Untitled Part 4

184 11 0
                                    

"Što ja radim ovdje?Što ti radiš ovdje?"Gledam u visoku priliku ispred sebe i razmišljam koliko neodoljivo izgleda.Marama koja je tu da bi ukrotila kovrdže,bijela majica i crna trenerka.Ponekad se pitam zašto sam otišla i prekinula našu romansu koja se odvijala,ali ne dovoljno brzo da bi se ostvarila."Pitao sam te nešto Alysson!" ovaj put mu je glas ljući i dublji."Pa,gospodine Styles,na vašu žalost,ovo je moj stan već godinama,tako da moje pitanje upućeno tebi zaslužuje adekvatniji odgovor.Čašu koju je držao u ruci je jačim stiskom šake razbio a ja sam poskočila u mjestu stavljajući ruku na usta.Ruka mu je počela krvariti no on nije obraćao pažnju."O moj Bože.Harry da li si dobro?"Krenula sam da uzmem njegovu ruku da pogledam rane ali je samo ljutito istrgnuo iz moje."Alysson,ne dodiruj me.Ne obraćaj mi se.Ne želim da imam ikakvog kontakta s tobom!"Okrenuo se i potrčao uz stepenice.Htjela sam mu reći da je glupan i da nema razloga da se tako ponaša ali sam shvatila da ne želim da komšije pomisle da sam postala toliki kreten.Pokupila sam ostatke stakla i ušla u dnevni.Nervozno sam otpuhnula i bacila ih u kantu.Stvarno mi nije jasno čime sam zaslužila ovakvo ponašanje s njegove strane.Nisam mu ništa uradila i nije mi jasno zašto se ovoliko promijenio.Vraćam se ka svom starom položaju tj.ležim i gledam tv.Iako silno želim,ne mogu da se fokusiram na serije jer mi misli lete ka Harryu.U stanu iznad mene je opšte ludilo.Čujem razbijanje stvari i pitam se kakav moron živi gore.Možda neki bračni par i upravo se svađaju.Ili se neki brat i sestra svađaju.Ili Harry gore raz..Harry?Automatski se iz ležećeg položaja dižem u sjedeći i nervozno gledam u daljinu pucketajući prste.Osjećam neki nemir u sebi i imam potrebu da odem gore i vidim što se dešava.Ali,mislim da nije moja stvar da se miješam u to.Uostalom,odkud Harry ovdje u zgradi?Ugasim tv i uđem u kupaonicu svlačeći odjeću sa sebe.Topla voda opušta moje zgrčene mišiće i napokon se osjećam smirenom nakon toliko vremena.Klizi niz moje tijelo dok ja sapunicom prelazim preko svoga tijela i kose.Moj užitak prekida zvono na vratima te nevoljko izlazim zamotavajući peškir oko sebe.Zvuk zvona se ponavlja te ja malo ubrzam pazeći da se ne okliznem.Popravljam peškir koji mi je na kosi i otvaram vrata stežući peškir oko sebe.Otvaram vrata i ispred njih vidi Harrya krvavih ruku kako me blijedo gleda.Želim ga upitati je li dobro,što se desilo ali zbog maloprijašnjeg odgovora ne želim da se ponižavam."Trebaš nešto,Harry?"Progutam knedlu u grlu i osjetim kako se preznajam od nervoze."Ja...ja...trebam tebe Al.."Tijelo mi je zadrhtalo i osjetila sam leptiriće u stomaku.Ne mogu da vjerujem da mi se Harry možda i dalje sviđa nakon toliko vremena."Nne razumijem,Harry..."Ulazi u stan i pogleda me.Oči su mu crvene i donja usna mu drhti.Nije moguće da plače,zar ne?"Trebam te,Al,više nego što sam ikada ikog trebao,molim te poljubi me.."Nesvjesna situacije u kojoj se nalazim,nisam uspjela ni da razmislim nego su se Harryeve usne našle na mojima.Kad sam ih otvorila da uzmem malo zraka iskoristio je priliku i svoj jezik stavio unutra.Nikad ne bih mogla ni pomisliti da se ovako dobro ljubi."Falila si mi Al,neopisivo jako,ne znam kako sam mogao živjeti bez tebe ove protekle dvije godine."Ostajem zatečena Harryevim riječima ali nastavljam naš poljubac koji sam do sad tako žarko željela.Podiže me na što ja obmotavam noge oko njegovog struka.Njegov miris koji osjećam,dodatno me baca u neki trans.Hladan zid na koji sam naslonjena ne predstavlja nikakvo olakšanje čak imam osjećaj da se poda mnom dodatno užarava.Prekinula sam naš poljubac i pogledala ga u oči.Pogled mu je tako prodoran,pun zelenila,tako čaroban.Nasmijala sam se držeći ruke oko njegovog vrata.Prstom mi je prelazio preko određenih dijelova lica.Skrenula sam pogled s njegovog lica i prebacila ga na njegove ruke."Baby,nemaš pojma koliko si mi falila.Izvini za moje ponašanje danas..Jednostavno nisam mogao da se pomirim da si tu,tako dobra,predobra za mene..."Zagrizao je usnicu i skrenuo pogled ka dole."Bože Harry...Ja sam mislila da si me čak zaboravio..."Iznenađenje u njegovom pogledu je bio očito kao i otvaranje njegovih usta i obalikovanje u slovo O"Al,znaš da te nikad ne bih mogao zaboraviti.Htio sam,pokušavao na razne načine,ali nisam uspjevao.I taman kad sam pomislio da jesam,pojavila si se danas tako drugačija i bolja nego ikad da se sve jednostavno vratilo poput bumeranga..."Stvarno ne znam šta da kažem na ovo.Nisam sigurna da mi se Harry sviđa.Ovdje sam drugim poslom.Njegovim bratom,Jasonom."Oh,Harry...Moram ti previti ruke."To je bilo sve što sam uspjela smisliti i hitro sam sletjela iz njegovog zagrljala držeći peškir oko sebe.Obukla sam pidžamu koju sam spremila i izvadila kutiju za prvu pomoć iz ormarića.Ubrzo ulazim u dnevnu i zatičem Harrya kako sjedi na kauču gledajući moje sveske.Smjestila sam se pored njega i natopila vatice alkoholom."Malo će peckati."Rekla sam s blagim osmijehom gledajući u Harrya."Znam.Navikao sam."Upitno ga pogledam ali on skreće pogled i blago grči šake.Nakon što sam mu ih zamotala,pospremila sam blagi nered i napravila nam čaj."Kako to da si se vratila?Mislim,Monica je rekla da si sretna u New Yorku,da imaš dečka,da ga voliš kao nikog..."Zadnje riječi je izgovorio veoma tiho i skrenuo pogled."Pa ne znam,imala sam osjećaj da se trebam vratiti.A to oko dečka,pa istina je,ali nismo više skupa.Shvatila sam da nije pravi za mene iako on nije baš najbolje shvatio..."Voda je prokuvala i otišla sam napraviti čaj."Znaš,Harry,možeš spavati ovdje ako želiš.Mama mi još nije stigla,pa da mi praviš društvo."Zamuckujući sam izgovorila a njegovo lice se ozarilo."Stvarno to želiš,Al?"Klimnula sam glavom i on me zagrlio.Ostatak večeri smo se zezali,i povremeno poljubili.Nije mi jasno kako se ovo desilo i zašto?Kvari mi planove.

/.../

Probudila sam se na kauču s teškom glavoboljom.Harrya nije bilo.Pogledala sam na sat.Kasnim u školu,dovraga!Odjurila sam u kupaonicu i oprala zube,vežući kosu u neurednu pundžu.Obukla sam crne hlače,preko džemper,te kožnu jaknu.Stvarno nisam imala vremena za neko sređivanje.U torbu sam natrpala knjige obuvajući crne vansice.Do škole sam trčala i na svu sreću nisam zakasnila na prvi čas.Ušla sam u kabinet i sjetila se da se nisam našminkala.Sjela sam u klupu pored Monice ignorišući njen zagrljaj."Opaaa,tko nam se sredio?"Monica se nasmijala ali ja sam ljutito odbrusila."Ne seri Monica,izgledam kao da me poplava izbacila.""Uopšte ne izgledaš,izuzev malih podočnjaka,ali divna si ozbiljno.""Ma pusti kako ja izgledam,moram ti pričati što se desilo."Za nekih cca 3 minutice sam joj ispričala šta se desilo sa mnom i sa Harryem noćas."Ne mogu da vjerujem,znala sam,znala saaam,bit će nešto tuuu.""Monica,i sama znaš zašto sam došla ovdje..""Ma daaa,nego eno tvog princa."Ugledala sam Harrya kako ulazi noseći svesku u rukama pričajući sa Zaynom.Ustala sam i krenula ka njemu.Ipak mi duguje objašnjenje gdje je nestao noćas."Hej Harry."Prišla sam mu i nasmijala se grickajući donju usnicu nervozno.Skinuo je naočale i pogledao me ljutito.Zayn ga je kucnuo pozdravivši se sa mnom."Odjebi,Alysson."bilo je sve što mi je Harry rekao kada je otišao da sjedne ostavljajući me na sred kabineta s otvorenim ustima.

Give me a chanceTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang