Herkes uçaktaki yerlerine oturmuştu.Cam kenarında Ersin,ortada Nisa,en sonda Sercan oturuyordu.Ersin sakız paketini Sercan ve Nisa'ya uzattı.Onlar da çiğnemeye başladılar.Ersin telefonunu çıkardı.
"Hadi bakın bakayım buraya.Bir hatıra olsun."
Nisa saçını düzeltirken Sercan gözükmek için öne doğru geldi.Ersin selfieyi çekti.
"Abi Allah aşkına gözüm kapalı çıktı."
Dedi Sercan.Nisa gülerek
"Ay çok komik çıkmışsın."
Dedi.Tekrardan fotoğraf çekildiler.Muhabbet etmeye başladılar.Uçakta sadece onlar konuşuyordu.Kimileri kulaklıkla müzik dinliyor kimileri de dizi/film izliyorlardı.
"Keşke sende bizim takımda olsaydın Nisacığım."
Dedi Ersin.Nisa güldü.
"Sercan gibi ünlü değilim Ersin abi."
"İkidir gol atıyorsun olmuyor böyle."
Nihayet geldiklerinde Nisa üstteki çantasını almak için ayağa kalktı.
"Sen dur ben alırım."
Dedi Sercan.Çantayı alıp Nisa'ya verdi.
"Teşekkür ederim."
Ersin ikisinide gülerek izliyordu.Uçaktan indiler.
"Ben artık bizim takımın yanına gideyim."
Dedi Nisa.Sercan bir anlığına üzülmüştü.Keşke aynı takımda olsak diye düşünmüştü.
"Görüşürüz."
Dediler.Nisa hızlı adımlarla Cemal'in yanına gitti.Takımın konuşmasına ortak oldu.
"Şu Mert'e çok gıcık oldum."
Dedi Evrim.Herkes onu onayladı.
"Nasıl geçti yolculuk?"
Dedi Cemal Nisa'ya.Nisa Sercan'a doğru baktı.Sercan da ona doğru bakıyordu.Gözlerini kaçırdı.
"Eğlenceliydi.Seninki?"
"Çok sıkıcıydı."
Özel arabayla oyun oynayacakları adaya geldiler.İlk oyun ada seçimiydi.
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.SİZİ SEVİYORUM SYFC VE SERNİS AİLESİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİS
FanfictionOnlar dünyanın en zor yarışmasına başvurdular.Şampiyon olmak için hazırlandılar.Ancak hesaba katmadıkları şey aşık olacaklarıydı.