8. Bölüm

37 8 41
                                    

Şarkı : Dolu Kadehi Ters Tut & Can Ozan - Aklım Hep Firarda 💫

Keyifli okumalar canlar 🐣

🕊️

Sabah kalkmış güzelce kahvaltımı yapmıştım. Sonra evi toplama kararı alıp güzel bir temizlik yapmıştım.
Kim kendi isteği ile temizlik yapar demeyin. Mecbur kalınca herkes yapıyor, hele o evde yalnız siz kalıyorsanız iş başa düşüyor...

Temizlik bitince akşama ne yesem diye düşündüm. Evde bende başka yok ve yalnız yemek yemekten hoşlanmıyordum. Aynı yemeği ikinci gün yemek istemediğim için ya az yapıyordum ya da atıştırıyordum.

Canım yaprak sarması çektiği için onu yapma kararı almıştım. Teyzemin gönderdiği yaprakları çıkarıp iç yapmak için onu aradım.
İkinci çalışta açmıştı.

"Kuzum nasılsın?"

"İyiyim teyzem sen nasılsın?"

"İyi diyelim iyi olsun bitanem. Nasıl özledik seni nasıl!" dedi

"Bende sizi çok özledim teyzoş"dedim.

"Ee ne yapıyorsun bakalım. Yalnız yaşamak nasılmış?"

" İdare ediyorum işte teyzoş senin gibi yemek yapamıyorum ama"

"Fıstığım benim oraya geldiğimde yaparım ben sana"

"Teyze şu yaprak sarmasının içini nasıl yapıyorduk?" dedim

"Ahahah canın yaprak sarması mı çekti kız?" dedi gülerek

"Ay napıyım teyze nasıl çektiyse artık hiç üşenmeden yapıcam!" dedim bende ona eşlik ederek.

Tarifi verdikten sonra biraz daha konuşup telefonu kapattık.

İçi hazırladıktan sonra çıkardığım yapraklar ile birlikte masanın üzerine koyup tam saracağım sırada kapı çaldı. Gidip kapı deliğinden baktığımda Yasemin teyzenin geldiğini gördüm ve kapıyı açtım.

"Hoş geldin Yasemin teyze içeri geç lütfen"

"Rahatsız etmiyim kızım müsait değilsindir bi uğramak istemiştim sadece" dedi

"Olur mu öyle şey" diyerek kolundan tutup nazik bir şekilde içeri soktum.

"Neler yapıyorsun bakalım?"

"Yaprak sarıcaktım sen geldin" dedim mutfağa giderek

"Öyle mi? İyi işte bende yardım ederim çabuk biter." dedi benim peşimden gelerek.

"Ben yaparım sen otur şöyle. Çayım var içer miyiz?"

"Hadi içelim kızım"dedi sandalyeye oturarak.

Çıkardığım bardaklara çay koyduktan sonra bir geniş tabakta Yasemin teyzenin önüne onlarla birlikte masaya koydum.

" Bu sana çok değil mi? "dedi yapraklardan birini alıp içini koyarken.

" Yiyeceğim kadar pişiririm. Diğerlerini saklama kabına koyar buzdolabında saklarım "dedim bende sarmaya başlayarak.

Karanlık GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin