1.5

1.1K 44 8
                                    

Bugün her iki takım içinde çok önemliydi.Bugünkü oyunu alan takım dokunulmazlığın sahibi olacaktı.Hepsi bunun bilincinde oyun alanına gittiler.Daha kamera kaydına başlanmamıştı.Her iki takımda kendi benchinde oturuyordu.
"Bugün sizden biri gidecek."
Dedi gülerek Yasin karşı tarafa.İki takımda birbirini seviyordu ama işin içinde hırs olunca atışıyorlardı.
"Parkurda sizi ısıracağız."
Dedi Berkan Yasin'e bakıp.Her iki takımda kendinden emindi.Ardahan ve Nisa benchlerin arkasına geçti ve atış çalışmaya başladılar.Sercan yanlarına gitti.
"Günaydın."
Dedi gülümseyerek.Nisa ve Ardahan gülümsediler ve onlar da günaydın dediler.
"Babuş al sen de dene."
Dedi Ardahan.Sercan teşekkür edip ellerindeki taşı aldı.
"Hadi aynı anda başlayalım.Bakalım önce kim vuracak?"
Dedi Sercan.Nisa heyecanlanmıştı.Nisa devirirken,Sercan devirtmemişti.Nisa gülerek
"Ha ha ben kazandım."
Dedi.Sercan ve Ardahan da güldü.
"Şansa attın."
Dedi Sercan.Nisa tabii tabii der gibi kafasını salladı.Acun oyun alanına yürümeye başladığında üçü de yerlerine geçti.Klasik konuşmalar yapıldıktan sonra avantaj oyunu için oyuncu seçtiler.Gönüllülerden Meryem,Evrim,Ardahan,Burak;ünlülerden Mert,Berkan,Elif,Aycan çıkacaktı.Onlar başlangıç noktasına doğru ilerlediler.Sercan,Ersin,Nisa,Gizem ve Cemal Can ayakta destek veriyorlardı.
Nisa kafasını sağa doğru çevirdiğinde Sercan'la neredeyse yan yana olduklarını gördü.
"Avantaja çıkmamışsın."
Dedi.Sercan şakayla karışık bir şekilde:
"Sen çıkmadın diye çıkmadım."
Dedi.Gülüştüler.Sonra takımlarına destek vermeye devam ettiler.Avantaj oyununu gene ünlüler kazanmıştı.Ünlüler kendi aralarında konuşmaya başladılar.Herkes kimi almak istediğini söylüyordu.
"Bence ben Yasin'i alayım."
Dedi Berkan.Herkes onayladı.
"Elif bence sen Nisa'yı al.Hem çok hızlı koşuyor.Hemde atışları çok iyi."
Dedi Sercan.Ersin Sercan'ın yanında kıs kıs güldü.
"Evet arkadaşlar hazırsanız seçim başlasın."
Dedi Acun.Ünlüler tek tek seçtiler.
İlk Nisa ve Elif çıkacaktı.
"Haydiiii Niiiis."
Dedi Evrim bağırarak.
"Haydiii Elifff."
Mert'ten de destek gelmişti.Düdük çaldığında ikisi de koşmaya başladılar.Elif atlet olmasına rağmen Nisa ondan önde geliyordu.Gönüllüler takımı desteği arttırmıştı.Sercan ise bağırmıyor,heyecanla izliyordu.
Atış noktalarına gelmişlerdi.Toplarını aldılar.
"Nisa biiir.Elif kaçırdı.Nisaa ikii.Elif biir ve Nisaaa."
Dedi Acun bağırarak.Nisa kazanmıştı.Takımı sevinçle ona sarıldılar.İlk sayıyı almışlardı.Sercan ve Mert de Elif'i desteklemek için yanına geldiler.
"Resmen 2/2 yaptı kız ya."
Dedi Elif ellerindeki kumu silerken.Sercan takımının sayı almasına üzülmüştü,ama Nisa'nın sayı almasına sevinmiş,gururlanmıştı.
NORMALDE ATMAYACAKTIM OY VE YORUMUN YETERLİ SAYIYA GELMESİNİ BEKLEYECEKTİM AMA HEVESLE BEKLEYEN KİŞİLERİ DE KIRMAK İSTEMEDİM.İYİ OKUMALAR.SİZİ SEVİYORUM❤️

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin