Multimedya :Kuzey🍓
Şarkı :Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don’t Care 🌈
Keyifli okumalar 🐳
🥥
Sabah yine işe gitmek için uyandım. Bu sefer kahvaltı yapmak istediğim için kısa bir duştan sonra kendime yemek için bir şeyler hazırladım.
Üstüme elbisemi, ayağıma ayakkabılarımı geçirip saçımı açık bıraktım. Küçük çantam ve güneş gözlüğüm ile hazırdım.Bade'nin giydiği elbise
Bade'nin ayakkabısı
Bugün düne göre daha rahat bir şeyler giymek istemiştim. Çünkü yeni bir iş için yapılması gereken bir mekana gidicektik Doruk'la. O yüzden gerek yoktu fazla bir şeye rahat olmak en iyisi.
Evin kapısını kilitlerken bahçede Yasemin teyzeyi gördüm. Çiçeklerini suluyordu.
"Günaydın Yasemin teyze. Nasılsın?" diye sordum."İyiyim kızım gördüğün gibi. Sen nasılsın işe mi gidiyorsun?"
"Evet işe gidiyorum. Selim amcaya selamlar!"diyerek yanından ayrılarak yola koyuldum.
Şirkete geldiğimde arabadan inip içeri girdim. Asansörle yukarı çıktığımda asistanlardan birine Doruk'un nerde olduğunu sordum. Kuzey'in odasında beni beklediğini söyledi.
Kuzey'in odasına doğru yürüdüm ve kapıyı tık tıklayıp içeri girdim.
Görüş alanıma Aras, Doruk ve Kuzey girdi."Merhaba" dedim çantamı omuzumda düzelterek.
"Hoşgeldin Badecim" dedi Aras oturduğu yerden bana doğru dönerek.
"İlkbaharım gelmiş. Bebeğim benim." dedi Doruk üstüme atlayarak.
"Yılışma lan kıza rahat bırak" dedi Aras masanın üzerine duran kalemi Doruk'a atarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Geçmiş
Teen FictionVe ben yıllarca kendimi kandırıp etrafıma saçtığım ışıkta boğuldum.. ~03.05. 2020~ ⚠️BU HİKAYEDEKİ KİŞİ, KURUM VE KURULUŞLAR HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK HAYATLA İLGİSİ BULUNMAMAKTADIR. ⚠️