2.5

902 40 3
                                    

Sabahleyin Nisa erkenden kalkmıştı.Duşunu alıp kirli kıyafetlerini giymişti.Sessiz adımlarla odasından çıktı.Etrafına bakındı.Kimse yoktu.Koridordaki sürahiden bardağa su koydu ve soldaki odaya girdi.Umarım kimse görmemiştir diye düşündü.Odaya girdiğinde Sercan yastığa sarılmış uyuyordu.Nisa sinsi adımlarla ilerledi.Yavaş yavaş Sercan'ın üstüne suyu döktü.Sercan telaşla ayaklandı.
"Günaydııın."
Dedi Nisa neşeli bir tavırla.Sercan uyku sersemliğinden çıkmıştı.Şok olmuştu.
"Sırılsıklam oldum."
Dedi Sercan üstüne ve yatağa bakarak.Nisa kıkırdadı.
"Sen şimdi görürsün."
Dedi Sercan ve bir çırpıda ayağa kalktı.Nisa çığlık attı ve kaçmaya çalıştı.Sercan onu yakalayıp gıdıklamaya başladı.Nisa kahkaha atmaya başladı.
"Ya Sercan biri duyacak.Yanlış anlayacak."
Dedi Nisa gülüşlerinin arasından.Sercan gülerek bıraktı.
"Günaydın böyle olmaz Nisa hanım."
Dedi Sercan ellerini beline koyup.
"Nasıl olur?"
Dedi Nisa kaşlarını kaldırarak.Sercan Nisaya doğru yaklaştı.Nisa'nın kalbi neredeyse yerinden çıkacaktı.Sercan Nisa'nın burnundan öptü.
"Böyle olur."
Dedi Sercan gülümseyerek.Nisa da gülümsedi.
"Immm.Şey ben şimdi çıkayım bahçeye.Sende sonra gelirsin."
Dedi Nisa.Bir şey demesine izin vermeden çıktı.Ortalıkta ne arkadaşları vardı ne de kameramanlar.Nisa havuz başına gittiğinde bir kaç kişinin kahvaltıyı hazırladıklarını gördü.15 dakika sonra herkes kahvaltıya inmişti.
"Mükemmel bir ödüldü."
Dedi Gizem karnını tutarak.
"Evet keşke buradan hiç gitmesek."
Dedi Sercan Nisaya bakıp.
"Adaya dönmek istemiyorum."
Dedi Nisa dudaklarını büzerek.Cemal onu neşelendirmek için birkaç şey söyledi.
"Gitme vakti."
Dedi Güney-kameraman-Herkes oflayarak üzülerek evden çıktı.Farklı botlara bineceklerdi.Herkes birbiriyle oldukça anlaşmıştı.Sercan Nisaya doğru geldi.
"Hayal gibiydi."
Dedi Nisa.Kollarını Sercan'ın boynuna doladı.
"Sakın üzülme.Önümüzde çok güzel günler var."
Dedi Sercan.Kokusunu içine çekti.Sıkı sıkı sarıldılar.Ayrıldıklarında
"Zaten bugün oyun var."
Dedi Sercan.Nisa çok üzgün görünüyordu.
"Evet ama takımlar farklı."
Dedi Nisa başını eğerek.
"Sabırlı ol.Güven bana."
Dedi.İkiside kendi botlarına doğru ilerlediler.Mükemmel ödül sona ermişti.
Merhaba arkadaşlar.Yarın öğlen de yeni bölümü atıp size telafi ettireceğim kendimi.Sizleri seviyorum.Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın.Mesela bu bölüm Sercan ve Nisa sahneleri yoğundu.Böyle olsun mu?Yoksa yarış odaklı olsun mu?

YILDIZLARIN ALTINDA #SERNİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin