1.8

1.1K 47 2
                                    

Her iki takımda haftalık performans oyunu için oyun alanındaydı.
"Hoşgeldiniz arkadaşlar."
Dedi Murat Ceylan.Alkışladılar.Nisa uykusundan daha ayılamamıştı.Sakin gözlerle etrafa bakınıyordu.Sercan ise  tam enerjikti.Aklındaki bazı soru işaretlerini gidermişti.Adada geçen 2 gün içerisinde takım arkadaşlarına espriler yapıyor,onları eğlendiriyordu.
"Çok enerjik geldik bugün."
Dedi lafının sonunda Cemal Can.Murat gülerek Nisa'ya baktı.
"Yanındakine bir bak istiyorsan."
Dedi.Nisa ona söylendiğinin farkında bile değildi.Sercan onu hayran hayran izliyordu.
"Nisacığım."
Dedi Murat birazcık sesini yükselterek.Nisa gözlerini Murat'a çevirdi.
"Efendim?"
Diye sordu.İki takımda Nisa'nın bu hallerine gülmüştü.
"Uyuyamadın mı sen?"
"Evet biraz öyle oldu."
Dedi Nisa kafasını yere eğdi.Gizem tam o sırada Sercan'a baktı.Sercan'ı Nisa'yı izlerken görünce sırıttı.Murat oyunu anlattı ve her iki takımda benchlerine geçtiler.İlk başta Gönüllüler kendi içersinde yarışacaktı.Cemal Cam ve Yasin ilk eşleşmelerdi.
"Haydi Cemoo.Haydi Yasin."
Diye bağırdı Nisa.Benchden kalkmış,ayakta ikisini de destekliyordu.
"Haydi Yasiiin.Haydi Cemalll."
Dedi Ardahan bağırarak.Nisa heyecanla düdüğün çalmasını bekliyordu.
"Günaydın."
Dedi Sercan biraz uzaktan Nisa'ya.Nisa odağını maçtan çekmiş Sercan'a yöneltmişti.
"Günaydın."
Dedi kocaman gülümseyerek Nisa.Sercan şaşırmıştı.Demek kırgınlığı geçmişti.
"Hop Nisa buraya dönsene."
Dedi gülerek Ardahan.Sercan gülerek kafasını iki yana salladı.Nisa utanarak hemen Sercan'dan uzağa gitti.
"Kaç hemen."
Dedi Sercan yüksek bir sesle.Nisa gülerek tezahüratına devam etti.Kazanan Cemal Can olmuştu.Nisa koşarak hem Cemal Can'a hemde Yasin'e sarıldı.Yasin onu kollarının arasına aldı.Sercan ise dizlerini hafifçe sallandırıyor,kaşları çatık bir şekilde onları izliyordu.Sonunda Gönüllüler erkeklerinden kazanan belli olmuştu.:Cemal Can.Şimdi sıra kızlardaydı.İlk başta Nisa ve Evrim çıkacaktı.Başlangıç noktasına giderlerken tezahüratlar yapılmaya başlamıştı.Gönüllüler ikisinin ismini de söylüyordu ancak o seslerin arasından Nisa diye bağıran Ersin,Sercan ve Aycan'ın sesleri geliyordu.Nisa daha büyük bir hırsla gelmişti başlangıç noktasına.Düdük çaldığında o kadar hızlı gelmişti ki herkes şoktaydı.Erkeklerden bile daha hızlı geldiği iddia edilmişti.
"Nisa biir.Evrim'in hızlanması lazım.Nisa ikiii.Evrim de geldi.Nisaaa üç.Kazanan Nisa."
Dedi Murat heyecanla.Gönüllüler takımı ilk başta Nisa'ya sonra Evrimi sarıldılar.Sercan da refleks olarak Nisa'nın yanına gidecekken Ersin kolundan tuttu.
"Sercan gene dalıp gidiyorsun koçum."
Dedi Ersin gülerek.Sercan silkenerek
"Yok abi ben öylesine ileri adım attım."
Dedi.Ersin ise kahkaha attı.
"Konuşacağız bu konuyu adada senle ben."
Dedi.Sercan da Ersin abiye içindeki karışıklığı anlatmanın doğru olacağını düşündü ve onayladı.Gönüllüler takımındaki kazanan kız ise Nisaydı.Sıra ünlülere gelmişti.İlk başta Ersin ve Mert çıkacaktı.Nisa kendi benchinde ayağa kalkarak
"Haydi Ersin abiiee."
Diye bağırdı Nisa.Sercan da hemen arkasından bağırdı.
"Haydi Ersin abiciğiiim."
Ersin kazanmıştı.Sırada Sercan ve Barış vardı.Sercan oldukça hızlı gelmişti.Parkuru yarıladığında Nisa coşkuyla bağırdı:
"Haydi Sercannn."
Dedi.Nisa bağırdığı anda Sercan kafaısnı tahtaya vurdu.Ovalarken koşusuna devam etti.
"Nisa,adam resmen sen bağırınca kafasını çarptı."
Dedi gülerek Gizem.Nisa ise ümitlenmek istemiyordu.
"Yok ya."
Dedi.Gizem de ona kısa bir bakış attı.Sercan yenmişti.Nisa hevesle alkışladı.Sercan o an Nisa'ya sarılmak istedi ama yapamadı.En son finallere Cemal Cam-Nisa-Sercan-Aycan kalmıştı.İlk önce Nisa ve Aycan yarıştı.Kazanan Nisa oldu.Erkeklerden de kazanan Sercan olmuştu.Murat Sercan ve Nisa'yı yanına çağırmıştı.
"Bugün erkeklerden kazanan Sercan, kadınlardan kazanan Nisa oldu.Tebrik ederim arkadaşlar."
Dedi Murat.Herkes kocaman alkışladı .
"Size kolyelerinizi vereyim."
Dedi Murat Sercan'a ve Nisa'ya kolyelerini verdi.İlk önce Nisayla el sıkıştı.Sonra da Sercan'la sıkıştı.En son Nisa ve Sercan birbirlerine bakıp el sıkıştılar.
"Tebrik ederim."
"Tebrik ederim güzelim."

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin