6. Bölüm

31 10 9
                                    

Perdenin Ardındakiler - Beni Kendinden Kurtar 🐣

Keyifli okumalar. 🥑

🥥

Sabah yine erkenden kalkıp işe gelmiştim. Bu aralar çok yoğun çalışıyorduk. Yetiştirmemiz gereken bir sürü çizimler vardı ve yaz mevsiminin gelmesi ile birlikte işimizde daha fazla bir artış oluyordu.
Begüm Hanım'ın kafesinin çizimlerini ve planlamalarını dün gece sabaha kadar çalışıp bitirmiştim. Gözümden uyku akmasına rağmen şikayetçi değildim. İnsan severek yaptığı işi en zor zaman da daha çok seviyordu.

Yaklaşık 2 hafta oluyordu işe başlayalı ve epey alışmıştım. Bu süre zarfında Büşra'yı evime davet edip güzel bir yemek hazırlamıştım. Bir daha ki sefere Arasgili de kesinlikle çağırmamız gerektiğini söylemişti.
Genelde öyle hemen arkadaş olabilen biri değilmiş Büşra. Herkesi kolay kolay sevmezmiş. Ama bana hemen ısınmıştı. Bende ona. Sevmiştik birbirimizi.

Elime dün gece bitirdiğim çizimleri ve plan dosyaları alıp odadan çıktım.
Kuzey'in odasının önüne gelip üstüme başımı düzelttim. Ne demişti o? Bitince bana da göster..
Kapıyı tıktıklayıp içeri girdim.
Odasında bulunan koltuğa oturmuş elindeki tablete kaşlarını çatmış şekilde bakıyordu. Açık gri pantolonunun üzerine giydiği beyaz gömleğin kollarını dirseklerine kadar katlanmıştı.

"Kuzey müsait misin?"

"Ha sen miydin Bade? Gel tabi" dedi

Başka kimi bekliyordun koçum?

"Begüm Hanım'ın kafesinin çizimleri ve planlamaları bitti. Sende görmek  istemiştin. Bak istersen sonra kafeye uğrayacağım."

"Bakayım. Otur lütfen. Bu arada Doruk gelemicek bugün seninle ben gelicem. "

"Tamam" dedim nedeni sormadan.

Yanına oturduktan sonra konuşmaya başladım.

"Camın karşısında ki duvarı kitaplık yapalım diyorum. Ama biraz farklı olsun. Mesela ben şey düşündüm,  tahta meyve sebze kasaları varya onları renk renk boyayalım üst üste dizelim, kitapları kasanın içine koyabiliriz. Ayrıca bina 2 katlı. Üst katı kullanılmıyormuş. O üst kısmı yıkıp komple cam döşeyebiliriz yazın dışarı tercih edilecek ama kışın içeride olucağını için insalara farklı bir atmosfer yaratalım diyorum ayrıca masa sandalyeler için görüştüm, adam benden birkaç saat önce uğrayıp ürünü seçtirecekler Begüm Hanım'a. Sen bak eklemek istediğin yer varsa söylersin. "dedim ayağa kalkıcakken.

Bileğimden tutup durdurdu
" Yok hayır ekliceğim bir şey yok her şeyi güzel düşünmüşsün. Ayrıca sonuçta senin projen. Karışamam saygı duyuyorum. "

"Şaşırdım doğrusu senden beklenmeyen hareketler bunlar."
dedim imayla.

Kaşlarını çattı.

"Ne demek istiyorsun?"

"Sen değil miydin alelemin üstüne başına, özel hayatına karışan. Şimdi ne iş?"

"Söylediklerimde ciddiydim Bade. Hala arkasındayım. Canımı sıkma benim."

"Bende ciddiyim Kuzey! Bu şirketin başında ikimiz de varız farkındaysan. Ve bu şirket senin aptal düşüncelerinle yönetilmicek!"

Artık gerçekten sinirlenmeye başlıyordum.
Kendini ne sanıyordu?

"Bade sabrımı sınama benim, ne dediysem o ! Hem belki herkes senin gibi değildir ne dersin! Bir taraflarını açarak göze girme çabaları yoktur mesela! Ya da Kuzey Atahanlı'yı etkileme çabaları falan! Ayrıca kimse işe başlayalı daha iki gün olmuşken Doruk ya da başka biriyle başbaşa yemeğe çıkmamıştır buna ne der-"sözünü yarıda kesip onu engelledim.

Karanlık GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin