Untitled Part 3

275 13 0
                                    

Nakon što sam uočila svoje staro društvo,nesigurnim koracima sam se uputila ka njima.Monica me primijetila i prišla mi,uzimajući me u medvjeđi zagrljaj.Nakon pet minuta grljenja prišla sam ostalim curama koje su me pogledale kao da sam s Marsa pala i nastavile pričati o nečemu."Izvini,ali mislim da bi bio red kad bi se pozdravila i upoznala s nama."Djevojka plave kose,Annie,mi se obratila s osmijehom.Je li one mene zezaju?Nisam znala što da kažem.Zbunjeno sam ih gledala kao i one mene."Pa cure,to je moje iznenađenje.Alysson se vratila."-Monica je sretno izgovorila te riječi što je njih navelo da otvore vilice do poda."Monica,daj reci da nas ne zajebaješ?"Ponosno je odmahnula glavom a ja sam se nasmijala.S ponosom sam pokazala sad svoje ravne,bijele zube,jer su prije dvije godine užasno bili krivi."Ne zajebaje vas,to sam ja.Well,zagrlit ćemo se ili ćete me gledati kao zadnju budalu?" "O moj Bože.." bilo je sve što su uspjele reći i navalile na mene.Kako divna dobrodošlica,pomislila sam i prevrnula očima.Nakon grljenja,ušle smo u učionice i podijelile se po klupama.Čekala sam Monicu da dođe i sjela u zadnju klupu."Što radiš tu?"Podižem glavu i uočavam Harrya.Jasonovog brata."Sjedim,nije očito?" "Sjediš na mom mjestu nova." "Gdje piše da je tvoje mjesto? I mislim da nisam nova."Namrštio se i nervozno izvukao stolicu."Ako ne želiš ustati,onda ću sjesti pored tebe." "Harry,tu sjedi Alysson,molim te ustani." "Kako ti znaš moje ime i odakle znaš Alysson?" Nasmijala sam mu se i izvadila njegov test iz fizike iz drugog razreda.Pružila sam ga ka njemu a on je čas gledao u mene čas u list papira što ga je držao u rukama.Nikada neću zaboraviti kako i zašto imam taj test kod sebe.

Flasback 

O Bože,kako je samo presladak."Monica,pogledaj ga." "Daj,Aly,baš nije.Harry je totalno out,Jason je za tebe."Kiselo sam joj se nasmijala i uzela test koji mi je nastavnica pružila.4.Dobila sam 4 iz fizike?Što da kažem mami?Počela sam se buniti ali nije imalo nikakvog efekta.Harry se okrenuo ka meni i nasmijao se.Istopila sam se istog trenutka."Ja sam dobio 2,tako da tvoja četvorka nije tako loša.Ako želiš evo ti moj test za uspomenu."Nije ga ni pružio kako treba a ja sam ga zgrabila i osjetila kako crvenilo navire u moje obraze.Promrmljala sam tiho hvala i ubacila testove u torbu.

Alysson P.O.V

"Alysson?"Nasmijala sam se i ustala šireći ruke u zagrljaj koji je on izbjegao.Moje raspoloženje se promijenilo u sekundi kada je uzeo ruksak,te otišao noseći test u ruci."O Aly,izvini što si čekala,jedva sam te našla." "Nema veze.Što se desilo s Harryem za vrijeme dok me nije bilo?" nervozno sam tapkala noktima po klupi očekujući Monicin odgovor no ona je to vješto izbjegavala."Duga priča,Aly.A ni mi je ne znamo.Ne zna nitko osim Zayna,a i sama znaš da bi on prije umro nego odao Harryevu tajnu."Duboko sam uzdahnula klimajući glavom.Fali mi stari Harry.Nezreli dečkić koji se lijepo ponaša prema meni."Dobro jutro,djeco.Moram vam ponovno predstaviti jednu staro-novu učenicu.Alysson,dođi."Laganim koracima sam se uputila ka staroj mrs.Jones.Kada sam stala pored mrs.Jones,svi su me izgubljeno gledali.Svi osim onih koji me nisu vidjeli jutros.Nervozno sam se smješkala očekivajući da će razreda nešto reći ali je samo šutjela."Stara,ti si kompletno pukla.To nije naša stara Alysson."Luke,glavni idiot u razredu viknu i svi se počnu smijati."Pa,društvo,očito griješite.To sam ja,stara Alysson."Uputila sam se ka klupici čuvši par zvižduka iza sebe.Nisu se promijenili ni malo."Mala,bila si vrh tamo.Samo da znaš kako te Jason gledao,awwww bit ćete najljepši par."Namignula sam Monici i pogledala ka Jasonovoj klupi.Gledao je u mene kao opčinjen.Pa,vrijeme je da igra počne.Stara Jonesica nas je čitav čas peglala o matematici.Jedva sam čekala da zvoni.Nisam ni pomislila na zvono kako treba i već je zvonilo."Hvala Bogu,mislila sam da ću umrijeti." Monica se nasmijala i povukla me za ruku."Idemo do wc Aly."Izašla sam za njom poklanjajući pogled Jasonu.Na holu sam se pozdravila s nekim starim prijateljima i nastavnicima i vratila se u kabinet ostavljajući Monicu s njenm dečkom ispred.Na klupi me čekao Harryev test.Otvorila sam ga i na njemu je pisalo:Uzmi ga natrag,ne treba mi  ništa tvoje.Kvragu,šta sam uradila Harryu?Možda misli da mi se još uvijek sviđa pa je postao odvratan prema meni."Opa,Alysson,guza ti je narasla a ni grudi nisu loše.Siguran sam da usne imaju savršen ukus."Okrenula sam se i ugledala Jasona koji gricka usnicu.Ovo počinje brže nego što sam mislila."Pa,ne znam kakav mi ukus imaju usne,ali saznaj sam."Lijevu obrvu je izvio u luk i vragolasto se nasmiješio."Znaš,mogla si biti tako opuštena dok smo bili skupa.Usput,izgledaš fenomenalno."Jezikom sam prešla preko usana privlačeći njegov pogled na usne."Hvala,Jason.Ni ti nisi loš,nimalo."Namignula sam mu i sjela.Odšetao se od mog stola a ja sam se zadovoljno nasmijala."Što je to kog vraga bilo?Znala sam.Vas dvoje ćete opet biti skupa,jer se vaša vatra nikad nije ugasila,između vas još uvijek ima hemije,vjenčat ćete se,imati dvoje predivne dječice.." Prevrnula sam očima i pogledala nisku brinetu ispred sebe."Daj,Annie,ohladi.Između mene i Jasona nema ništa." Ona se nasmijala ironično i odšetala od stola.I dalje je odvratna i dvolična kučka koja ludi za Jasonom.Ubrzo mi se Monica pridružila pa sam joj ispričala što se zbilo između Jasona i mene.Nakon što sam joj ispričala sretno je pljesnula rukama i poslala mi zračnu pusu.

Ostatak dana je protekao bezveze.Pozdravljanje,razgovori,smaranje s profesorima,sve uobičajeno.Trebala sam ići s Monicom kući,ali ona je otišla s dečkom na kafu,tako da sad idem sama dosadnim ulicama Londona."Hej,mama.Ne,ništa se nije dogodilo,samo sam htjela da ti čujem glas.Okej onda.Važi,čujemo se večeras da te ne ometam sad.Pusa"Suze su se nakupile u mojim očima,ali sam ih obrisala i nastavila tipkati po telefonu.Mama mi fali neopisivo."Alysson?" Okrenula sam se i ugledala smeđokosog Liama.I on se dosta promijenio.Prije smo se baš često družili,ali eto.Zagrlili smo se i primijetila sam Harrya nedaleko od nas kako nas ljutito promatra."Pa,curo jesi ti živa?Nismo se čuli godinama.Kako si?" Nakon kraćeg razgovora s Liamom,Harry ga je zovnuo."Daj,Liam,jebeno se požuri,nemam čitav dan,pogotovo ne da ga trošiš s njom."Liam mu je klimnuo glavom  i osmijehnuo mi se."Što je s Harryem?" Upitala sam Liama i samo je slegnuo ramenima."Nemam pojma,vas dvoje to riješite,ne želim se miješati."Otišao je prema Harryu a ja sam nastavila šetati prema stanu.Što mu je dovraga značilo ono riješite to vas dvoje?

Nakon naporne zadaće,odmaram se uz omiljenu seriju.Patrick i Teressa su mi tako slatki i jedva čekam da budu skupa.Pogledala sam na sat.Za pola sata mi počinje i Doctor Who.Iskreno,radujem se,jer ga nisam gledala duže vremena.Zvono na vratima me prekida u ljenčarenju,te nervozno obuvam papuče i krećem se ka vratima.Otvaram ih i moje raspoloženje se naglo mijenja."Što ti radiš ovdje?"

Give me a chanceDove le storie prendono vita. Scoprilo ora