Untitled Part 9

150 11 4
                                    

"Harry?"Obrisala sam salveticom rubove usana i viljušku spustila pored tanjura."Mhm?" nastavio je žvakati mesne okruglice koje je spremio.Nisam mislila da uopšte zna kuhati a ne napraviti nešto ovako fenomenalno."Kako sam dospjela u tvoj stan?Mislim,ne sjećam se..."Nasmijao se i doslovno me otopio iako me nije zanimalo kako sam završila u njegovom stanu jednostavno samo sam htjela slušati kako priča."Pa,zaspala si u autu,i kad smo došli nisam htio da te budim jer si bila predivna,a i nisam htio da ti rovim po torbi i da tražim ključ tako da si završila ovdje.A i nije da mi se nije svidjela opcija da spavaš u mom stanu."Klimnula sam glavom i nabola okruglicu na viljušku kad mi je mobitel zazvonio.Prije nego što sam ga uzela s komode čula sam Harrya kako iz kuhinje pita tko me zove.Nisam mu imala namjeru odgovoriti jer znam da bi se uzrujao kad bih mu rekla da me zove Jason pa sam prešutjela."Hej."tiho sam rekla jer stvarno ne želim da Harry čuje.

"Što radiš,ljepotice?"

"Uhm,ništa.Sjedim,dosađujem se.Ti?"

"S kim razgovaraš?"Harryev topao dah na vratu me zaledio i nisam uspjela progovoriti riječi.Slušala sam Jasona ali ga nisam  razumjela ništa."Dovraga,Alysson s kim razgovaraš?"glas mu je sad bio dublji i ponovno me plašio iako sam si obećala da neću više biti plašljiva."Al,je li ja to čujem Harrya tamo?"Ovaj put se ponovno oglašava Jason ali ja opet samo šutim i gledam u Harrya dok se mišići na njegovom licu grče.Nemam pojma koji je njemu vrag i zašto se ovako uzrujava.To je mogla biti moja mama,baka,sestra,bilo ko.I još mi je nejasnije zašto ja stojim poput kipa ispred njega i samo šutim."Daj mi taj mobitel!"Istrgnuo mi je telefon iz ruke i pogledao tko opet zove jer je Jason prekinuo i opet nazvao.On se stvarno igra sa životom."Zašto si razgovarala s njim?I to krijući od mene?" Pogledala sam u stranu kao dijete kad ga majka grdi i koje nema šta da kaže na to i moli Boga da prestane."Halo?"Harry se javio i bio je bijesan.Bojim se za Jasona.Nemam pojma što mu Jason govori ali što god da je čini Harrya još ljućim i to me izluđuje."Slušaj me kretenčino jedna.Nemoj da joj se obraćaš više!Zaboravi njen broj inače ću te ja navesti da zaboraviš i svoje ime,je li ti jasno kretenčino jedna?I neću se više obazirati na majčine molbe.Ubit ću te Jason,kunem ti se,samo joj se još jednom jebeno obrati!"Prekinuo je vezu i bacio moj mobitel od zid.Refleksno sam se okrenula ka mjestu gdje je pao i vidjela samo gomilu komadića kao i polomljeni displej."Odakle ti pravo da radiš nešto ovakvo?I odakle ti pravo da uništavaš sve moje stvari uključujući moj život?Uništio si mi stan,mobilni,srce,ko zna šta ćeš još!I obećao si da ćeš se promijeniti,ali nisi Harry.Ne znam zašto sam uopšte pomislila da ćeš to moći!"Očekivala sam viku na mene ali je nisam dobila."Izvini,bebo.Samo ne mogu podnijeti da pričaš s njim jer mislim da ga još uvijek voliš..."Krenuo je da me poljubi ali samo ga odgurnula od sebe."Bolje nemoj Harry."Uzela sam torbu i timberlandice te sjurila bosa do svog stana.Očekivala sam da će Harry krenuti za mnom i slično ali nije.Iskreno,to mi smeta i znam da sam ja usralajer sam mu ono rekla ali stvarno mora shvatiti daponekad  pretjeruje.Kada sam se presvukla uzela sam laptop i ušla na twitter.Moram Monici ukratko sve ispričati i reći joj da mojoj mami pošalje poruku da je sve u redu,ali da mi se baterija istrošila a punjač mi se pokvario.Pošto mi nije ubrzo odgovorila,ugasila sam laptop i pogledala na sat.19.25 pa i nije tako kasno koliko sam mislila da jeste.Pogledala sam kasicu i shvatila da nemam dovoljno novca za novi mobitel pogotovo jer od tog novca moram preživjeti dok mama ne dođe.A do tad ću morati se snaći za neki mobilni da se mogu čuti s mamom.Uzela sam neku knjigu iz starog ormara i otvorila je.Ne znam da li sam spomenula,ali obožavam čitati knjige,pogotovo ljubavne romane.Čula sam zvono na vratima i u nadi da je Harry doslovno otrčala do njih,no prije toga sam se zaustavila ispred ogledala i popravila frizuru.Otvorila sam vrata i ugledala ljigavi,čupavi žbun roze kose ispred sebe.Poželjela sam joj zalupiti vrata pred nosom ali sam odlučila poslušati što mi želi reći."Izvini,samo sam htjela da te pitam da slučajno ne znaš gdje je Harry?Ne javlja mi se na telefon,a nije kod kuće,a moramo hitno razgovarati,pa eto,ako slučajno znaš..."Ironično sam se nasmijala toj rozokosoj kučki i klošarski se naslonila na okvir vrata."Znaš li ili ne?Nemam vremena gubiti ga ovdje."Žvakala je žvaku poput neke krave i poželjela sam da je tako izudaram od zid ali sam se sabrala."Ne,ne znam.I mislim da to tebe ne bi trebalo zanimati s obzirom da ste raskinuli."Smireno sam joj odgovorila te se njen izraz lica znatno promijenio."Prvo,mi nikada nismo bili u vezi.Drugo,odakle ti znaš da je on meni rekao da prestajemo s PSP-om?"njen iritantni glas mi para uši ali svejedno mi je previše drago što zapravo nisu bili skupa."Pa vidiš,znam zato što sam ja od danas njegova djevojka i ti se nemaš prava motati oko njega.Nadam se da ti je to jasno."Krenula sam zatvoriti vrata ali njena noga me zaustavila."Prvo,Harry nikada nije imao djevojku niti je to u njegovom fazonu jer Harry samo spava s djevojkama i može biti PSP s njima,te ništa više.Drugo,kujice,nemoj da lažeš.Pa pogledaj se na što ličiš.Misliš da bi Harry ikada spavao s tobom?"Opet sam se ironično nasmijala ali ovaj put se nisam uspjela suzdržati da je ne ubijem.Uhvatila sam je za kosu a ona je ispustila glasan krik."Sa mnom tako nitko ne razgovara,je li ti jasno?A Harry je moj,već godinama,i za razliku od vas nije sa mnom zbog sexa jer nisam laka kao vi."Pustila sam joj kosu i krenula nazad u stan no onda je ona mene povukla za kosu."Zar jebeno nisi shvatila da se ne bi trebala petljati sa mnom?"Udarila sam joj šamar te je pala na stepenice.Nasmijala sam joj se i ušla u stan ostavljajući  je na hladnom betonu.Kada sam ušla u stan tijelo mi je zadrhtalo.Tek sad sam svjesna što sam uradila i što da je ona bila jača od mene?Kada sam krenula da operem ruke začulo se zvono."Želiš još batina?"Otvorila sam vrata i ugledala Zayna ispred."Woo,woo,nemoj me ubiti pliz."Nasmijao se pokazavši red savršeno bijelih zuba."Daj ne zajebaji me.Trebaš nešto?"Naslonio se na okvir vrata i pogledao me svojim smeđim očima.Damn,zar netko može izgledati ovako savršeno i odbojno u isto vrijeme."Pa može se reći.Znaš li gdje je Harry?"

"Zašto me jebeno svi pitate za njega.Ne,ne znam gdje je i ne zanima me.Još nešto?"

"Ništa više.Što si tako ljuta?"Slegnula sam mu ramenima i otpuhnula.Samo mi je mahnuo i otišao.Otuširala sam se i legla spavati.

/.../

"Jutro debo."Monicin piskutavi glas u rano jutro me ubija u mozak ali što je tu je.

"Pročitala sam poruke,javila ti mami,a sad pričaj sve detalje."Nastavlja pričati iako je ništa ne slušam."Nema se šta više pričati.Sve sam ti napisala sinoć.Osim toga da sam otprilike pretukla Elizabeth i napala Zayna iz čista mira,te poslije toga nisam vidjela Harrya nikako."Usta su joj se oblikovala u slovo O i doslovno me bombardirala pitanjima na koja sam ja odgovarala kratko.Prvi čas je počeo i gospodin Styles se nije usudio da dođe.Stara Jonesica nas je ispitivala a ja doslovno nisam imala pojma i sreća pa nije stigla do mene.Pred kraj časa Harry je ušao i molio Jonesicu da ga pusti na čas.Na iznenađenje svih nas,pustila ga je i on je prošao pored moje klupe mahnuvši mi."Izgleda da tvoj princ nije ljut."Monica je prošaputala i ja sam slegnula ramenima.Kad je zvonilo,Mons me doslovno odvukla do Harrya protiv moje volje koji je stajao s ekipom koja je uključivala Jasona.Mahnula sam svima i osjetila da se počinjem crveniti.Uprkos šminci,imala sam osjećaj da se sve primijeti."Mene nećeš pozdraviti?"Harryev grubi glas me natjerao da se naježim a i da privuče poglede prisutnih u ekipi oko stola.Pogledala sam ga izgubljeno a on se nasmijao i prišao mi grleći me oko struka."Falila si mi puno,znaš?"Poljubio me u vrh nosa a onda kratko na blic u usta.Čula sam došaptavanja oko nas pogotovo Jasonova,ali Zayn i Monica su ih ušutkali dajući im do znanja da nije njihova stvar."Znaš,dobro si udarila Elizabeth."Harry se nasmijao kao i Zayn dok je ostalima bilo nejasno."Kako ti znaš?"

"Pa Zayn vas je snimio i okačio na youtube,samo da znaš,glavna si faca,ljubavi."Blago sam se namrštila a potom nasmijala poljubivši ga u obraz.

"Pa,ako budeš loš i ne budeš slušao,možda i tebe pretučem."Oboje smo se nasmijali,poljubivši se izazivajući zviždanje i aplauze u razredu.

Give me a chanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora