Her iki takım içinde ilk gece zor geçmişti.Farklı bir yerde uyumak tuhaftı.Ama yine de sabah herkes mutlu bir şekilde kalkıp hazırlandı.Oyun alanına gittiler.
"Hoşgeldiniz arkadaşlar.Dün adadaki ilk gecenizi geçirdiniz.Nasıl geçtiğini her iki takımla da konuşmak istiyorum.Evrim seninle başlayalım.
"Açıkçası takımdaki tüm arkadaşlarımı çok sevdim.Yattığım yeri de yadırgamadım.Beni tek zorlayan kahve ve çay içememem oldu."
Gönüllüler sabah Evrim'in çay için kendini yerden yere attığını hatırlayınca tekrar güldüler.
"Her sene Survivorda tuhaf şeylerden zorlanan olur.Evrim üzgünüm ama uzun bir süre çay kahve ödülü olmayacak."
Dedi gülerek Acun.Evrim kafasını anlıyorum şekilde salladı.
"Cemal Can sana da söz verelim."
"Biz Nisayla gece neredeyse hiç uyumadık.Yadırgadığımızdan mı yoksa ortak konular olduğu için mi bilmiyorum."
Dedi gülerek Cemal Can.Sercan ise suratsız bir şekilde onları dinliyordu.Kafasını öne eğdi.Gizem'in ise bu durum gözünden kaçmamıştı.
"Sercan'ın sanki morali bozuldu Cemal Can konuşunca."
Dedi fısıldayarak Gizem Nisa'ya.Nisa ise Sercan'a doğru bakarak.
"Yok canım belki kötü bir gece geçirmiştir."
Dedi Nisa onun da moodu düşmüştü.
"Her sene çok iyi anlaşan 2 kişi de olur."
Gülüştüler.Acun ünlüler takımına doğru döndü.
"Mert sizin nasıl geçti bakalım?"
"Abi biz bayağı oturduk,muhabbet ettik.kendimizi anlattık.Çok az uykuyla geldik o yüzden buraya."
"Bugünkü oyun çok zor bakalım az uykuyla nasıl oynayacaksınız?İlk ödülünüzü gösteriyorum hazır mısınız?"
Dedi Acun.Her iki tarafta hevesle evet diye bağırdılar.
"İlk ödülünüz bu haftaki erzak ödülünüz.Açıyorum."
"Aç!"
"Açıyorum."
"Aç"
"Açtıım."
Erzakta pirinç,yumurta,patates vardı.Hepsi mutlulukla birbirine baktı.Her iki takımda bu ödülü almalıyız diye düşündü. Acun ve Esat birlikte oyunu anlattı.3 erkek 3 kadın avantaj oyununa çıkacaktı.Ünlülerden Mert,Ersin,Sercan,Elif,Aycan,Melis;gönüllülerden Cemal,Yasin,Ardahan,Nisa,Meryem,Gizem başlangıç noktasına yürüdüler.Düdüğün çalmasını bekliyorlardı.
"Kıız Nisa"
Dedi Ersin.Nisa gülerek Ersin abiye döndü.
"Ersin abicim."
"Hadi başarılar."
Dedi Ersin gülerek.Nisa Sercan'a bakarak:
"Size de başarılar."
Dedi.Sercan sadece gülümsemekle yetindi.Düdük çaldığında hepsi teker teker çıkmaya başladılar.Erkeklerde çıkan en son Yasin ve Sercandı.Sercan oldukça fark atarak bayrağı kaldırdı.Şimdi sıra kızlardaydı.İki takımdan da oldukça destek geliyordu.Nisa açılan farkı kapattı ve Aycan'la aynı anda bayrakları kaldırdılar.En sona kalan iki yarışmacı Gizem ve Melisti.
"Haydiiii Giiizeeem."
Diye bağırdı Nisa bütün sesiyle.Sercan ona doğru bakıp güldü.
"Haydiiii Meliiis."
Aynı onun gibi bağırdı.Bu sefer ikiside birbirlerine bakıp güldüler ve tezahürata devam ettiler.Gizem önde Melis de bir tık arkasındaydı.Atış avantajı gönüllülerdeydi.Sıra sıra atmaya başladılar.En sona Nisa'yla Aycan kalırken Aycan son anda devirdi ve böylelikle avantaj ünlüler takımına geçti.Nisa sinirle topu yere attı ve kimseye sarılmadan kendi benchine yürüdü.Sercan ise takımının avantaj oyununu almasına rağmen sevinememişti.Benchine oturdu ve Nisa'yı izlemeye başladı.Üzgün görünüyordu.
"Aloo Sercan sana diyoruz oğlum niye oraya bakıyorsun?"
Dedi Mert.Sercan Mert'in sesiyle kendine geldi ve bakışlarını takım arkadaşlarına yöneltti.
"Pardon dalmışım."
Dedi.Eşleşmeler yapıldı.İlk çıkan Yasin ve Ersindi.Herkes öne doğru yaklaşmış tezahürat yaparken Nisa biraz daha arkada oyunu izliyordu.
Sercan dayanamayıp yanına gitti.
"Nisa iyi misin?"
Diye sordu.Nisa Sercan'ın yanına geldiğini görünce gülümsedi.Murlu olmuştu.Konuşurken unuttukları şey kameraların onları çekmesiydi.
Merhaba yeni bölümle karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Oy vermeyi ve güzel yorumlarını atmayı unutmayın.Sizi seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİS
FanfictionOnlar dünyanın en zor yarışmasına başvurdular.Şampiyon olmak için hazırlandılar.Ancak hesaba katmadıkları şey aşık olacaklarıydı.