Şarkı :Batuhan Kordel - Sıcak Şarap
Keyifli okumalar 🦋
🧚🏻♀️
Odam da oturmuş koluma buz tutuyordum. Sabahtan beri mideme bir şey girmemişti ve artık açlıktan midem bulanıyordu. Öğle yemeğinin de vakti gelmişti zaten. Tam odamdan çıkıp yemek yemeğe gideceğim sırada kapıyı biri çaldı ve içeri girdi.
Giren Büşra'ydı.Büşra kim mi?
Büşra Aras'ın sevgilisi ve ayrıca bu şirkette çalışan bir inşaat mühendisiydi. Oldukça başarılı ve güzel bir kızdı. Çok iyi anlaşmıştık.
Aras'la da çok yakışıyorlardı.
Umarım hep mutlu olurlardı.Aras, Büşra'ya olanları anlatmış ki sürekli bana bakması ve benimle ilgilenmesi için yanıma gönderiyordu.
Kendisi Kuzey'le çok önemli bir iş için saatlerdir projenin üzerinde konuşuyorlarmış bu yüzden odadan çıkmamışlardı."Aaa Büşra ama yeter çocuk değilim ben. İyiyim dedim abartmayın yahu. Geçti gitti bile eskisi kadar ağrımıyor da"
"Valla ben emir kuluyum kuşum. Emir büyük yerden." dedi sırıtarak.
"Anlamadım"
"Aman boşver hadi gel yemek yemeğe gidelim, vallahi çok acıktım sabahtan beri bir şey yemedim bee!"
"Heh çok iyi bende tam onun için kalkıyordum. Açım aç hemde dana gibi!" dedim
"O kurt gibi değil miydi yaa?" dedi kahkaha atarak.
"Neyse ne gidelim hadi bayılıp kalıcam yoksa. Başınıza kalmak istemem."
"Yok yok kalmazsın merak etme kaparlar hemen seni" dedi sırıtarak
"Ne alaka?"
"Kızım geldiğinden beri herkes seni konuşuyor. Koridor inliyor mübarek.
Bade de Bade! Yeni kız da yeni kız!" dedi gülerek.Hele erkekler vuhuu Allah versin taş gibi hatun diyorlarmış"
" Kim diyormuş be terbiyesizler"dedim
"Kim demiyormuş deseydin daha doğru olurdu" dedi.
O sırada odadan çıkmış asansöre yürüyecektik ki Kuzey'in odasının kapısı açıldı.
"Selam kızlar nereye? " diye sordu Aras.
"Çok acıktık aşkım yemeğe gidiyoruz. Siz nereye?"
"Valla bizde kurt gibi açız. Birlikte mi gitsek?"
Tam o anda Büşra anırmaya başladı. Evet evet anırıyor.
" Hayatım yanlış bir şey mi dedim?" dedi."Biraz önce sen dedin ya kurt gibi açım diye, içerde Bade dana gibi açım dedi de o aklıma geldi." dedi.
Rezil olmuştum. Tebrikler...
Kuzey sırıtırken Aras ve Büşra dudaklarını kemiriyorlardı gülmemek için."Salın hadi " demem ile hepsi kişnemeye başladı.
Çok şükür kendilerini tuttuklarında Büşra "Eee geliyor musunuz?" dedi
Aras, bana bakarak "sorun olur mu katılmamız senin için?" dedi
"Hayır olmaz" dedim Kuzey'le bakarak.
"Süper! O zaman gidiyoruuzz!" diye bağırdı Büşra.
"Doruk duymadan çabuk olalım." dedi Aras. Bu sefer bende anırmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Geçmiş
Fiksi RemajaVe ben yıllarca kendimi kandırıp etrafıma saçtığım ışıkta boğuldum.. ~03.05. 2020~ ⚠️BU HİKAYEDEKİ KİŞİ, KURUM VE KURULUŞLAR HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK HAYATLA İLGİSİ BULUNMAMAKTADIR. ⚠️