Nakon što umilni glas stjuardese upozori da je vrijeme da sletimo,mene obuze nervoza.Zašto sam uopšte odlučila da se vratim u tu školu?I to u četvrtom razredu,kada je kraj svega?Nikome nije jasno,pa ni meni.Uz silne pokušaje nagovaranja porodice da se ne vraćam,nisu uspjeli.Vraćam se.Zašto?Ne znam ni sama.Ali,taj osjećaj...Neki osjećaj me vuče nazad.U grad mog djetinjstva.U školu u kojoj sam doživjela dobro i loše.Isplakala suze radosnice i suze tuge.Kroz koju su prošle moje neprežaljene ljubavi.Imam osjećaj da se sprema nešto veliko,nešto što se mene tiče,a uostalom jednim dijelom imam i razlog.Jason Styles.Moj prvi dečko.Sada mora biti i bit će,jer ja sam Alysson.Alysson Tattum.I ja postižem ono što želim,jer ja sam ta koja uspijeva u svemu.Već godinama sam povučena,mirna djevojka koja sluša svakoga,koja ponozno spušta glavu kada neko povisi ton.Ali,više ne.Zapravo,da.Ali,ne kao prije.Sada sam ja prava JA.I nitko i ništa me ne može vratiti na staro.Na djevojku kojoj treba nečija ljubav,koja živi od nečije ljubavi i koja će trpiti sve zbog ljubavi.
/.../"Da,mama,stigla sam.Pa,stan je u dobrom stanju izuzev što se treba detaljno očistiti naravno.Ne ljutim se snaći ću se prvi mjesec sama.Jedva čekam da mi se i ti pridružiš.Volim i ja tebe."Prekidam vezu i umorno se bacam na fotelju s koje sam prethodno skinula čaršav.Još ne mogu da vjerujem da sam sama u Londonu.U gradu za koji bih umrla.Dohvaćam godišnjak s komode i prelistavam ga sjetno.Dolazim na stranicu gdje smo bili šesti osnovne.Sve je bilo tako drugačije.Ja sam bila drugačija.Monica je bila drugačija,Jason,svi mi...Fale mi ta vremena.Vremena kada smo bili bezbrižni i nismo imali potrebu za dokazivanjem i ismijavanjem.No,s godinama,za njih sam postala odvratna,smiješna,jadna.A Jasonove riječi "Pa,naravno da je bila šala to što sam bio s njom,pa pogledaj je na što liči.."me bole i današnji dan.Jer,znam da to nije mislio.Da sam bila privlačna,poželjna,drugačija,no to se dešava kad ostavite dečka.Automatski postajete sve najgore.Obrisala sam suzu koja je skliznula i iskinula stranicu iz godišnjaka.Vrijeme je da jadna Alysson postane razlog njihovog neuspjeha.Otišla sam do ostave i povadila sve potrebno za čišćenje.Pa,stančiću vrijeme je za čišćenje.
/.../
"Monica,stara,stigla sam."piskutavi glas plavuše s druge strane me iskreno razveselio nakon napornog dana.Ona je isto jedan od razloga zbog kojih sam ovdje.Ona mi je kao sestra.Sestra koja bi mogla dobiti lekciju ako ne posluša stariju sestru.Nakon razgovora s njom,jedva sam se ustala iz kreveta i uputila ka ormaru.Lijepo izgleda ovako složen i uređen.Pitam se koliko će dugo biti složen.Izvadila sam crne uske farmerice,crveni duži kardigan,crnu,širu majicu na bretele i zlatnu ogrlicu.Znam da ću izgledati fenomenalno sutra u školi i jedva čekam.Uvlačim se u krevet poput hladnoće u stan i polako utonem u san.
/.../
06:00
Jesam li rekla da mrzim rano ustajanje i alarme?Nisam?E pa sad znate.Umorno se dižem i krećem ka kupaonici.Operem zube i otvaram neseser.Malo cc kreme nikome neće nauditi.Stavljam tuš i perfektno nanosim maskaru.Počešljam svoju valovitu kosu i spakujem knjige u torbu.Jedva čekam da im vidim reakcije jer niko osim Monice ne zna da dolazim.A usput,drastično sam se promijenila za ove dvije godine.Od frizurice na paž,kosa ispod ramena i to valovita.Od mršavice bez oblina,do slatke buce s poželjnim atributima.O ljepoti u licu ne želim da pričam.Korektorom popravljam podočnjake i zadovoljno odlazim u svoju sobu da se obučem.Nisam umišljena,i smatram se odvratnom ali promjena odondaje stvarno zapanjujuća.Laganim korakom se krećem ka školi jedući kroasan koji sam kupila u pekari usput.Već je 07:15 tako da imam 15 minuta.Nervoza u meni raste i mislim da će mi se svi smijati.Dovraga,zašto sam se vraćala?CAST
Alysson Tattum as Adriana Lima
Jason Styles as Zac Efron
Louis Tomlinson as Louis Tomlinson
Harry Styles as Harry Styles
NIall Horan as NIall Horan
Zayn Malik as Zayn Malik
Liam Payne as Liam Payne
Monica as Cara Delevinge
YOU ARE READING
Give me a chance
FanfictionDa li zaslužujemo drugu šansu?Nakon što je dobijemo,prokockamo,kakva smo to osoba?Kada molimo za sljedeću,pa tako u nedogled?Kada dobra djevojka postane loša zbog čudnog dečka koji ima sve a nema ništa?Da li je ovaj svijet pravi ili je ovo tek pripr...