Yeonwoo segera menolak badan Jungkook. Dia menarik nafas yang hampir putus tadi. "Kau ni kenapa?! Aku tengah susah hati ni!"
"Amacam? Dah jatuh cinta tak? Ada apa-apa perasaan tak? Hati berbunga-bunga ke??"
"kau ni merepek tahu tak?! Aku tak rasa apa-apa pun! Nice try by the way!" bohong Yeonwoo acah macho. Dia perlahan-lahan jarakkan dirinya tanpa disedari Jungkook.
Jungkook mengeluh. Sikit lagi!
Tak pe jungkook, lepas ni ada peluang jangan lepaskan lagi! lagi sikit je tadi tu! Ish! Jungkook pandang bibir Yeonwoo. Merahnya aduhai~
Kemudian Jungkook pandang mata Yeonwoo. "Are you okay now? Wanna share what happen tadi?" ujar Jungkook. Yeonwoo menghela nafasnya. "Pada 5 minit yang lepas..."
...
Sambungan bab 10~
"well, as you know, that is imposible for me to not have a feelings to get marry." Ujar Yeonwoo dengan nada yang sengaja dilambatkan. Wajah Puan Lee berubah. "what? What do you mean?"
"alahai, takkan kau tak tahu? Kau tinggal dalam tempurung kelapa ke? Dah viral satu Korea yang aku ni dah ada namja chinggu! Jeon Jungkook. Kami dah ada hubungan rasmi dan kalau berjaya mungkin mana tahu ada jodoh kami... berkahwin.."
Yeonwoo rasa nak tergelak lihat wajah Puan Lee seperti baru lepas makan plum. Berkerut sana-berkerut sini! Langsung tak menyedari ungkapan yang dia katakan.
"aku pun nak dicintai, mencintai, dating, tengok wayang, having a candle light dinner, gaduh-gaduh, sleep together.. macam yang orang biasa buat.. tak normallah kalau aku tak macam tu. Kau ingat aku tunggul kayu takde perasaan??"
Puan Lee pandang pendakwa Min Ri. "eh perempuan! Kau dah bagitahu dulu ke tentang syarat ni pada dia? hah? Kau dah bersubahat kan dengan dia?! dah rancang pelan supaya dia cari teman lelaki dia tu sebab nak halang aku dapat harta? Betul kan?!!" memetir suara tua milik Puan Lee. Pendakwa hanya bereaksi tenang.
"Puan tiada hak untuk tuduh saya. Saya cuma menjalankan tugas dengan amanah dan takkan bocorkan sebarang maklumat mengikut perjanjian yang dah dipersetujui." Ujarnya tegas.
"kau ni memang tak guna!!" serta-merta badan Pendakwa Min Ri dibangunkan dan ditolak kuat ke dinding. Berdentum bunyi kepala terhentak serta jeritan Pendakwa Min Ri yang kesakitan.
"Hoi! What the fuck kau nak bunuh orang ke apa? Eh, tapi bagus juga kau bunuh orang, biar merempat masuk penjara yang memang dari dulu lagi sesuai dengan muka kau tu!"
Puan Lee pandang Yeonwoo dengan mata terbeliak. "apa beso-besokan mata tu? Muka dah macam mak lampir! Kau fikir aku takut? Meh lah, pasang kekuda kau kita fight! Baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah!" ujar Yeonwoo dan memasang langkah untuk menghentam manusia di hadapannya.
"hoi perempuan gila! Kau cuba hancur masa depan kau sendiri ke? Memang cari nahas kalau kau usik muka aku ni, aku saman kau nanti, satu Korea akan benci kau!!!"
Dia cuba menghampiri Yeonwoo dengan beg tangan Gucci yang dibawanya. Nak pukul aku dengan beg tak ory tu ke? Pergi mampus! Yeonwoo elak.
Baru sahaja tangan Puan Lee hendak menyentuh wajahnya, Yeonwoo menahan dan memusingkan pergelangan orang tua itu sehingga berbunyi 'Prak'.
"Holly shit!! Yaaa! Are you crazyyy??!! Sakitlah bodoh!!"
"masa depan aku dah lama musnah sejak kau hancurkan kebahagiaan keluarga aku dan sejak kau datang masuk campur dalam hidup aku!! Dasar perampas! Oh bukan, kau ni pembunuh!! Kalau tak sebab kau, mama aku takkan mati dan dah bahagia sampai tua dia sekarang dengan aku!"
"aku bukan pembunuh lah gila!!! Aku tak sentuh pun perempuan tu! Bukannya aku yang letak sel kanser dalam badan dia!! kau tu yang tak betul! Tak waras! Anak dengan mak sama je!!!" dia merentap lengannya kasar dan membuat Yeonwoo hilang keseimbangan dan terdorong ke belakang.
Yeonwoo ketap gigi. Ada yang mati orang tua ni karang!! Belum sempat yeonwoo beraksi, tangan kasar milik Puan Lee hinggap setepek di pipi Yeonwoo.
"shit."
Yeonwoo memegang pipinya. Perit tahu tak? "sakit kan? Macam tu lah sakitnya hati aku dengan kewujudan kau! Aku benci kau!"
"tangan lembik kau tampar ni sikit je rasa, kalau kau nak rasa yang sebenar, meh sini, aku tampar! Biar bibir kau yang dah besar tu aku gedabakkan! Mari lah!!!"
Yeonwoo tarik badan Puan Lee dan kakinya ditolakmenyebabkan Puan Lee terdorong dan terbaring di atas sofa. Yeonwoo di atasmenghempap peha Puan Lee. Yeonwoo ketap gigi.
"I don't hate you earlier. But I hate the fact that you are exist in this world, and because of you, I've lost my happy childhood moment!! I've never felt that and forever wouldn't! You are the reason! And it's only you!!!"
Yeonwoo kemudian mengacu penumbuk dan Puan Lee hanya menjerit dan menutup mata
YOU ARE READING
[𝑪] Absolute Boyfriend ʲʲᵏ
Fanfic"Akhirnya.." Aku mengerutkan kening. "Akhirnya apa?" "Sekarang hanya ada kita berdua.." bibirnya digigit. Aku telan air liur. Dia sengetkan kepala dan memandang aku. "You and Me." . 𝑪𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒚 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 ❤︎ Dalam proses memperbaiki jalan...