3.0

853 34 2
                                    

Harika bir birleşme partisi geçmişi.Nisa ve Sercan çok eğlenmişti.Artık kimseden bir şey saklamıyorlardı.Geceleyin iki takımda malikanede kalmıştı.Sabahleyin hep birlikte kahvaltı yapmışlardı.
"Şimdi konseye gideceğiz değil mi?"
Diye sordu Aycan.Herkes onu onayladı.
"Vay be takımlar yeniden."
Dedi Evrim.Herkes üzgündü.Sonuçta takımlarına alışmışlardı.
"Haydi gitme zamanı."
Dedi kameran Yusuf.Herkes ayağa kalktı.Sercan ve Nisa yan yana yürüyorlardı.
"Sen üzülüyor musun?"
Diye sordu Sercan.Nisa ona gülümseyerek baktı
"Yani seninle aynı takımda olmak istiyorum ama üzülüyorum da.Çok alıştım."
Dedi.Sercan durdu ve Nisanın yanağını okşadı.
"Üzme kendini sakın.Zaten kısa bir süre sonra adalar da birleşecek."
Dedi.Sarıldılar.
"Haklısın."
Hep birlikte konseye gittiler.Herkes meraklı bir şekilde Acuna bakıyordu.
"Konseye hoşgeldiniz arkadaşlar.Birleşme partisinden sonra yeni takımlar için de oldukça heyecanlısınızdır eminim."
Dedi Acun.Herkes tek bir ağızla evet dedi.
"Açıkçası sizi çok fazla bekletmek istemiyorum.Takımları Acun Medyanın yaptığını bilmenizi isterim.İki tane denk takım oluşturduğumuzu düşünüyoruz."
Dedi Acun tekrardan.Nisa hemen kafasını Sercan'a çevirdi.Sercanın zaten ona bakarken görünce gülümsedi.
"Siyah takımı açıklıyorum izninizle."
Nisa stresten dudağını yiyordu.Herkes heyecanlıydı.
"Siyah takımdaki erkekler Sercan,Cemal,Ersin,Yasin."
Sercan ve Ersin birbirlerine sarıldılar.Cemal Can'a bakıp güldüler.
Nisa ise yerinde duramıyordu.
"Ya ben beyaz takımdaysam?"
Diye sordu Nisa Cemal'e.
"Kötü düşünme Nisa.Sende bizim takımda olacaksın."
Dedi Cemal.Herkes pür dikkat Acun'a bakıyordu.
"Beyaz takımın erkekleri Mert,Yasin,Barış,Yunus Emre."
Dedi.Sercan daha çok korkmaya başlamıştı.Nisa'nın asla o takımda olmaması lazımdı.
"Şimdi gelelim siyah takımın kızlarına."
Dedi.Nisa ve Sercan aynı anda nefeslerini tuttular.
"Aycan,Gizem,Nisa."
Dedi Acun.Sercan o kadar mutlu olmuştu ki heyecanla ayağa kalkıp alkışladı.Daha sonra Aycan ve Aşkıma sarıldı.Nisa ile Cemal da mutlulukla birbirilerine sarıldılar.
"Beyaz takımın kızları da  Elif,Evrim ve Aşkım."
Dedi Acun.Nisa Evrimle aynı takımda olmamasına sevinmişti.
"Siyah takım ünlüler adasına,Beyaz takım ise gönüllüler adasına gidicek.İyi akşamlar."
Dedi Acun.Herkes mutlu olmuştu takım seçimlerinden.Survivorda yeni bir sayfa başlıyordu.
Herkese iyi bayramlar.Umarım yeni bölümü beğenirsiniz.Okunmaya göre oylar çok az.Belli bir sayıda oy gelene kadar bölüm gelmeyecek.❤️

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin