Pogledala sam u njegove smaragdno zelene oči i osjetila sam da mi desni dio usne zatitra.Oborila sam pogled na naše ruke koje su se nalazile ispreplitane na mom donjem trbuhu.Pitala sam se što bi bilo kad bih pristala,da li bi bili sretni,da li bi nas itko pokušavao razdvojiti?Hiljadu pitanja mi se vrzmalo po glavi ali nisam mogla naći rješenje.Da li pristati?Svojim mekim nosićem je dodirnuo vrh mog i poslao mi upitan pogled."Ne znam,Harry,moram dobro razmisliti...Znam da to nije u redu jer se volimo,ali zbog svih ovih dešavanja moram razmisliti,kao i ti što moraš raskinuti s Elizabeth.Moram razmisliti..."Očekivala sam galamu i da će početi da se dere na mene kako sam nezahvalna kučka i iskreno sam se bojala njegove reakcije."U redu,bebo,čekat ću koliko god je potrebno.Samo se nadam da ćeš pristati jer bi me tako učinila najsretnijim čovjekom na planeti..."Okej,ovakav odgovor definitivno nisam očekivala ali me ovim definitivno kupio i to mu je veliki plus.Zbog hladnog vjetra koji je doslovno puhao kroz kosti nabila sam glavu u njegova prsa udišući njegov miris mješavine mente i borovnice.Čudna kombinacija mirisa,ali predivna.Da je na nekome drugome definitivno mi se ne bi sviđala,ali na njemu mi je kao afrodizijak koji mi treba i bez kojeg ne mogu.Naslonjena na njegov grudni koš,u njegovom zagrljaju osjećala sam se najsigurnijom na svijetu.Ni vjetar,ni kiše,ni vojske nam ne mogu sad ništa,i nadam se da i on osjeća i misli isto.Da ovo naše nije laž.Šutjeli smo gledajući u vrtlog lišća koji se nedaleko nalazio od nas.Osjetila sam Harryev pogled na sebi ali se nisam obazirala jer nisam htjela propustiti niti jedan trenutak mini tornada.Vjetar je bio dominantan i igrao se s lišćem kao da je u njegovom vlasništvu.Dok bi jednog držao u zraku svojim naletima vjetra,druge bi vrtio po dnu oko sebe.Kad bi tog iz zraka oborio,drugog bi digao,i tako u nedogled.Razmišljala sam koliko smo mi ljudi slični s prirodom.Zapravo,ova igra vjetra i lišća me podsjeća na Harrya i mene.U ovome on je dominantan,te se igra sa mnom kako poželi,a onda me odbaci i uzme Elizabeth ili bilo koju drugu u igru,dok mene i dalje drži blizu sebe,pri dnu.Ali,ovaj vjetar bih mogla biti i ja.Samo kad bih imala srca odbijati ga od sebe i biti zapravo on u ovoj vezi.Ili igri.Kako god ko želi shvatiti.Toliko sam se bila zadubila u misli da nisam ni primijetila koliko je hladno."Harry?Molim te,možemo li krenuti,užasno je hladno?"Odmaknula sam se od njeg uzimajući svoju torbu.Klimnuo je glavom i povukao svoju kapicu na dolje povlačeći me za ruku ka autu.Očekivala sam da će neće biti stiska uopšte,ali nasilno me povukao da je zaboljelo što me veoma uvrijedilo jer je prije minutu bio anđeo a sad je opet nasilan i izgleda da je onaj dobri Harry nestao.Nakon par sekundi nakon što je shvatio da me vuče okrenuo se prema meni i pogledao me molećivim pogledom."Izvini Al,jednostavno nisam navikao biti nježan prema bilo kome,pogotovo ne prema djevojkama,ali mijenjam se.Zbog tebe,Al.Izvini,molim te..."Pogled je spustio na moju ruku i poljubio na mjestu gdje je bio stisak.Zakikotala sam se i izmamila njegov osmijeh i ovaj put je isprepleo svoje prste s mojim i blago stisnuo prilazeći autu sa mnom.Otvorio mi je vrata auta i taj džentlmenski potez me još više kupio.Stresla sam se od zime kada je i on ušao u auto i stisnula ruke oko sebe."Uključit ću grijanje,brzo će se ugrijati.Idemo kući?"Klimnula sam glavom zahvalno i upalila radio primijetivši osmijeh u kutu Harryevih usana ali ga je vješto pokušavao skriti.Radio je puštao neku čudnu ali ugodnu pjesmu s usporenom melodijom što me dodatno uspavljivalo.
/.../
Probudila sam se u nepoznatom krevetu u nepoznatoj sobi.Prvo što sam ugledala bile su crne zavjese s bijelim ramovima po crnim zidovima.Svileni prekrivači crne boje su bili na meni kao i svileni jastuci crne boje.Nimalo mi nije jednostavno jer se budim na nepoznatom mjestu koji je skoro sav u crnom i jeza prolazi mojim tijelom.Umorno sam zijevnula i okrenula se na desnu stranu i ugledala Harrya pored sebe.Poskočila sam razgoračivši oči i sve je to bilo popraćeno kratkim vriskom.Gledao je u mene i smješkao mi se držeći ruke ispod glave.Pogled mi je skrenuo na njegov torzo prikazivajući dvije ptice na njegovim prsima kao i leptira na stomaku.Nisam znala za njegove tetovaže na tijelu ali prokleta bila ako ne izgledaju savršeno na njemu.Nesvjesno sam zagrizla usnicu i pogledala ka njemu a on se vragolasto smiješio.Znam kakve misli on trenutno ima ali to ne želim priznati sebi i počinjem se praviti luda iako svi znamo da to nisam,ali ponekad će to upaliti."Harry,da li su te boljele te silne tetovaže?"maznim glasom mu se obratim i stavim ruke među noge gledajući ga pooput nevinašceta,no to definitivno nisam."Malo.Jesi razmislila?"Ovaj put mi odgovara nervozno i nastavlja ležati buljeći u mene.Imam potrebu maziti mu kovrdže i petljati ih svojim prstima ali ne mogu.Jednostavno nisam razmislila ali,sumnjam da se ovdje ima šta i razmišljati.Jednostavno,ovaj put ću poslušati svoje srce,a sljedeći put, kojeg nadam se neće biti jer valjda neće uništiti ovu šansu,glavu jer prvi put je greška,a drugi put naš izbor."Da,Harry,razmislila sam."Nervozno je grickao usnicu kratko trepčući."Mislim da ti se odgovor neće nimalo svidjeti..."Oborio je pogled i polako ustao s kreveta tužno me gledajući.Da li ovo sve glumi ili me stvarno voli?"Šalim se,budalice.Pristajem.Želim biti tvoja djevojka i trpjeti sva tvoja sranja."Okrenuo se ka meni brzinom svjetlosti i raširio osmijeh od uha do uha."Dođi ovamo,lažljivice mala."Povukao me ka sebi legavši na krevet poljubivši me u vrh nosa."Volim te..."Promrmljao je i poljubio me u usta vlažnim jezikom prelazeći preko mog.Rukama sam prelazila preko njegove ključne kosti i pojedinih tetovaža.Njegov miris je vladao mojim nosnicama dok sam ja tiho jecala na njegove poljupce po mom vratu.Pronašao je moju slabu tačku i sad me doslovno ima na dlanu.
YOU ARE READING
Give me a chance
FanfictionDa li zaslužujemo drugu šansu?Nakon što je dobijemo,prokockamo,kakva smo to osoba?Kada molimo za sljedeću,pa tako u nedogled?Kada dobra djevojka postane loša zbog čudnog dečka koji ima sve a nema ništa?Da li je ovaj svijet pravi ili je ovo tek pripr...