2.4

913 41 3
                                    

Sirk gösterisi bitmişti.
"Çok iyiydi be."
Dedi Sercan arkasına yaslanarak.Aycan'ın beti benzi atmıştı.Yılandan oldukça korkmuştu.
"Aycan sen çok kötü oldun ya."
Dedi Cemal Can.Aycan evet anlamında başını salladı.
"Had havuza girelim."
Dedi Nisa yerinden kalkarak.Elini Sercan'a doğru uzattı.Sercan sırıtarak Nisa'nın elini tuttu.
"Olur.Hadi gençler."
Dedi Sercan.Hepsi birlikte havuza girdiler.Birbirlerine su atıyorlardı.
"Size bir süprizimiz var."
Dedi Yusuf -kameraman-.Herkes ona doğru baktı.Elinde kocaman poşet vardı.Poşettekileri havuza doğru döktü.Su tabancaları havuzda yüzmeye başlamıştı.
"Oleeey."
Dedi Nisa sevinerek.Hepsi anda tabancalara doğru yüzmeye başladılar.
İlk önce alan Sercan'dı.
"Savaş zamanı."
Dedi bağırarak Sercan.Hepsi birbirine su sıkmaya başladı.Sercan yanlışlıkla silahını elinden düşürdü.Nisa hemen onun silahını almak için önüne doğru atladı.Sercan da zaman kaybetmeden atladı.Kafaları birbirine çarpıştı.Birbirlerine gülerek baktılar.
"Öpüşseydiniz."
Dedi Mert bağırarak.Nisanın yüzü kızarmıştı.Hemen geri çekildi.Sercan'ın silahını almadı.Sercan ve Nisa silahlarını Mert'e doğrulttu.Onunla savaşmaya başladılar.Saat oldukça ilerlemişti.Karanlık olan hava aydınlanmaya başlamıştı.
"Bence artık odalarımıza gidelim."
Dedi Aycan.Hepsi sırılsıklamdı.
"Evet uykum geldi."
Dedi Nisa esneyerek.Herkes çıkarken Sercan Nisa'yı durdurdu.
"Sen çıkma dur."
Dedi Sercan.Nisa anlamayarak ona baktı.Sercan hızlı adımlarla şezlongdaki havluyu aldı.
"Gel."
Dedi Sercan.Elini Nisa'ya uzattı.Nisa elini tutarak havuzdan çıktı.Sercan hemen havluyla üstünü örttü.
"Saçını kurut yatmadan olur mu?"
Nisa gülümseyerek onayladı.Aycan onlara imrenerek bakıyordu.
"Ah Serciom ne güzel seviyorsun."
Dedi hafif bağırarak.Herkes güldü.Sercan ve Nisa yavaş yavaş yürümeye başladılar.Merdivenden odalarına çıktılar.
"Ee o zaman iyi geceler."
Dedi Nisa gülümseyerek.Sercan da ona gülümsedi.
"İyi geceler güzelim."
Dedi.Nisa Sercan'a yaklaşıp yanağına öpücük kondurdu ve sonra hemen odasına girdi.Keşke diye düşündü.Keşke bu ödül hiç bitmeseydi.
HERKESE MERHABA ÇOK BEKLETTİM SİZİ BİLİYORUM.OY VERMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN.İYİ OKUMALAR.❤️

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin