2. Bölüm

73 14 17
                                    

Şarkı : Dua Lipa - New Rules

Kendinize iyi bakın. 🧁

🐚

Güne yeni evimin güzel odasında açtım. Sahi en çok da sevdiğimiz odalar yatak odaları değil midir?
Mis gibi odamın çatısındaki güzel camlardan yüzüme vuran parlak güneş adeta bana göz kırpıyordu.

Ştt yavruu alım mı seni?

Ayağı kalkıp duş almam için banyoya ilerledim. Ne de olsa bugün ilk iş günüm.
Dün eve vardığımda şok olmuştum. Çünkü ilandan daha güzel gözüken bir site ve o koca sitenin içinde beni bekleyen evi bu kadar ihtişamlı beklemiyordum. Ev sahiplerini de oldukça iyi bulmuştum. Sıcak kanlılardı o tipik ev sahipleri gibi değillerdi mesela. Güler yüzlülerdi.
Ev hakkında birkaç bilge verdikten sonra beni akşam yemeğine davet ettiler. Daha çok tanımak için.
Akşam yemeğinde evi enine boyuna konuşmuştuk.
Evin arka kapısı da varmış ve bu kapı sadece 2. ve 3. Katları kapsıyormuş.
Ön taraftaki kapı ise 1. Katın giriş katıymış. Bana iki anahtarı da verdiler. İstediğim yerden girebilmem için. Sanırım hep arka kapıyı kullanmak isticem. Her defasında o kapıyı çalıp içeri giremem sonuçta değil mi?

Ayrıca 1. Katın merdivenlerinin orda bir kapı var. Eğer o kapıyı açarsak 2.katın merdivenlerine ulaşmış oluyormuşuz. Hatta öyle ki gelen misafirlerin bile bu kapıdan haberleri yokmuş. Normal bir odanın kapısı gibi dururmuş. Soranlara ise kiler der geçerlermiş.

Aslında oldukça beğenmiştim. Hem ev sahiplerini hemde evimi.
İstediğim zaman onlarla birlikte yemeklere katılabilirmişim ve kendi evimin dekorasyonu için tüm fikirlerime saygı duyacaklarını bilmemi, o yüzden tamamen evi istediğim gibi dekor etmemi bana bırakmışlardı.
Mimar olduğumu duyunca bile bi ara tüm evin düzenini bana bırakma teklifi bile sunmuşlardı Yasemin Hanım ve Selim Bey.

Akşam yemeğinden sonra müsaade isteyip uyumak için yukarı çıkmıştım.
Evime gelince ise üstümü soyunup direk yatağa bırakmıştım kendimi.
Yol epey yormuştu beni.

Duştan çıkıp vücut losyonumu her yerime sürdüm.
İş için üstüme siyah elbisemi giydim. Saçlarımı hafif dalgalandırıp, abartmadan makyaj yapmış, parfümümü sıkmıştım.

Bade'nin giydiği elbisede

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bade'nin giydiği elbisede... 🌼

Birkaç parça gerekli olan eşyamı küçük çantama koyup güneş gözlüğümü elime alıp evden çıktım. Yol üstünde atışmak için bulabileceğim bir dükkan ümidiyle arabama bindim.

Ahh en sevmediğim öğün kahvaltı.

Şirkete geldiğimde arabamı park edip indim. Kapının önünde olan tüm yüzler bana dönmüş erkeklerin ağzının suyu yere damlıyor, kadınların kıskanç bakışlarına maruz kalıyordum.

Karanlık GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin