Çekime ara verildiğinde Sercan ve Nisa hemen arka tarafa geçti.
"Dans etmeni istemiyorum."
Dedi Sercan sinirle.
"Bende istemiyorum."
Dedi Nisa.Sercan bir ileri bir geri gidiyordu.
"Sakin ol lütfen."
Dedi Nisa Sercan'ın kolundan tuttu.
"Nasıl sakin olayım Nisa?"
Dedi Sercan.
"Bak senin hissettiklerinin aynısını bende hissediyorum.Ama böyle güzel günü bozmayalım."
Dedi Nisa Sercan'ın yanağından öptü.Sercan sonunda gülümsemişti.
"Tamam haklısın.Olabildiğince uzak dans et."
Dedi Sercan ve çekim alanına gittiler.İlk başta Sercan ve Evrim çıktı.İkiside tango dansını biliyorlardı.Nisa gözlerini aşağıya eğdi.Tırnaklarını yemeye başladı.
"Ay Evrim'e bak nasıl yılışmaya çalışıyor."
Dedi Gizem.Nisa daha hızlı tırnaklarını yemeye başlamıştı.Bir kez daha Nisa Evrimden nefret etmişti.Dansları bitikten sonra Nisa kafasını kaldırıp Sercan'a baktı üzgün bir şekilde.Sercan Nisa'ya bakarak yerine geçti.Dans sırası Barış ve Nisa'daydı.Sercan gözlerini Nisa ve Barıştan ayırmamıştı.
"Kanka çıkışta dövelim."
Dedi Mert.Sercan hiçbir şey demeden onları izledi.Nisa Sercan'a bakmaktan doğru düzgün dans edememişti bile.Onların dansı bitince Sercan derin bir nefes aldı.Sonrasında diğerleri dans etmeye başlamıştı.
"Evet arkadaşlar.Puan durumuna göre kazanan çift Aycan ve Cemal."
Dedi Acun.Herkes alkışladı.Nisa ve Sercan onlar için de çok mutlu olmuşlardı.Cemal Can DJ kabinine geçti ve eğlenceli şarkılar çalmaya başladı.Kameralar çekmeyi bırakmıştı.Sercan hala kendine gelememişti.Nisa yanına geldi.Kollarını boynuna sardı.
"Hadi dans et benimle."
Dedi Nisa gülerek.Birlikte dans etmeye başladılar.
"Senin yanında,yakınında erkek görmeye dayanamıyorum."
Dedi Sercan.Daha slow bir şarkı çalıyordu.Romantik bir şekilde dans etmeye başladılar.
"Bende dayanamıyorum.Umarım aynı takımlarda oluruz.Bir daha o Evrimi öyle sana yaklaşırken görürsem saçını yolarım."
Dedi Nisa alaycı bir sinirle.Sercan güldü Nisa'nın alnından öptü.
Selaaaam.Umarım bölümü beğenirsiniz.Sizi çok seviyorum.Desteğinizi esirgemeyin.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİS
FanfictionOnlar dünyanın en zor yarışmasına başvurdular.Şampiyon olmak için hazırlandılar.Ancak hesaba katmadıkları şey aşık olacaklarıydı.