Ušla sam u stan i polako zatvorila vratau namjeri da ne probudim Harrya,no on je već bio budan."Gdje si bila?"Njegov jutarnji,duboki glas me nevjerovatno uzbuđuje i definitivno bih ga mogla slušati svakog jutra."Išla sam do trgovine."Pri izgovoru rečenice sam se prisjetila profesora i pretpostavljam da ne bih trebala ništa govoriti Harryu,s obzirom na činjenicu koliko je ljubomoran.Zagnjurio je glavu u moju kosu i zijevao stegnuvši me oko struka."Gladan sam."-promrmljao je protrljavši nos o moju kosu."Idem napraviti doručak,a ti digni to gdje si spavao."Uputila sam se ka kuhinji i izvadila nam namaze i hljeb.Namazala sam nam kriške i dozvala Harrya pripremajući čaj.Ušao je u kuhinju noseći telefon koji je zvonio.Uzela sam ga i javila se."Hej,mama."-čovječe,od kad nisam pričala s njom."Nemoj ti meni 'hej,mama'!Gdje si do sad?Zašto se nisi javljala?Jesi dobro?Je li ja trebam tamo doći?"-previše pitanja s obzirom na vrijeme u kojem su izgovoreni."Ne mama,sve je u redu,samo mi se mobitel pokvario i onda ti se nisam imala s čega javiti."Primijetila sam Harrya kako mi se zagonetno smješka zagrizavši zalogaj kriške s nutelom."Uredu.Ja bih ubrzo trebala doći,pa se vidimo.Kako si mi ti?Puno sam te poželjela fališ mi"-mama je ispitivala a ja sam se trudila biti što smirenija i poslušnija na njene naredbe koje mi je zadavala preko telefona.Nakon 5 minuta napokon je prekinula te sam odahnula."Vidiš,ja tih problema nemam."Harry je izgovorio i ja sam se zapitala što je s njegovom mamom.Mislim,znam da je živa,da živi s Jasonom,ali zašto on nije s njima?Stvarno me zanima,ali se ne želim svađati jer nam ide dobro."Što ćeš raditi danas?"upitala sam ga prateći pokrete njegovog lica i tijela."Hm,danas imam obaveza,pa se vidimo večeras,ako stignem kući."Nastavio je žvakati svoju krišku kao da nije rekao ništa čudno.Pa i nije.Osim što možda neće stići kući i jer ima toliko obaveza da neće stići kući.Klimnula sam glavom i nastavila sa svojim doručkom koji je sada imao bljutav okus.Ubrzo se ustao i bez riječi napustio stan.Stvarno mi nije jasno njegovo ponašanje,kao ni on sam ponekad.Počistila sam stol i vratila se da pospremim dnevni kada je ušao opet u stan."Ja sam spreman.Idem sad,i vraćam ti duks.Volim te..."Ovo je prvi put da mi je rekao da me voli.Propela sam se malo na prste i poljubila ga u kraj usana isprativši ga iz stana.Pa,neće mi čitav dan biti loše samoj s obzirom da bih mogla malo vježbati hip hop.To mi je uvijek bilo druga ljubav,čak sam ga i trenirala dugi niz godina,a sad bih mogla potražiti posao kao trener hip hopa.No,prvo daj da prečistim malo stan.
/.../
Dohvatila sam laptop sa stola i ukucala 'hip hop auditions London'.Ubrzo mi je izbacilo razne izbore ali ja sam ušla u prvi koji je postavljen još danas."Okušajte svoju sreću.Ako mislite da ste dovoljno sposobni,dođite u ponedjeljak u 17:00 h i pokažite što znate."Zašto ne bih pokušala?Zovnut ću Monicu da ide sa mnom jer mi je ipak malo neugodno.Ušla sam na stranicu s filmovima i ukucala 'If i stay' i ugasila svjetlo,fokusirajući se na film u namjeri da se malo odmorim jer mi je cijeli dan prošao u nekom poslu.
/.../
Probudila sam se s bolovima u leđima dok mi zrake sunca uništavaju vid.Ispravila sam se i shvatila da sam zaspala na kauču gledajući film.Harry me nije zvao,tako da sigurno nije ni došao.Pogledala sam na sat i shvatila da je 14 sati.14 sati a ja tek sad ustajem?Čovječe,nešto čudno se dešava sa mnom.Naručila sam picu za doručak i otišla se istuširati.To će mi odgovarati.Brzi tuš dok pica ne dođe.To mi dođe kao neki izazov.Brzo sam skinula odjeću sa sebe ubacivši je u korpu.Namjestila sam vodu i ušla u kabinu stresavši se od toplote.Sapunica od šampona i gelova je prekrila pola kupaonice i oduzelo mi je više vremena nego što sam planirala.Posušila sam tijelo i na brzaka obukla kućnu haljinicu izlazeći u dnevni.Nakon pet minuta se začulo zvono i izašla sam s nekoliko dolara u ruci pružajući dostavljaču koji je djelovao izgubljeno.Ko zna što oni rade.Obmotala sam peškir oko kose i počela jesti picu kao da godinama nisam okusila ništa od hrane.Nakon obilnog 'doručka' kog slobodno mogu nazvati ručkom,osušila sam kosu i pozvala Harrya.Nije mi se javljao,već mi je samo dolazila obavijest da mu je telefon isključen.Dvoumila sam se između toga da li da ispreglam ili uvijem kosu i moju 'duboko razmišljanje' je prekinuo Monicin poziv koji je bio kao naručen."E stara."njen piskutavi glas ispunjava moje uši ali ujedno nanosi i osmijeh na moje lice."Treba mi tvoja pomooć Mons"zavapila sam očajno očekujući njen odgovor."Reci."-kratak odgovor me uveseljava i ja uvrčem pramen kose dok joj spremam pitanje.
"Ostavi prirodnu,jer ti je takva najljepša.Ubrzo dolazim po tebe,i nosim ti jednu haljinu mislim da će ti savršeno stajati,idemo na žurku."sve je to rekla u jednom dahu ja mislim,ali veoma me zbunila."Kakvu žurku,Mons?"-prekinula mi je vezu,ne ostavljajući mi izbora nego da idem s njom.Ponovno sam pozvala Harrya kako bih mu rekla da idem na tu glupu žurku ali telefon mu je i dalje isključen.Nakon nekih 15 minuta začulo se zvono i znala sam da je to Mons pa sam se samo prodrala da uđe.Ušla je zadihana i sva crvena kao da je ganjalo krdo konja.Torbicu i neke vrećice je spustila na kauč ušavši u kuhinju popivši dvije čaše vode.Nakon toga me izgrlila i sjela na kauč otvorivši vrećice izvadivši prekrasnu crnu haljinu s naborima sa strana."Stara moja,večeras ćeš nositi ovo."Objeručke sam prihvatila haljinu i obukla se pred njom dok je ona oduševljeno tapkala rukama."Savršena si,sve ćeš pomesti dole."(imate sliku sa strane kako će izgledati na žurci)."Čija je to zapravo žurka,Mons?" Otpila je vodu iz čaše i sklopila ruke na koljenima."Nemam pojma.Mene je zvao Edward,ali je naglasio da obje moramo doći jer smo specijalne gošće kao.Nemam pojma definitivno,ali znam da idemo jer se odavno nisam dobro provela."Pristala sam da odem na žurlu iako nemam pojma čija je,pa to je sjajno."Pa,idemo se šminkati jer bi ubrzo trebale krenuti."Potvrdno sam klimnula glavom i uputila se ka kupaonici.Monica je uveliko stavljala puder kao i tuš dok sam ja pripremila maskaru,sjaj i puder.Ne želim da se našminkam napadno jer i sama haljina je preuska.Nabrzaka sam se našminkala dok se Mons i dalje mučila s ajlajnerom."Daj,pomozi mi.Ne želim izgledati kao čudovište pokraj tebe."obje smo se nasmijale dok sam joj ja precizno stavljala ajlajner.Zatim se obukla,i izgledala je fenomenalno,bolje od mene iako ke tvrdila suprotno.Pozvale smo taksi i ubrzo se našli ispred zgrade iz koje je već uveliko treštala muzika.Liftom smo se popeli do 6 sprata,koji je ujedno i posljednji.Vrata su bila širom otvorena i balona je bilo posvuda kao i pjene.Monica se izgubila negdje već na ulazu,valjda traži Edwarda.Netko mi je usput pružio čašu s nekim pićem,i na iznenađenje svih prisutnih koji su bili trijezni kao i moje,prihvatila sam i popila naiskap.Ljuta tekućina je prvo zažarila moje grlo pa onda želudac.Osjećaj mi se dopao pa sam ga ponovila dva-tri puta,opet ispivši piće naiskap.Pošto mi se malo počelo mantati,izašla sam na balkon na kojem nije bilo puno osoba,ali su se sve pozdravile sa mnom iako nisam bila sigurna da ih znam uopšte.Naslonila sam se na hladnu ogradu i promatrala grad.Pogled je predivan i dala bih mnogo toga da živim ovdje.Tople ruke na mojim bokovima su me prenule iz razmišljanja ali nisam imala hrabrosti da se okrenem nego sam samo oborila pogled,dopuštajući mom tijelu da zadrhti."Dobro veče,Tattum.Rekao sam ti da ćemo se vidjeti."
YOU ARE READING
Give me a chance
FanfictionDa li zaslužujemo drugu šansu?Nakon što je dobijemo,prokockamo,kakva smo to osoba?Kada molimo za sljedeću,pa tako u nedogled?Kada dobra djevojka postane loša zbog čudnog dečka koji ima sve a nema ništa?Da li je ovaj svijet pravi ili je ovo tek pripr...