"Al,jesi unutra?"-Monicin glas me trzne te prekinem poljubac dok James nastavlja da me ljubi po vratu bez obzira na to što ga odgurujem od sebe."Dd..da jesam,samo da zakopčam haljinu i izlazim."Nespretno promrmljam dok je nervoza previše prisutna u mom glasu."P-prestani,m-mol-molim te..."-drhtavo izgovaram dok ga nemoćno odgurujem od sebe. "Neću raskinuti s njom samo ako se ti nastaviš viđati sa mnom."-izgovara dok oblizuje usne kao da time pokušava osjetiti ukus mojih usana na svojim.On je bolestan.Ja sam još luđa što sam uradila ovo."Nema šanse,James.Ako želiš raskini,ali ja joj to nikada neću raditi iza leđa."Ne mogu vjerovati kako sam se brzo sabrala i ovo rekla bez ikakvog drhtanja u glasu.Nasmijao se ironično kao što to često radi. "Tattum,Tattum,zapravo joj ti već dugo vremena sve ovo radiš iza leđa.Šta misliš kako bi se ona osjećala kad bi sve saznala?"
"Ne usuđuješ se,James.A i da se usudiš,nije me briga,nemam što izgubiti."Popravila sam rub na haljini i još jednom se okrenula ka njemu pogledavši ga u oči. "I da,ne želim te vidjeti više,nadam se da razumiješ." Nasmijala sam se zubato i izašla iz kabine oduševivši se kada sam ugledala Monicu.Sada me zanima zašto James mene opsjeda kada ima presavršenu djevojku od koje je rijetko tko ljepši. "Izgledaš F-A-M-O-Z-N-O,savršena si!" Uskliknula sam grleći je.
"A ne znam,nisam baš sigurna.Da li misliš da će se Theu svidjeti?Jer iskreno mislim da je vrijeme da upoznam njegove roditelje."-nekako čudno je uzdahnula i pogledala se u ogledalo.
"Ja mislim da će biti oduševljen.Vjeruj mi,kažem ti da to kupiš jer si kao boginja u tome."Oduševljeno joj dijelim komplimente dok napokon ne pristane da kupi.
"A čekaj,hoćeš li ti kupiti tu haljinu?"-upita me dok me odmjeri od glave do pete.
"Ma ne,nemam baš love iako je nevjerovatna." Iznenada je promijenila izraz lica i samo suosjećajno klimnula glavom ušavši u svoju kabinu.Živim za dan kad ću moći jebeno kupiti ono što želim bez obzira na cijenu.Prošla sam rukom kroz kosu i ušla nazad u kabinu zatekavši tamo Jamesa kako sjedi na V taboreu.
"Još si tu?" upitam ga dok uzimam svoju odjeću da se presvučem.Bez riječi je ustao i izašao iz kabine ostavivši me samu unutra.Jebeno sam zajebala stvar i nadam se da će se moje pretpostavke ispostaviti tačnim ubrzo.Na brzaka sam se presvukla i okačila haljinu na ofinger izašavši iz kabine ostavljajući napetost iza sebe.Ispred su me čekali James i Mons i to jedno na drugome kako se žvalje.Preslatki su.
'Sreća pa se ti nisi žvaljila s njim maloprije'.
"Theo i ja idemo pogledati još neke košulje za njega.Ideš s nama?" -Mons je veoma ljubazna i ja dakle molim Boga da moj plan glumljenja ledene kraljice uspije.
"Ne,hvala.Znaš da moram na posao pa se vidimo sutra,curo."Zagrlim je te se udaljim od njih mašući im.Ubrzo ulazim u lift i spuštam se u prizemlje brzo napuštajući centar.Užasno je hladno te navučem kaput na lice i zaustavim prvi taksi.
/.../
"Okej,dakle da ponovimo.I 1,2,3 i okret!"Ajmo,lijevo-desno,okret,1,2,3-okret!"-zadihano dajem upute i krećem se u ritmu muzike posmatrajući osobe ispred sebe."Ajmo pauza,za 5 minuta počinjemo." pljesnem rukama te se raziđu s pozornice ostavljajući nevjerovatnu prazninu.Mislim,logično je da će tu biti praznina jer su se razišli ali ostavili su neku prazninu u mojoj duši,glupo,ne?Dohvatim flašu s vodom i naslonim se na zid posmatrajući Nicka i njegovu grupu brejkera koju podučava.Mislim da je super što su odvojili brejkere i hip hopere."Kako ide?"-upitam ga te se napijem vode."Mala pauza,društvo.Odlično,kod tebe?"-nasmije se počešavši se po zatiljku.Klimnem glavom kao znak da je sve dobro te pogledam u pod.Ovaj lik mi se sve više sviđa ali ne kao dečko s kojim bih nešto htjela imati već kao osoba."Znaš,imamo još 20 minuta samo.Poslije toga je balet."
"Balet?"-upitam radoznalo.
"Pa da.Zar nisi pogledala raspored koji su nam poslali na e-mail?"
O čemu ovaj lik priča?
"Ne.Čak im nisam ni dala e-mail."
"Ouh,okej onda.Vjerovatno su zabrljali nešto.Nego imaš prevoz do kuće ili ću te ja odbaciti?"
"Ako možeš,bila bih zahvalna." Kažem te se osmijehnem na što on digne ruku i nabaci mi.
