Ponovno sam pogledala čas u mamu,čas u Harrya.Stajao je naspram nje s peškirom obmotanim oko struka. "Alysson,što ovaj dečko radi sam u mom stanu?" Oborila sam pogled jer stvarno nemam što reći na ovo jer mi je oduvijek zabranjivala druženje s Harryem zbog Jasona. "Oprostite gospođo,ja..Alysson mi je dozvolila da ostanem jer moj stan se renovira i nisam imao gdje da odem." Harry misli da će mi ovo pomoći ali samo će pogoršati stvari. "Alysson,u sobu.Ti-van iz moga stana!"
Harry me je žalosno pogledao dok sam se kretala prema sobi.Čula sam zatvaranje vrata i stisnula oči kao da će me to spasiti od ovoga što nadolazi.Sjela sam na krevet i spustila torbu pored sebe,slušajući zvuk potpetica koji se približavao. "Da te pitam prvo-jesi li ti normalna? Jesam li ja naglasila kada si krenula da te neću u njegovoj blizini,a poslije ga nalazim u svom stanu i to skoro golog.Kupao se u mojoj kadi!" oborila sam pogled i molila Boga da me išamara,izudara samo da ne galami. "što se dešava s tobom?Ionako se nismo čule danima,Bog zna šta si radila dok me nije bilo.Imala sam povjerenja u tebe,Alysson.Što ti se desilo?" Slegnula sam ramenima i molećivo je pogledala.Nasmijala mi se i sjela pored mene. "Falila si mi.I,obećaj mi da mu se više nećeš približavati." Klimnula sam glavom i izrekla obećanje grleći je.Nedostajala mi je.Znam da je ne bih trebala lagati u vezi Harrya ali ne mogu se udaljiti od njeg samo što ona to želi.Ono što ne zna ne može da je boli."Idem napraviti nešto da jedemo,pa ćeš mi sve ispričati."Poljubila me u kosu i izašla iz sobe zatvarajući vrata.Sretna što je prošlo puno bolje od očekivanog,zavalila sam se na krevet i skinula čarapice.Nakon par minuta sam se podignula i presvukla izlazeći u dnevni.Jak i oštar miris nekog jela me zakuhnuo te sam doslovno odskakutala do kuhinje jer sam gladna kao vuk."Mmmm,što ovo divno miriše."-rekla sam smještajući se za sto koji je već bio serviran.Stvarno,nikada neću shvatiti kako ona za kratko vrijeme napravi jelo,sve servira i još umrem jedući. "Mogu ti reći da sam zadovoljna čistoćom stana." Ponosno sam kimnula glavom i zabola viljušku u neko povrće za koje stvarno ne znam šta je,ali je ukusno.Mobilni mi se oglasio te sam ga izvadila iz trenerke čitajući poruku:'kako je prošlo?'xx.Nasmijala sam se i odgovorila stavljajući telefon na sto. "Čiji je to mobilni?" -mamin glas me prenuo iz razmišljanja o Harryu te me uhvatila nespremnu.Šta trebam reći:Harry mi ga je kupio jer je on razbio moj,a to se desilo jer me zvao njegov brat na kojeg je ljubomoran jer me Harry želi samo za sebe. "Dobila sam ga od Monicinih roditelja.Znaš kakvi su već.Uvijek mi nešto moraju kupiti."Klimnula je glavom i sažvakala zalogaj koji je imala u ustima."Onda ih moram nazvati da im se zahvalim."-rekla je i nastavila jesti."Ovaj...ne moraš,ja sam im se više puta zahvalila i ovaaaj rekli su daa ako se još jednom zahvalimo naljutit će se,da da baš su tako rekli."Ne znam zašto mi u posljednje vrijeme loše ide laganje kad sam oduvijek bila profesionalac u tome.Sumnjičavo me pogledala i opet klimnula glavom.Bože,nek prestane s tim klimanjem.
Harry P.O.V
"James",obraćam mu se dok on stoji naslonjen na auto prekriženih ruku.Upitno me pogleda dok ja stojim na par metara od njeg,spreman na bilo kakvu vrstu napada."Ovo ti govorim sad i posljednji put;izlazim iz posla." Znam da iz ovoga nije lahko izaći,ali ja sam Styles i ja mogu što želim."Shvatio sam to.Izašao si.Ali,zato sam zauzvrat dobio nešto tvoje.Tvoju Alysson.Pardon,moju Alysson."
"Dovraga,ne uzimaj njeno ime u svoja usta!"-viknem dok to odjekuje kroz luku.
"Možda i ne bih da ona nije uzvikivala moje prije par noći.U onoj istoj sobi gdje je tebe vidjela s drugim curama.Na istom krevetu gdje je Louis spavao s onom.Na istom mjestu na kojem si ti bio,ona je bila sa mnom i vrištala moje ime,Styles."
Ljutnja u meni vri ali se pokušavam suzdržati jer ne želim ići u zatvor sada i ostaviti Alysson samu,jer znam da ovaj gad laže.
"Jebao sam je,Styles,do neiznemoglosti.Stenjala je,vrištala,urlikala ali molila me da ne prestajem.Da ne prestajem jer sam je jebao kao niko,jer takvo nešto nikada nije doživjela,samo sa mnom,Styles."
YOU ARE READING
Give me a chance
FanfictionDa li zaslužujemo drugu šansu?Nakon što je dobijemo,prokockamo,kakva smo to osoba?Kada molimo za sljedeću,pa tako u nedogled?Kada dobra djevojka postane loša zbog čudnog dečka koji ima sve a nema ništa?Da li je ovaj svijet pravi ili je ovo tek pripr...