-Ezt nem hiszem el!- rontott be a házba- Te!- állapodott meg a barátnőmnél.
-Állj már meg!- sietett be egy szintén ismerős alak.
-Mi van?- kérdezte Chrissy enyhén flegmán, majd felállt.
-Tudod mi van? Az van, hogy mivel te összetörted a telefonom, nem hogy megcsinálni nem tudják,hanem még csak ki sem cserélik.
-Oké Ross, még mielőtt bármi sértőt, gusztustalant vagy tudom is én mit mondanál, gyere szépen velem és menjünk haza.- ragadta karon Rocky öccsét, ám ő egyszerűen kirántotta kezét.
-Rád nem vagyok kíváncsi!- fordult felé, majd szinte egyből vissza- Te pedig most szépen kifizeted az új telefonom árát!
-Na mi van? Anyucinak és apucinak nem telik egy új telefonra?- gúnyolódott Chrissy.
-Hm...vicces. Vicces, hogy ezt pont te mondod.- egyre közelebb hajoltak egymáshoz. Már kezdtem azt hinni, hogy lekapják egymást, de hát...hogy smárolnának, Lou?! Utálják egymást! De azért cuki lenne. Ne beszélj már hülyeségeket! Nem lenne az!- Én legalább a szüleimmel élek, van pénzünk, normális otthonunk, híresek vagyunk és akárkit megkaphatunk.
-Igazán? Ha ennyire jó sorsod van akkor miért nekem kéne megvennem a hülye telefonod? És, mint már mondtam, nem érdekelsz. Dugd fel magadnak a hírneved és mindened, amid van!- hangját nem emelte fel. Sőt! Teljesen nyugodt volt.
-Ross! Menjünk! Annyira sajnálom...én próbáltam megfékezni!- fordult felém utolsó mondatát nekem szánva.
-Ebbe ne szólj bele! Ott a nyamvadék barátnőd, foglalkozz vele!
-Nem járunk.- szólaltam meg végre én is.
-Ja igaz. Te is csak egy leszel a többi lány közül, akit ez a majom megfektet. Gratulálok!
-Ross! Fogd be!
-Nem. Nem, mert nekem kell - léptem egyre közelebb hozzá- téged dicsőítenem, hogy egy ekkora barom lettél. Csak így tovább!- mondatom után hátat fordítottam, aztán eszembe jutott, hogy még nem végeztem.- Ja igen, majdnem elfelejtettem valamit. Én nem igazán pénzben fizetnék neked.
-Akkor miben?
-Ebben.- s pofon vágtam.- És most kifelé! Mindketten.
-Lou! Ne higgy neki! Kérlek! Bízz bennem!
-Azt mondtam, mindketten.- néztem bosszúsan szemeibe. Vajon igaz volt az, amit Ross mondott? Vagy csak idegesíteni akart? És, ha igen akkor miért engem? Úgy tudtam Chrissyt nem bírja. Vagy most mi van?
-Én....én nagyon sajnálom.- esedezett Chrissy miután becsuktam a fehérre mázolt ajtót.
-Mit? Mit sajnálsz? Azt, hogy már megint bedőltem valakinek? Ugyan!- nevettem fel keservesen- Még szerencse, hogy nem feküdtem le vele.- kínom végett a földre csúsztam.
-Miért leakartál?- ült le mellém
-Talán. Nem tudom.
-De ugye tudod, hogy én mindig itt leszek neked?
-Öhm...ne vedd sértésnek, de nem igazán szeretnék veled ágyba bújni.- röhögtem.
-Akkor én most megyek és álomba sírom magam, amiért Louise Bailey nem akar velem, szexuális kapcsolatba kerülni.- állt fel.
-Majd legközelebb.
-Lesz legközelebb?- ragyogott fel szeme. Kérdését egy nevetéssel díjaztam.- Figyu nem haragszol meg, ha én nem soká elmegyek?
-Nem. Menj nyugodtan.
-Oké.- mondta halkan, majd hátat fordított.
-Hé!- szóltam utána, mire kérdően rámnézett.- Köszönöm.
-Mit?
-Hogy itt vagy nekem.
-Lou...ez természetes.
Éjfél van és Chrissy sehol. Most talán kezdjek aggódni? Mármint már egy csomó ideje elment. Végül is lassan 19 éves, csináljon, amit akar, de azért igazán írhatna egy SMS-t. Képzelődőm vagy tényleg nyílt az ajtó?
-Ideje volt!- hoztam kisebb szívrohamot, barátnőmre, aki a sötétben alig tudta kivenni, hogy ki is vagyok. Mintha olyan nehéz lenne egy házban, ahol csak ketten lakunk.- Christina Miller! Mi a fenét csináltál eddig?
YOU ARE READING
Can't Run
Fanfiction-Ez egy R5 fanfiction. Ez a 2. blogom, szóval nem igazán vagyok profi. Kérem nézzétek el. Köszönöm! ♥- Lou egy nem mindennapi lány. 19 éves korára sikerült egyetlen barátot összeszednie. 19 évnyi bántás, sérelem és más egyéb eléggé megtette a magáét...