Sercan-Aycan, Cemal-Nisa,Mert-Gizem jetskiye binmişlerdi.Sercan jetskiyle Nisalara doğru yaklaştı.
"Çok hızlı gidiyorsun."
Diye bağırdı Sercan.Nisa da
"Hızı severim."
Dedi gülerek.Bu sözüne herkes gülmüştü.Jetski macerasından sonra nihayet malikaneye gelmişlerdi.
"Burayı çok seviyorum."
Dedi Cemal hevesle.
"Ben bugün bir ayrı seviyorum."
Dedi Sercan.Nisa Sercan'a bakıp gülümsedi.Diğerleri ise onlara sırıtarak bakıyordu.Malikaneye girdiklerinde saat 12.00'dı.
"Bence herkes biraz odasında takılsın.1 saat sonra da havuza girelim."
Dedi Mert.Herkes onu onayladı.Sercan bir adım geriye gitti ve Nisa'ya bekle işareti yaptı.Herkes odasına doğru yürürken Sercan ve Nisa yavaş adımlarla ilerliyordu.
"15 dakika sonra bahçedeki oturma yerlerine gel."
Dedi sessizce.Nisa ise konuştuklarını belli etmemek için hiç ona bakmıyordu.Kameralar onları çekebilirdi.
"Tamam."
Demekle yetindi.Herkes kendi odasına gitti.Nisa da Sercan da hemen duşlarını aldılar.Nisa eski kıyafetlerini giyince canı sıkıldı.Saate baktı.Buluşma zamanları gelmişti.Sessizce odasından çıktı.Çekim yapan kişiler yoktu.Malikane oldukça büyüktü.Girişe geldiğinde biri onu kolundan çekti.Nisa tam korkudan bağıracaktı ki ağzını eliyle kapattı Sercan.
"Şşş.Sakin ol benim."
Dedi Sercan.Elini çekti.
"Ödümü patlattın Sercan."
Dedi Nisa kızarak.Sercan güldü.Havuzun orda oturan kameranları gösterdi.
"Hadi görünmeden geçelim."
Dedi Sercan.Nisa'nın elinden tuttu ve koşmaya başladı.Nisa Sercan'ın elini tutmasıyla şok oldu.Doğru düzgün koşamamıştı.Kameranlara görünmeden bahçeye geçmişlerdi.
"Vay be görmediler."
Dedi Nisa gülerek.İkiside koltuklara oturdu.
"Tabii güzelim.Ne zannettin?"
Dedi Sercan da.İkiside heyecanlıydı.
"Niye kendini riske atıyorsun?"
Dedi Nisa yüzü düşmüştü.
"Kızlardan birini yazacaklardı."
Dedi Sercan.Nisa daha çok kırılmıştı.
"Keşke onları düşündüğün kadar benimde üzülme ihtimalimi düşünseydin."
Dedi Nisa.Sercan gülümsedi.Biraz daha ona yaklaştı.Eliyle yanağını okşadı.
"Seni ne kadar çok düşündüğümü bir bilsen."
Dedi Sercan kısık bir ses tonuyla.Nisa kaşlarını çattı.Düşünmüyorsun anlamında başını salladı.
"Yalancı."
Dedi Sercan'ın omzunu vurup.Utanmıştı.Ne yapacağını bilememişti.
"Çok ayıp."
Dedi gülerek Sercan.Nisa tam bir şey diyecekti ki kameranların onlara doğru geldiğini gördü.Hemen ayağa kalktı.
"Bizimkiler nerede kaldı ya?"
Dedi bağırarak.Sercan anlam veremeyerek ona bakıyordu.
"Aycan nerede kaldı Sercan?"
Dedi Nisa Sercan'a kaş göz işareti yaparak.Sercan sağa doğru baktığında kameranları gördü.
"Ooo beyler hoşgeldiniz."
Dedi Sercan ayağa kalkarak.
"Bugün keşke izin verselerdi size."
Dedi Sercan gülerek.Nisa ise sessizce onları dinliyordu.
"Abi sence izin verir mi böyle ödülde?Hadi çekime başlayalım."
Dedi.
"Bence hiç başlamayın.Biz öyle bir çıktık dışarı.Şimdi gidiyoruz."
Dedi Nisa.Sercan da onayladı.Kameramanlar bir şey olduğunu sezmişti.Acun Sercan ve Nisa konusunda onları tembihlemişti.Eğer bir şey görürseniz beni arayın demişti.
"Sence anlamışlar mıdır?"
Dedi Nisa arkasına bakarak.
"Neyi?"
Dedi Sercan bilmiyormuş gibi yaparak.
"Hiçbir şeyi."
Dedi Nisa sinirle.Hızlı hızlı yürümeye başladı.
"Ya dur dur gel."
Dedi Sercan hızlı adımlarla Nisa'nın yanına geldi.Ellerini tuttu ve kalbine doğru götürdü.
"Eğer bu sesi duydularsa anlamışlardır."
Dedi.Kalbi çok hızlı çarpıyordu.Nisa'nın morali yerine gelmişti.Gülümsedi.
"Koşmaktan olmuştur o."
Dedi.Utanmıştı.Sercan gülerek
"Tabii görmezden gel sen bunları."
Dedi.
"Neyse ben gidiyorum.Birazdan gene görüşeceğiz zaten."
"Peki görüşürüz güzelim."
İkiside kendilerinden ve birbirlerinden artık emindi.
Sizleri beklettiğim için özür dilerim.İnşallah beğenirsiniz bölümü.Diğer bölüm daha uzun olacak.Lütfen oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın.Ayrıca bu sayfaya bol bol yorum atmayı da unutmayın.Sercan kazanırsa 2500 SMS atacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİS
FanfictionOnlar dünyanın en zor yarışmasına başvurdular.Şampiyon olmak için hazırlandılar.Ancak hesaba katmadıkları şey aşık olacaklarıydı.