Oyun 9-9'a gelmişti.Her iki takımda heyecanlıydı.Gönüllerden Nisa ve Cemal ünlülerden Sercan ve Aycan çıkacaktı.Başlangıç noktasına gittiler.İlk başta Aycan ve Nisa çıkacaktı.
"Cemal bana nedense çok tanıdık geliyorsun."
Dedi Aycan sağına doğru dönerek.Sercanla Nisa da onları dinliyor,ara sıra birbirlerine bakıyorlardı.
"Bende aynı şeyi Nisa'ya söyledim.Sende bana çok tanıdık geliyorsun."
Dedi gülümseyerek Cemal Can.Acun geri sayıma başladığı için önlerine döndüler.Düdükle beraber iki kız da koşmaya başladı.
"Haydiiii Nisaaa."
"Haydi Aycaaaan."
İki takımda tezahürat yapıyordu.Nisa neredeyse 10 saniyelik farkla öne gelmişti.Cemal son gücüyle koşarken Aycan bayrağını kaldırınca Sercan da çıktı.İkiside çok hızlı koşuyordu.Cemal atış yerine gelmiş Sercan da hemen arkasındaydı.İkiside atışlarını yapmaya başladılar.Herkes büyük bir heyecan içerisindeydi.
"Haydi Cemooo."
"Haydi Sercannn."
Erzak onlar için oldukça önemliydi.Sercan son atışını yaptı ve kazanan ünlüler olmuştu.Nisa ve Cemal Can üzgün bir şekilde birbirlerine baktılar.Ünlüler takımı oyun alanına gelmişti.Sevinç gösterileri yapıyorlardı.Gönüllüler takımı da Cemal Can'a moral vermeye çalışıyordu.
"Nefesleri kesen bir mücadeleydi.Kazanan ünlüler takımı oldu.Tebrik ederim."
Her iki takımda birbirini alkışladılar.
"Sercan sözü sana verelim final atışını sen yaptın ve kazandınız."
Dedi Acun.Sercan gülümseyerek dinledikten sonra
"Evet abi açıkçası çok mutluyum.Erzak ilk haftamızda bize çok iyi gelecek.Gönüllüleri de tebrik ediyorum.Nisa-gülümsemesine engel olamayarak- çok hızlı geldi.Ben kaybedeceğiz diye düşünmüştüm.Ama kazanan biz olduk."
Dedi.Nisa Sercan'a bakıp gülümsedi.Gizem ise alttan onu dürtüyordu.
"Elif sen neler hissediyorsun ?"
"Acun bey çok mutluyum.Tüm takım arkadaşların eline emeğine sağlık."
Dedi.Acun Gönüllüler takımına doğru döndü.
"Bugün 3/3 yapan daha sonra bayrak yarışına çıkan oyunun yıldızı Nisa'ya söz verelim birde."
"Bugün herkes elinden geleni yaptı.Kazanan ünlüler oldu.Tebrik ederim onları da.Afiyet olsun.Keşke biz alsaydık.Sercan o kadar hızlı atışlar yaptı ki ben anlayamadım yenildiğimizi.Ama yarın bomba gibi geleceğiz."
Dedi Nisa.Konuşurken sadece Acun'a bakmıştı.
"Teşekkürler Nisa.O halde adalarınıza dönebilirsiniz.Yarın görüşmek üzere.
Dedi Acun.Denize doğru ilerlediler.Deniz botuna binerken Aşkım ve Sercan gülerek konuşuyorlardı.Nisa ise arkadan onları izliyordu.Yasin koşarak Nisa'yı kucağına aldı.Nisa kısa bir çığlık attı.Herkes onlara gülerek bakıyordu.Bir kişi hariç.
"Yasinnn indir beni ya."
Dedi kahkahalarının arasından.Yasin bota gelene kadar indirmedi.Sercan ise herkesle muhabbeti kesti ve hızlı adımlarla kendi botlarına bindi.O tarafa doğru hiç bakmıyordu.Gizem ile Nisa yan yana oturmuştu.
"Ay Sercan'ın yüzünü görmeliydin."
"Neden?"
Dedi Nisa botlar birbirinden uzaklaşmaya başlıyordu.
"Yasin seni kucağına aldığında kıpkırmızı oldu resmen."
İşte Nisa bunu duyduğuna sevinmişti.
YENİ BİR BÖLÜÜÜM İLE KARŞINIZDAYIM.LÜTFEN OY VERMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN.BELLİ BİR SAYI OLUNCA YENİ BÖLÜMÜ ATACAĞIM.SİZİ SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİS
FanfictionOnlar dünyanın en zor yarışmasına başvurdular.Şampiyon olmak için hazırlandılar.Ancak hesaba katmadıkları şey aşık olacaklarıydı.