Multimedya : Bade 🌼
Şarkı: Perdenin Ardındakiler & Anıl Piyancı - Yağmurlar 💦
Keyifli okumalar 🌺
"Senin ne işin var burada?! "
🦋
"Niye geldin bu saatte?" diye sordum şaşkınlığımı belli etmemeye çalışarak.
"Seni merak ettim" dedi kafasını eğerek.
"Sebep?"
"Bade... Üzgünüm biraz fazla geldim üstüne. Sert çıkışmamalıydım." dedi mahçup bir şekilde.
"Derdin ne senin! Ne yapmak istediğini anlayamıyorum! Ağzına geleni söylüyorsun sonra gelip kapıma özür diliyorsun! Beni nasıl bir şey ile suçladığını farkında mısın sen!" dedim, tüm sinir bedenimi ele geçirmişti adeta.
"Haklının ama son bir kaç gündür iyi düşünemiyorum. Gerçekten.."
"Kuzey! Sen bana bu tavırı ilk geldiğim andan beri sergiledin. Sorun sadece son zamanlarda öyle davranman değil! Hep böyle davranman!"
"Özür dilerim Bade." dedi bana bir adım atarak.
"Sakın Kuzey! Sakın bir daha böyle davranma! Yoksa asla bu kadar iyi olmam! "dedim kapıyı örtmeye çalışarak.
Ayağını kapının arasına koyup elini uzatarak engel oldu.
" Beni içeri davet etmicek misin? "
Kapıyı tekrar açıp,
" Neden edeyim? "diye sordum." Bir kahve ikram et bari? "dedi gözlerini kısarak.
" Çok yorgunum Kuzey. Günlerdir uyuyamıyorum. Sende yorgunsundur. Başka zaman olsun. Dinlenelim şimdilik. "dedim soğuk ses tonumla.
Yüzü düşmüştü.
" Peki o zaman sözünü aldım. İyi geceler tatlı rüyalar "dedi elini kaldırarak.
" İyi geceler "diyip kapıyı kapattım.
Bu adam ne yapmaya çalışıyordu?
Gecenin bir yarısı kapıma dayanmak da neyin nesiydi?
Ayrıca evimin adresini nerden biliyordu?Salona girip ışığı yakmadan perdenin arasından gidişine baktım. Arabasının yanına gelince arkasını dönüp baktı.
Sanki beni görücekmiş gibi hemen yere çöktüm.
Tekrar önüne dönüp arabasına binince ayağa kalktım ve odama gidip uyumak için yatağımın içine girdim.~~~
Sabah yine erkenden kalkmış, duşa girip üzerimi giyinmek için gardırobumun önüne geçtim.
Kahvaltı yapmamıştım..
Kırmızı ince elbisemi giyip saçlarımı açık bıraktım. Beyaz ayakkabılarım ve çantam ile hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Geçmiş
Fiksi RemajaVe ben yıllarca kendimi kandırıp etrafıma saçtığım ışıkta boğuldum.. ~03.05. 2020~ ⚠️BU HİKAYEDEKİ KİŞİ, KURUM VE KURULUŞLAR HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK HAYATLA İLGİSİ BULUNMAMAKTADIR. ⚠️