"Okej,pauza je gotova,nastavljamo." -Nick se prodere te se ubrzo svi okupe te nastavimo s vježbanjem koje je sve samo ne zamorno.Ovo mi je nevjerovatno falilo i tek sad razumijem koliko me hip hop ispunjava.Uživala sam posmatrajući sve ove djevojke i dečke kako se miču u ritmu kako uživaju u ovome što rade.
"Za večeras je gotovo,vidimo se u ponedjeljak."Opet sam pljesnula rukama jer sam debil i jer mi se ovo sviđa,osjećam se kao osoba s autoritetom.
"Ja se idem istuširati pa se vidimo za 10 minuta,Nicky."Dobacim mu dok spremam stvari u torbu.
"Nicky?Odakle ti to?"-posprdno me upita zatvarajući prozore.
"Ne znam,samo mi je naumpalo.Ali mi se sviđa,Nicky." Mahnula sam mu i ušla u svlačionicu spuštajući torbu na pod.Zaključala sam vrata te svukla odjeću sa sebe naguravši je bez ikakvog reda.Pustila sam toplu vodu te dohvatila gel za tuširanje koji se tu nalazio.Mrzim kupine tako da ću ubuduće nositi svoj gel definitivno.Na brzaka sam se istuširala te obukla odjeću koju sam ponijela.Izašla sam iz svlačionica te se uputila ka pozornici."Tattum?"
Really?Stvarno?Na kojem jeziku da se upitam?
"Što želiš,James?"-okrećem se ka njemu te prevrnem očima pokazujući izraz gađenja.
"Nismo završili ono od danas.Očito je da ne možemo jedno bez drugog,prekini to poricati."
Glasno sam se nasmijala i prešla rukom ispod očiju brišući suze koje su mi potekle od smijeha.
"Baš si zabavan.Ako nisi shvatio,ja očito mogu bez tebe.I nikada više nikada nemoj da bi mi došao na posao ili mi se obratio.U školi,gradu,nekom druženju,jednostavno se ponašaj kao da ne postojim,jasno?"
"Tattum,znam da me voliš,voliš mene a ne Harrya.."Izgovorio je to i primakao mi se čvrsto mi stežući ruku primakavši me sebi.Definitivno sad ne osjećam nikakvu privlačnost od danas već samo gađenje.Da,gađenje.I kvragu ovo me boli!"
"Pusti me!"-doslovno sam zaurlala te se eho čuo salom.
"Je li sve ok ovdje?Al,jesi u redu?" Nick se pojavio sa svojim stvarima kao spasioc kog je sami Bog poslao.
"Da,sve je u redu,dama i ja imamo intimno druženje.Napusti prostoriju,čupavi."-James mu se ljigavo obraća te me više približava sebi izazivajući još veće gađenje s moje strane.
"Dovraga,pusti me!"
"Pusti je kad ti kaže!" Nick ga je otgurnuo te sam otrgnula sam ruku iz njegove i povukla se unazad. "I jebeno mi se ne približavaj ili ću kunem se sve reći policiji i Harryu a to neće na dobro izaći,idiote!" Povukla sam Nicka za nadlakticu i izašla iz sale. "Al,jesi dobro?Tko je ono?"Otpuhnula sam i stavila kapuljaču na glavu jer je padala kiša. "Vjeruj,bolje je ako ne znaš.I koje je tvoje auto?" Nezadovoljno je frknuo i pokazao rukom na jedino auto na parkingu.A ja još pitam koje je njegovo.Dotrčali smo do auta te ušli bacajući torbe pozadi. "Čovječe ova kiša je pakleno ledena."Klimnula sam rukom u znak potvrde te unijela ime svoje ulice u GPS.Ubrzo smo stigli te sam dohvatila torbu sa stražnjeg sjedišta."Hvala,Nicky.Vidimo se."Istrčala sam iz auta te pripremila ključ za ulazak u stan.Utrčala sam u njeg bacajući patike postrance.Skinula sam mokri duks te navukla štramplice i zimsku haljinicu.Obožavam ovu haljinicu jer mi ju je mama kupila i jer je preudobna tako da je mogu komotno nosati po stanu.Zavalila sam se na kauč i dohvatila laptop ulazeći na we heart it.Uživam gledati sve te slike jer uvijek nađem neku koja me u potpunosti opisuje.Napila sam se soka i upalila muziku opuštajući se uz čokoladu.Začula sam zvono te ugasila muziku požurivši da otvorim.Počešala sam se po nosu te otvorila vrata ispred koji se nalazio Harry.
"Harry?" Pa veoma sam iznenađena mogu reći.Iskreno,nisam puno razmišljala o našoj prepirci danas,te me njegova posjeta veoma iznenađuje.
"Pa da li i dalje želiš da upoznaš moju porodicu?"-upita me grickajući donju usnicu i gledajući u pod.
Jaaaa se mnogo izvinjavam jer nastavka nije bilo skoro tri sedmice i sad je objavljen te veoma kratak ali zbog škole nemam vremena uopšte jer ona ubija svu moju volju za bilo čime kao i kreativnost,maštu itd.haha
ly<33
ESTÁS LEYENDO
Give me a chance
FanficDa li zaslužujemo drugu šansu?Nakon što je dobijemo,prokockamo,kakva smo to osoba?Kada molimo za sljedeću,pa tako u nedogled?Kada dobra djevojka postane loša zbog čudnog dečka koji ima sve a nema ništa?Da li je ovaj svijet pravi ili je ovo tek pripr...