Konseyin arka tarafındaki yerlerde oturuyorlardı.
"Bugün bizden kimse gitmeyecek çok mutluyum."
Dedi Cemal Can.Herkes onaylar şekilde bir şeyler söyledi.Nisa ise karşı tarafta Sercan'ın Mert'le kavga etmesini izliyordu.Gizem onların yanlarından geçerek Nisa'nın yanına oturdu.
"Niye kavga ediyorlar?"
"Sercan hayır Aşkım'ı yazmayalım diyordu.Mert de saçmalama falan dedi."
Nisa tekrardan bakışlarını Sercan'a doğru yöneltti.Susmuşlardı.
"Aşkım'ı baya seviyor Sercan."
Dedi Nisa mimiksiz bir şekilde.Ona olan davranışlarını farklı yorumlamıştı ama demek ki herkese karşı sevecendi.Konsey alanına geçerlerken Sercan
"Naber?"
Dedi.Nisa suratsız bir şekilde
"İyi."
Dedi ve adımlarını hızlandırdı.Herkes yerlerine oturdu.
"Hepiniz hoşgeldiniz.Biliyorsunuz ki bugün ünlüler konseyi olacak.O yüzden hemen sms oylamasını başlatıyorum."
Dedi Acun.Nisa elleriyle oynuyor Sercan çaktırmadan ona bakıyordu.
Acun her iki takımla da sohbet etti.Sıra isim yazmadaydı.İsimler yazıldıktan sonra Acun sandığın içindeki isimleri okumaya başladı.
"Derya."
Dedi.Derya başını onaylar anlamda salladı.
"Tekrar Derya."
Yeni kağıdı kutudan çıkardı.Nisa kafasını kaldırıp Sercan'a baktı.Sercan ona gülümsedi.
"Derya.Bu durunda 3 Derya oldu."
Dedi Acun.Derya'nın yüzü kızarmıştı.
"Bir Aşkım."
Nisa tekrardan hızlı bir şekilde Sercan'a baktı.Sercan kaşları çatık bir şekilde Acun'u dinliyordu.8 Derya 2 Aşkın çıkmıştı.
"Bu durumda birinci gitme adayı Derya oldu.Derya ne söylemek istersin?"
Diye sordu Acun.Derya boğazını temizledi.
"Arkadaşlarım böyle uygun görmüş.Hayırlısı olsun."
Dedi Derya.Konseyden çıktılar ve adalarına gittiler.Gönüllüler adasındaki Nisa ve Gizem hariç herkes uyumuştu.
"Derya 1. Aday oldu."
Dedi Gizem.
"Evet.Ünlüler takımı Sercan'ı dinlemiş."
Dedi Nisa elleriyle oynayarak.
"Sercan'ın sana bakışları gözümden kaçmadı."
Dedi gülerek Gizem.Nisa ilk önce endişeyle uyuyan arkadaşlarına baktı sonra güldü.
"Herkes birbirine bakıyor Gizem."
"Tabii tabii."
Nisa ayağa kalktı ve
"Hadi yatalım artık."
Dedi.Gizem gülerek yattığı yere gitti.Sercan ise bir oraya bir buraya dönüyordu.Bir türlü uyuyamıyordu.Nisa ona karşı oldukça soğuk davranmıştı.Nedenini düşünüyor ama bulamıyordu.Yanlış bir şey mi yapmıştı?
"Niye bu kadar düşünüyorum ki? Karşı takımdan biri sonuçta."
Diye kendi kendine söylendi.
SİZCE SERCAN İÇİN NİSA GERÇEKTEN KARŞI TAKIMDAN BİRİ Mİ :) ? OKUYAN KİŞİ SAYISINA GÖRE OY VE YORUM ÇOK AZ.LÜTFEN DESTEĞİNİZİ ESİRGEMEYİN.HER YAPILAN OY,YORUM BENİ MOTİVE EDİYOR.UMARIM BEĞENEREK OKUYORSUNUZDUR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİS
FanficOnlar dünyanın en zor yarışmasına başvurdular.Şampiyon olmak için hazırlandılar.Ancak hesaba katmadıkları şey aşık olacaklarıydı.