2.6

836 44 4
                                    

Nisa Gizem ve Cemal adaya geldiklerinde arkadaşlarıyla selamlaştılar.Nisa barakasına geçerek çantasını açtı.
"Aaa."
Dedi Nisa kendi kendine.Çantasından küçük ördek oyuncağı çıkmıştı.Nisa gülümsedi.Havuza bunun gibi oyuncaklar koymuşlardı.
"Sercan..."
Dedi gülümseyerek.Hemen ördeği ellerinin arasına aldı.
"Seni hiç yanımdan ayırmayacağım."
Dedi Nisa.Adaya geldikten yarım saat sonra oyun alanına gittiler.
"Dominikte yeni bir erzak oyununa hoşgeldiniz."
Dedi Acun.Alkışladılar.Nisa oyuncağını omzuna koymuştu.Sercan gülerek ona baktı.Nisa ağzını oynatarak
"Çok beğendim."
Dedi.Sercan da
"Bir şey değil."
Dedi.Acun onların konuştuklarını görmüş ama hiçbir şey dememişti.Ancak mutlu olmuştu.Her iki takımla da konuştu.
"Bugünkü erzak oyununda patates,domates,peynir,ekmek var."
"Oooo."
"Karnımız doyacak."
Her iki takımda sevinmişti.Acun sözlerine devam etti:
"Birleşme yarın olacağı için bugün 5 de oyun bitecek."
Herkes neşeyle alkışladı.Oyun yarışmacılara anlatıldı.Avantaj oyununa çıkacak Kişiler belirlendi.
Sercan,Aycan,Mert,Elif ; Nisa,Yasin,Cemal,Evrim başlangıç noktasına geldiler.
"Başarılar."
Dedi Nisa.Ardından herkes başarı diledi.İlk başta Mert ve Yasin çıkmıştı.Nisa biraz daha sola yaklaşmıştı.
"O kadar mutlu oldum ki."
Dedi Nisa.Sercan Nisa böyle deyince Sercan daha da mutlu olmuştu.
"Sen hep mutlu ol."
Dedi Sercan ve sonra yarışa odaklandı.Avantajı ünlüler kazanmıştı.Herkes sırayla oynamaya başlamıştı.Skor 3-3 dü.Sercan ve Nisa birbirlerine yakın duruyorlardı.
"Yarın bizim günümüz."
Dedi Sercan oyunu izliyormuş gibi yapıyordu.
"Evet.Bu hafta gerçekten çok güzel geçiyor."
Dedi Nisa.Erzak oyununu ünlüler kazanmıştı.Adalarına dönmek için yürürlerken Sercan ve Nisa yan yanaydı.
"Yarını sabırsızlıkla bekliyorum.Seni seviyorum."
Dedi Sercan.Nisa'nın ağzı şaşkınlıkla açıldı.Sercan ilk defa bunu dile getirmişti.Hiçbir şey demeden yanından gitti.Sercan hayal kuraklığına uğramıştı.Nisa cevap vermemişti.
Merhaabaaa.Tam her şey güzel gidiyor derken reeldeki gibi birleşme partisi kötü mü geçer dersiniz?Yavaş yavaş güzel sahneler geliyor.Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin