1.2

1.4K 54 9
                                    

"Kesinlikle kazanmalıyız."
Dedi Yasin karşı takıma bakarak.
"Babuş şunlara baksana kaslı kaslı."
Dedi Ardahan.Tüm bakışlar ünlüler takımına döndü.Aralarında konuşuyorlardı.Acun ilk başta erkekleri oyun alanına çağırdı.Oyun denizin ortasında yastıklarla itme yarışıydı.Herkes yerini aldı.Gönüllüler takımının kızlarıysa dedikodu yapmaya başladı.
"Mert,çok karizmatik değil mi?"
Dedi Evrim Mert'i süzerek.Kızlar manalı bir şekilde Evrim'e güldüler.Nisa da odaklanmış Sercan'a bakıyordu.Burak ile Sercan birbirlerini itmeye çalışıyorlardı.En sonunda Sercan Burağı denize attı.Nisa alkışladı.Herkes ona tuhaf bir bakış attı.
"Sercan bizim takımda değil Nisa ama sen bilirsin."
Dedi gülerek Meryem.Nisa kızardı.
"B-ben Sercan'a bakmıyordum ki."
Kızlar odağını tekrardan oyuna verdiler.Denize düşmeyen tek erkek Cemal Can kalmıştı.Böylece ilk sayıyı gönüllüler almıştı.Sıra kızlardaydı.Oyun alanına çıktılar.
"Haydi takım,haydi kızlar."
Diye bağırdı Sercan.Nisa ona doğru baktı.Göz göze geldiler.Acun oyunu başlattı.Nisa sinirle Aycan'ı denize itti.Daha sonra Elif ise Nisa'yı itti.Nisa sinirle kendi benchine yüzdü.Yasin çıkmasına yardım etti.Sercan ise oyunu izlemeyi bırakmış Yasin ve Nisa'ya bakıyordu.Kızlarda tek kalan Elif olmuştu.Böylelikle beraberlik gelmişti.
"Evet arkadaşlar şimdi 3 kız 3 erkek çıkartacaksınız.1 dakikanız var.Kazanan iyi bir yerde uyuyacak unutmayın."
Ünlülerde Mert Sercan Berkan,Elif Aycan,Aşkım;gönüllülerde ise Yasin Cemal,Burak,Nisa,Meryem,Evrim çıkacaktı.Oyun alanına geldiler.Benchten oldukça destek vardı.Hepsi birbirini itmeye başladı.Kalan son iki isim Sercan ve Nisa'ydı.Ünlüler artık kendilerinden emindi.Gönüllüler ise desteği kesmişti.
"Bursaspor Beşiktaş'ı şimdi yenecek."
Dedi Sercan gülerek.Nisa ise güldü.Bir an Sercan onun gülüşüne mutlu olurken Nisa'dan bir hamle geldi.Sercan'ı denize attı.Gönüllüler takımı sevinçle birbirlerini sarıldılar.
"Evet arkadaşlar bugünün kazananı Gönüller takımı.Gönülden tebrik ederim."
İki takımda birbirini alkışladı.
"Çok kısa her iki takımdan biriyle konuşacağım.Sercan sana söz vereyim.Sanki bir an daldın gittin.Noldu orada?"
Dedi Acun.Sercan gülerek Nisa'ya baktı.
"Valla abi açıkçası bende anlamadım.Bir an daldım öyle.Gönüllüler takımını tebrik ediyorum."
Dedi Sercan.Nisa gülerek Sercan'a bakıyordu.Gözlerini hiç ondan ayırmamıştı.Acun güldü ve Gönüllüler takımına doğru baktı.
"Nisa neredeyse imkansız bir galibiyet aldın.Senin duyguların neler?"
"Immm ben açıkçası hiç beklemiyordum.Yani benim için de şaşırtıcı oldu.Ünlüler takımını tebrik ediyorum."
"O zaman bende sizi yeni evinize uğurluyorum.Yarın görüşürüz arkadaşlar."
Dedi Acun.İki takımda tekrar birbirlerini alkışladılar.Ve teknelere binip adalarına gittiler.
Merhaba SYFC ve SerNis ailesi.Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın.Eğer beğeniyorsanız okuması için arkadaşlarınıza tavsiye etmeyi de ınutmayın.Sizi seviyorum❤️

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin