3.2

1.2K 53 6
                                    

Siyah ve Beyaz takım oyun alanına gelmişlerdi.
"Çok mutlu iki takım görüyorum."
Dedi Acun her iki takıma bakarak.Hepsinin yüzü gülüyordu.Sercan ve Nisa yan yana duruyorlar,birbirlerine bakarak gülümsüyorlardı.
"İlk önce Sercan'la konuşmak istiyorum.Sercan düşüncelerin neler?"
Diye sordu Acun.Sercan gülümsedi.
"Abi biz takım olarak çok mutluyuz ve inançlıyız.Bugün bu oyunu alacağımızı düşünüyoruz."
Dedi.Acun oyunu anlattı.
"Bugünkü ödülünüz hem erzak hem de dağ evi."
Dedi Acun.Her iki takımda heyecanlanmıştı.Avantaj için sadece bir kadın ve bir erkek çıkacaktı.Siyah takımın en iyisi olarak Sercan ve Nisa,Beyaz takımda ise Mert ve Evrimi seçmişlerdi.Mert ve Evrim şakalaşacak yürüyorlardı.Sercan Nisanın omzuna gülerek kolunu attı.
"Napıyorsun?"
Dedi Nisa şaşkınlıkla.Sercan güldü.
"Ne var güzelim Allah Allah."
Dedi.Başlangıç noktasına vardılar ve oyun başladı.Sercan Mert'ten oldukça önce gelmişti.Nisa da geldiğinde atışa Sercan başladı.
"Hadi Sercan.Yaparsın."
Dedi Nisa arkasından bağırarak.Sercan teker teker bütün camları kırdı ve avantaj oyununu kazanan siyah takım olmuştu.
"Yess beee."
Dedi Nisa.Koşarak Sercan'a sarıldı.
"Meleğim."
Dedi Sercan.Sarıldı ve kokusunu içine çekti.Siyah takım oldukça iyi bir performans sergilemişti.10-3 yenmişlerdi.
"Evet arkadaşlar beyaz takımı adalarına siyah takımını da ödülüne gidebilir.Yarın görüşmek üzere."
Dedi Acun.Sercan ve Nisa el ele tutuşarak koşmaya başladılar.Botlarına binip eve gittiler.
"Ayy çok güzel bir yer."
Dedi Nisa ahşap tahtaların üstüne oturmuşlardı.
"Senin kadar değil."
Dedi Sercan.Nisaya doğru eğildi.Tam öpücekti ki yere düştü.Nisa kahkaha atmaya başladı.
"Ahahahahaha ne biçim düştün."
Dedi Nisa kahkaha arasında."
Sercan belini tutarak ayağa kalktı.
"Sen bana gülüyorsun bana he?"
Dedi Sercan.Nisa gülerek kafasını salladı.
"Sen şimdi görürsün."
Dedi Sercan ve koşmaya başladı.Nisa da kaçmaya başladı.Ormana doğru koşuşuyorlardı.En sonunda Sercan Nisayı yakalamayı başarmıştı.
"İşte yakaladım."
Dedi Sercan Nisanın belinden tutup kendisine çekti.
"Yaaa amaa."
Dedi Nisa.Sercan bir şey demesine izin vermeden dudaklarına yapıştı.
Selamlaaar.Bölüm çok geç geldi biliyorum.Telafi edeceğim.İyi okumalar...

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin