"Sarılacak birinin olmadığını mı düşünüyorsun? "
"Bu seni ilgilendirmez" dedim bakışlarımı kaçırarak.
"Bence sarılacak birisi var..."
°°°
Söylediği cevap ile gözlerinin içine sorgularcasına baktım.
Kimden bahsediyordu?
Kendi mi sarılacak yoksa bana?"Kimmiş o?" dedim gözlerimi kısarak.
"Büşra. Sana her konu da yardımcı olur." dedi
Ahh tabi!
Nasıl onun bana sarılcağına düşünmüştüm ki?
Adamın gelip kollarını belime sarıcak hali yoktu ya!Geri zekalı.
"Ah evet iyi kız. Sevdim onu."
"Öyledir. O da seni sevmiş. Yoksa kimseye bu denli yakın olmaz."
"Sevindim"dedim sadece içeriye geçmek için tam yanından geçiceğim sırada.
O ise adımı seslenerek durdurmuştu." Evet? "
" Ş-şey ailen için üzgünüm. Gerçekten. "
"Üzülmemelisin. Alıştım ben. S-sadece
a-arada yokluklarını daha çok hissediyorum. Belki de yalnız olduğum için düşüncelere kafamda çok besliyorum. O kadar..."dedim burnumu çekerek."Üzülmemelisin Bade. Eminim seninle gurur duyuyorlardır."
"Teşekkür ederim Kuzey ama bunları söylemek zorunda değilsin. Sen bunları söyleyince acım geçmiyor. Üzüntüm, özlemim azalmıyor." dedim imalı bakış atıp arkamı dönüp ilerlemeye başladım.
Tabi o sırada dudaklarından dökülen fısıltıyı duyabilmiştim.
"Zorunda hissetmiyorum Bade..."
~~~
Yemeklerimizi yedikten sonra oradan ayrılarak başka bir kafeye tatlı yemek için gitmiştik. Böylelikle ilk iş günümü çalışan arkadaşlarımla vakit geçirerek harcamıştım.
Keyifli sohbet edip birbirimizi tanımıştık. Mesela Aras ve Büşra üniversiteden beri beraberlermiş. Okul bitince direk bu şirkete başlamışlar ve böylelikle birbirlerini daha çok görmüş oluyorlarmış.
Büşra'nın babası İngiltere'de çalışıyormuş. Çocukluğunun yarısı orda geçmiş sırf kendi ülkesinde okumak için Ankara'ya gelmiş ve okulunu burada okumuş. Onu yalnız bırakmak istemediği için annesi de bir kaç seneliğine yanında gelmiş.
Okulu bitince ise tekrar İngiltere'ye geri dönmüş. Büşra ise burda kalmak istemiş.Çünkü sevdiği adamla aynı şehirdeydi...
Aras ise Büşra'yı ilk görünce vurulmuş ve direk annesinin yanına İzmir'e götürmüş. Birbirleri ile çok iyi anlaşmışlar tanıyınca.
Gerçi Büşra gibi kızı kim sevmez ki?
Ve Aras kendisine ve annesine söz vermiş "Bu kızı bir dahaki İzmir'e götürüşüm de karım olarak gidecek o şehire" diye.Kuzey hakkında bildiğim şey ise annesinin İzmirli babasının İstanbullu olmasıydı. Bir de Bartu adında abisi varmış. Evliymiş ve bir kızı varmış. Kızının adını bilmesem de "cadı" lakabı olduğunu biliyordum.
Ve bu "cadı" Kuzey'in her şeyiymiş.
Gerçekten çok düşkünlermiş birbirlerine. Aynı evde yaşamalarına rağmen birbirlerini 1 saat göremeyince özler ve gece cadı olacak cadı Kuzey'in odasına girer sessizce ona sarılarak uyurmuş. Ve durumdan oldukça mutluymuş Kuzey.Akşama doğru şirketin otoparkına geldiğimizde arabadan indik ve evlerimize gitmek için vedalaştık.
"Ya bunu tekrar tekrar tekrar yapalım lütfen çok iyi geldi gerçekten" dedi Büşra bana sıkıca sarılarak.
"Olur bende çok keyif aldım" dedim ona sarılarak.
"İyi ki buradasın Bade. Kendimi çok yalnız hissediyordum bu iki herifin arasında" dedi iki elini yumruk yapıp yanında duran Aras ve Kuzey'in karnına geçirerek.
İkisini de aynı anda inlerken bana göz göz kırptı."Görüşürüz Badecim dikkatli kullan arabayı" dedi bana sarılarak
"Sizde dikkatli gidin yarın görüşürüz!" dedim ondan ayrılarak.
Aras ile Büşra Jeep'e binerken Kuzey ile ben kalmıştım.
"Oldu o zaman iyi geceler" dedim.
"İyi geceler Bade" dedi gülümseyerek.
Arabamın yanına doğru yürüdüm.
Yanına gelip içine bindiğimde ise dikiz aynasından baktım. Arasgilin gittiğini ama hala Kuzey'in orada dikildiğini gördüm.Otoparktan çıkıp evime ilerlerken radyodan Halsey 'in bi şarkısını açıp sürmeye devam ettim.
Evimin önüne gelince arabadan inip siteye yürüdüm.
Arka kapıdan eve girince ilk işim şu topuklu ayakkabıları çıkarmak olmuştu.
Mutfağa ilerleyip bir bardak su doldurdum kendime. Tezgaha yaslanıp bugün olanları düşündüm.Gerçekten sevmiştim bu insanları.
Büşra'yı, Aras'ı, yavşak Doruk'u...Ilık bir duş alıp uyumanın iyi olucağını düşündüğüm için banyoya girip üstümü soyundum ve suyun altına bıraktım kendimi..
Duştan çıkıp losyonu u sürdüm. Üstüme gri şortlu pijamamı geçirdim ve saçlarımı taradım.
Yarım kalan kitabımı okuyup ondan sonra yatsam daha iyi olur diye biraz kitap okudum. Telefonuma gelen bildirim sesi ile dikkatiö dağılırken gelen mesaj İnstagram'dandı.
Büşra ve Aras bana takip isteği atmışlardı. Kabul edip bende onlara gönderdim.
Ve bir kaç dakika sonra Büşra bir fotoğraf paylaştı.
Arabada çekindiğimiz bir fotoğraf.
Beni de etiketlemişti.
Fotoğraf da Aras Büşra'ya Kuzey ise bana bakıyordu.
Hemde yarım ağız gülmüş.
Ben ise sadece gülümseyerek aynaya bakıyordum.Bu herif dışarı somurtarak bakmıyor muydu? Hangi ara bana bakmaya başladın? Peki Büşra bu anı nasıl yakalamıştı? Başka fotoğraf mı yoktu da bunu paylaşmıştı?
Fotoğrafı beğenerek telefonu kapattım.
Uyumak için yatağımın içine girdim ve kendime tekrar hatırlatarak dedim ki"Ben Kuzey'i adam edicem..."
🐚
Kendinize iyi bakın... 🌺💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Geçmiş
Teen FictionVe ben yıllarca kendimi kandırıp etrafıma saçtığım ışıkta boğuldum.. ~03.05. 2020~ ⚠️BU HİKAYEDEKİ KİŞİ, KURUM VE KURULUŞLAR HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK HAYATLA İLGİSİ BULUNMAMAKTADIR. ⚠️