"Dur."
Dedi Nisa Sercan'ın kolundan tuttu.Sercan kolunu çekti.
"Niye durayım Nisa?"
Diye sordu Sercan.Nisa elini tuttu.
"Bak b-ben dün çok heyecanlandım.Ne yapacağımı bilemedim.Ben seni çok seviyorum Sercan.Çok hemde."
Dedi Nisa gözleri dolmuştu.Sercan ise
"Heyecanlandığın için mi oldu gerçekten?Yoksa kendi sevginden emin olmadığın için mi?"
Dedi.Nisa hüzünle ona baktı.
"Sercan lütfen saçmalama.Ben eminim kendimden,seni sevdiğimden."
Dedi.Sercan gardını koruyacağına söz vermişti ama karşısındaki Nisa olunca koruyamıyordu.Hiçbir şey söylemeden ona sarıldı.Nisa da sıkıca sarıldı.
"Barıştık değil mi?"
Dedi Nisa sevimli bir şekilde.
"Barıştık güzelim."
Dedi Sercan ve arkadaşlarının yanlarına gittiler.Herkes üçer-dörder kişilik yere kurulan çadırlı masalarda oturuyordu.Sercan ve Nisa farklı yerlerdeydi.
"Vay be yengemiz oldun."
Dedi Aycan gülerek.Nisa güldü.
"Yaa öyle deme tuhafıma gitti."
Dedi Nisa utanarak.
"Sakın oğlumuzu üzme Nisa."
Dedi Elif.Gülerek muhabbet ediyorlardı.Sercan ise Cemal ve Yasin'in masasına oturmuştu.
"Kızımızı düzgünce istemen lazım bizden."
Dedi Yasin.Cemal kahkaha attı.Sercan da gülerek
"Olur.Adalar birleşince isteriz."
Dedi.Herkes karışıp karışıp oturmuştu.Daha sonra yemek alanına geçtiler.Nisa ve Sercan yan yana oturdular.
"Kurt gibi açım."
Dedi Nisa.Sercan güldü.
"Geliyor bak."
Dedi.Nisa sevinçle alkışladı.Sercan ise onun mutlu halini izliyordu.Yemekler yenmeye başlamıştı.Nisa büyük bir iştah ile yiyor,Sercan ise onun bu halini izlemekten doğru düzgün yiyemiyordu.
"Yavaş ye boğulacaksın."
Dedi Sercan gülerek.Nisa ona kötü bir bakış attı.
"Sen bana ima mı yapıyorsun?"
Diye sordu.Sercan ellerini yukarı doğru kaldırdı.
"Bir şey demedim."
Dedi.Gülüştüler ve yemeklerine devam ettiler.
"Herkese afiyet olsun."
Dedi Mert.Onun demesiyle herkes afiyet olsun dedi.Kalkıp partinin yapılacağı yere geçtiler.Daha kameralar çekime başlamamıştı.
"Evet arkadaş biliyorsunuz bundan 1 ay önce size hangi tür dansı bildiğinizi sorduk ve geçen haftadan beri hocalarımız sizinle koreografi çalıştı.Bunları hocalarınızla değil aynı dansı bilen arkadaşlarınızla yapacaksınız."
Dedi Acun.Herkes şaşırmıştı.Sercan gönüllülerin oturduğu yere doğru baktı hemen.
"Hangi dans ?"
Diye sordu ağzını oynatarak.Nisa cevap veremeden Acun tekrar söze başladı.
"Eşleşmeler şöyle:
Aycan-Mert
Evrim-Sercan...
Nisa bir hışımla Sercan'a baktı.Bütün morali bozulmuştu.Sinirle bacaklarını sıktı.Acun ekledi:
"Nisa-Barış."
Sercan'ın suratı kıpkırmızı kesildi.
Merhaabaaa.Neredeyse bir günde 2 bölüm atıyorum.Sizde oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın.Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİS
FanfictionOnlar dünyanın en zor yarışmasına başvurdular.Şampiyon olmak için hazırlandılar.Ancak hesaba katmadıkları şey aşık olacaklarıydı.