorlatilag szakítottunk. Mármint a barátságban. Szóval miután Chloé szombat délelőtt hazament, otthon maradtam egyedül, egykeként, két aggódó szülővel körbevéve, akik folyamatosan a lelki állapotomról kérdezősködtek, és arról, nem fáj-e valamim. A fejem fájt egy idő után a sok hülyeségtől. Szóval összességében, esélyem sem volt szórakozni, valójában halálra untam magamat a bőrömben. Kimentem délután kosarazni is, hátha jobb kedvre derülök tőle, de miután ismét nem voltam formában, és ezért felidegesedtem amiatt, hogy esetleg a hétfői meccsünket is elrontom, annyira feldühödtem, hogy csattogva masíroztam a szobámba, hangosan bevágva az ajtómat, frusztrált tiniként viselkedve. A tizennyolcadik évem eddig egy hatalmas szívás volt.
Hétfő reggel már azelőtt gyűlöltem a napot, hogy kinyitottam volna szememet. Hihetetlenül elegem volt mindenből és mindenkiből, a selejtező döntő mérkőzése elérkezett, én pedig táskás szemekkel, kialvatlanul sétáltam be az iskolába. Ha ezt a meccset is elveszítjük, komolyan bemosok egyet annak a szöszi kis Norának, már csak azért is, hogy megbosszuljam a szabálytalankodásait. Az utóbbi időben önkényes igazságosztó is lettem.
— Izgulsz? — kérdezte Chloé az ebédlőasztalnál, és nem tudtam nem észrevenni, hogy mindenki minket figyel. A társaság határozottan megérezte az utóbbi hetekben, hogy Reece és én mosolyszünetet tartunk határozatlan időre.
— Persze — bólogattam, és a számból egy hosszú makaróni tészta lógott ki, amit egy gyors mozdulattal beszippantottam. Nem akartam észrevenni, mégis láttam Reece elfojtott mosolyát, ahogy tányérja felé fordítja fejét. Vadul vágtázott a szívem a mosolya láttán. Hülye Gracie, csak kétségbeesett, krónikus társfüggő vagy. — Ráadásul este hatra tették a meccset. Mi leszünk az utolsók. Amilyen szerencsétlen vagyok, el is alszom.
— Elvigyelek? — csendült hirtelen egy mély, rekedtes hang, amit annyira ritkán hallottam engem megszólítani az utóbbi napokban. — Tudom, hogy félsz a metrón.
— Én nem is félek — kezdtem tiltakozni vöröslő fejjel, pedig igenis féltem. De még mennyire. Kérdés az, hogy plusz egy kínos fuvartól vagy a késő este metróállomáson csövező hobóktól féltem jobban. Azt hiszem a csövesek nyertek. — De oké, köszi, ha elviszel.
— Nincs mit — biccentett, és ezzel be is fejeződött a beszélgetésünk. Mindenki csendben evett, evőeszközök ütődtek a műanyag tányérokhoz. Az étkező hangos volt az üvegek csörgésétől, a diákok beszélgetéseitől.
Az ebédem hamarabb elfogyott, mint gondoltam, így gyorsabban végeztem, mint a többiek. Pont akkor vettem észre Christ a folyosón, mikor ő felém pillantott. Intettem neki, és nagy levegőt véve, minden megmaradt bátorságomat összeszedve, megindultam felé. Tulajdonképpen nem voltunk még együtt, ez nem egy szakítás lesz, egyszerűen csak elmondom neki, hogy mennyire össze vagyok zavarodva mostanában. Azt a részt előzékenyen kihagyom, hogy pontosan miért is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Adrenalin fröccs
Ficção AdolescenteGrace határozottan irányítás mániás, szereti, ha a dolgok úgy működnek, ahogy eltervezi. Minden a legnagyobb biztonsággal, a saját medrében, úgy ahogy ő megtervezte. Reece vad, fékezhetetlen és imádja a spontaneitást. Szeret mindenbe belevágni, m...