1.0

2.9K 57 13
                                    

Yarışmacılar Levent'teki ofiste toplanmıştı.Acun Ilıcalı'yı bekliyorlardı.Herkes kendime yakın gördüğü kişiyle konuşuyordu.
"Bu sene herkes Ünlüler takımını konuşacak görürsünüz."
Dedi Mert ortaya laf atarak.Yasin hemen cevap verdi.
"Evet bütün oyunları biz kazanacağımız için sizi en sefil takım olarak konuşacaklar."
Gülme sırası bu sefer gönüllülerdeydi.Herkes kendi halinde takılıyordu.Sercan telefonuyla spor haberlerini takip ediyordu.Karşısında Nisa ve Cemal oturuyordu.
"İşte o da Ersin abi.Çok Güzel Hareketler Bunlar da oynuyordu."
Dedi Cemal Ersin'i işaret ederek.
"Evet Ersin abiyi tanıyorum."
Dedi Nisa.Ünlüler takımında şu ana kadar sadece Ersin'i tanıyordu.En sona Sercan Yıldırım kalmıştı.
"Sercan da futbol-"
"Bence beni de tanıyordur."
Dedi Sercan Nisa'ya bakıp.Nisa güldü ve
"Üzgünüm tanımıyorum."
Dedi.Sercan şaşırmıştı.
"Nasıl?Babanla hiç milli takım maçını izlemiyor musun?"
"Ben Beşiktaş oyuncularını biliyorum sadece."
Dedi Nisa.Sercan gözlerini kıstı,ileriye doğru doğru eğildi.
"Bence sen Bursaspor'u araştır,takımını değiştirirsin."
"O ne ya.Öyle bir takım mı var?"
Dedi Nisa.Onların sohbetini dinleyen herkes bu söz üzerine güldü.Sercan tam bir şey diyecekken Acun içeri girdi.
"Kusura bakmayın arkadaşlar geciktim."
Dedi.En baş köşeye oturdu.Sercan gözlerini kısıp,işaret parmağını Nisa'ya doğru salladı.Nisa ise bu hareketine güldü.
"Sizlere tekrardan bir şeyi hatırlatmak istiyorum.Survivor dünyanın en zor yarışması.Bunun üstesinden gelebileceğinize emin değilseniz şu an bile vazgeçebilirsiniz."
Dedi Acun.Herkes birbirine baktı.Kimse bir şey söylemedi.
"Peki o  zaman uçak biletleriniz dağıtılacak.1 saat sonra havaalanına götürüleceksiniz.Şimdiden hepinize iyi şanslar ve başarılar.Artık adada görüşürüz."
Biletler dağıtıldı.Herkes valizlerini aldı ve çıkışa doğru ilerlediler.Birbirilerine koltuk numaralarını soruyorlardı.Sercan Nisa'nın yanına gitti.
"Hangi koltuktasın?"
Dedi.Nisa tekrar koltuk numarasına baktı ve söyledi.Sercan gülerek cevap verdi:
"Ersin abi ben sen yan yanayız."
Nisa şaşırdı.Yürümeye devam ettiler.
"Neyse en azından sana giderken Bursaspor'un galibiyetlerini anlatırım.
"Nisa kahkaha attı.
"Bende sana Beşiktaş'ın şampiyonluklarını anlatırım."
Dedi.İkiside inatlaşmalarına güldüler.Survivor macerası başlıyordu.
MERHABA ARKADAŞLAR.UMARIM BEĞENİR VE DESTEK OLURSUNUZ.SYFC VE SERNİS AİLESİ SİZİ SEVİYORUM❤️

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin