Untitled Part 5

179 14 2
                                    

Vratila sam se na mjesto jer je profesorica latinskog ušla."Šta je to kog vraga bilo?"Monica me pita i u očima joj vidim tračak sumnje u priču koja se desila sinoć."Nemam pojma" bilo je sve što sam rekla gledajući u Harrya i Zayna.Sa Zaynom sam uvijek bila dobra,čak mi je prije bio najbolji prijatelj,ali kako je bio i najbolji prijatelj Harryu sad smo se malo udaljili.Profesorica me smarala s gramatikom,ali na svu sreću sinoć sam ponavljala pa sam dobila pet.Poslije mene je prozvala Harrya.Znam da mu nikad latinski nije išao i da će opet dobiti negativnu ocjenu.Nakon pet minuta desilo se ono što sam očekivala.Samo je nervozno otišao na mjesto i bacio knjige na pod.Jason mi je dobacio papirić i odmotala sam ga pazeći da ga ne poderem.'Jesi slobodna danas poslije škole?'Pokazala sam papirić Monici i ona mi je namignula otimajući ga.Poderala je papirić a ja sam Jasonu odgovorila kimanjem glave.Ubrzo mi je stigao novi papirić 'Ako želiš mogli bi poslije škole na pizzu?'  "Pristani,pristani,pristaaani!"Monica je vapila a ja sam joj otela papirić i samo napisala može.Jason je zadovoljno nabacio Lukeu i poslao mi zračnu pusicu."Harryu je muka od vašeg druženja."Nasmijala sam se Monici i pogledala u Harrya koji me ljutito posmatrao.

/.../

"Hahahah,baš si naučio dosta novih šala za vrijeme dok me nije bilo."

"Pa potrudio sam se,vjerovao sam da ćeš se vratiti."Blago sam promiješala čašu kole i pogledala ga sumnjičavo."Jasone,zašto si toliki kreten i glumiš šmekera u društvu a kad si sam sa mnom divan si,neprepoznatljiv?"Ovo pitanje me mučilo od našeg raskida i mislim da je vrijeme da saznam."Zato što uvijek mislim da ćeš me isfurati i ismijati pred njima,kao i poslije našeg raskida.."Tiho je izgovorio ovu rečenicu i nikada ga nisam vidjela ovako ranjivog."Pa mislim da je vrijeme da krenemo.Ja ću platiti."rekla sam vadeći novčanik.Ne volim da netko plaća umjesto mene pa makar to bila i najobičnija pica od nekoliko dolara."Nema šanse.Ja plaćam."Odmahnula sam glavom no on je već platio i izgurao me iz kafića."Zašto si to uradio?"

"Da bih te sad mogao otpratiti do kuće."Iskreno drago mi je što sam se ovako brzo zbližila s Jasonom i ubijeđena sam da će ubrzo biti moj i ostale cure neće imati šanse.Put do stana je protekao odlično s obzirom na šale koje je zbijao na Harryev račun.Kada smo stigli u park kod stana pozdravili smo se i kada me zagrlio,primijetila sam Harrya na parkingu kako izlazi iz auta."Izvini,moram ići vidimo se sutra."Istrgnula sam se iz Jasonovog zagrljala i potrčala ka Harryu."Alysson,je li sve u redu?" Mahnula sam mu i nastavila trčati."Harry sačekaj!"Povikala sam i na svu sreću zaustavio se,ali kad me vidio kako trčim prema njemu nastavio je hodati.Kada sam ga stigla uhvatila sam ga za nadlakticu no on me samo otresao i nastavio hodati."Daj,Harry,molim te stani,zašto si otišao noćas?"

"Pusti me"zarežao je.Ton mu je bio začuđujuće ljutit i nikako mi nije jasno kako smo od sinoćnjeg ljubljenja došli na ovo."Ne želim te pustiti.Stajat ću ti ispred vrata i neću se micati sve dok mi ne kažeš što se desilo i zašto si otišao!"

"Kao da te briga!"   "Briga me,Harry!Reci mi!"     "Zašto bih?Idi Jasonu on će ti sigurno ispričati sve o sebi!"     "Kakve veze ima sad Jason s ovim?Pitala sam zašto si otišao?"Stojimo na haustoru i vičemo jedno na drugo dok se komšije(susjedi)okupljaju i ćutke promatraju.Opet je krenuo ka gore pa sam morala potrčati."Harry,koji vrag se dešava s tobom?Jesi li lud?"Bacila sam torbu s ramena i vrištala više nego što je to bilo potrebno."Jesam!Lud sam za tobom!I je l' te zanima što sam otišao?"klimnula sam glavom držeći ruke na bokovima"spomenula si njegovo ime dok si ležala pored mene!Dok sam ti češkao leđa,milovao kosu spomenula si Jasona!JASONA! Ja se zovem HARRY ako nisi znala!!!" Svoje i Jasonovo ime je posebno naglasio a komšije su počele da šapuću međusobno.Lud za mnom?Ovo sve više liči na neku dramu a ne na stvarni život."Pa šta iako sam?Ti i ja nismo u vezi,nismo imali sex niti ćemo i ne znam šta si očekivao od mene!To što si krvav uletio u moj stan i na silu me ljubio ne znači da te volim Harry!"Zažalila sam čim sam izgovorila ove riječi,jer sam svjesna da ga volim itekako."Ne voliš me?Zašto si mi se onda pokušavala približiti i srušila zid koji sam izgradio nakon što si otišla?Zašto si ispala kučka prema meni?I to ne prvi nego 100 put?"I šta vi dovraga gledate?Idite u svoje jadne stančiće,hajde!"Stanari su se razilazili a ja nisam vjerovala u ono što čujem.Harryu je stvarno stalo?Ili je ovo dio njegove igre koju igra godinama samo je to vješto krio."Da,kao što sam i mislio.Šutiš!Razočaran sam,Alysson,i više no što misliš!"Otišao je uz stepenice i zalupio vratima dok sam ja doslovno pala na hladni beton stepenica obgrljavajući svoja koljena.Suze su napustile moje oči i počela sam jecati.Nisam čula kada je netko sjeo pored mene."Nije onako mislio,stvarno,znam da nije."Nisam podizala glavu jer nisam htjela da me netko vidi ovako rasplakanu i nervoznu."Nije ti htio reći da si kučka,znam to.Samo..samo te voli i previše da bi to mogao otvoreno priznati zbog Jasona.Čak je i mene istjerao.Ostavljam te sad da se isplačeš..."Potapšala me po ramenu i ustala.Podigla sam glavu i vidjela djevojku svijetle kose kako silazi niz stepenice,"Tko si ti?"nije se okrenula samo je odgovorila"tvoj spasitelj..." Izašla je kroz vrata a ja sam obrisala suze.Kajem se što nisam podigla glavu i pogledala je kad je bila poreed mene.Sad tko zna tko je ona.Možda Harryeva djevojka?Ionako je spomenula da je istjerao...Dođavola,nek mi netko objasni šta se dešava!

Give me a chanceWhere stories live. Discover now