Ušla sam u stan bacajući torbu na kauč masirajući sljepoočnice.Uzela sam tabletu i jedva je progutala.Mobitel mi je zazvonio i dok sam ga našla u torbi mislila sam da ću poludjeti jer je njegova melodija para moje uši i razarala moj mozak ako ga uopšte imam.Monica je."Da naravno,vrata su ti otključana pa slobodno uđi sama,ja ću se se tuširati ionako ti moram pričati nešto za Harrya.Vidimo se stoko."Kad sam izašla iz kupaonice Monica je već bila tu pa sam nam napravila kapućino."Rekla si da imaš pričati nešto za Harrya,kravo."Klimnula sam glavom progutavši kolačić koji sam maloprije uzela.
"Ne mogu da vjerujem da te nazvao kučkom.I to pred cijelom zgradom,i onda ta weird djevojka u mraku koja je sjedila pored tebe.Sve je tako nepovezano,Al."Mahala je rukama ali joj je pogled bio zamišljen."Ni ja ništa ne razumijem..."Kratko sam otpuhnula javivši se mami na telefon.Monica je listala kanale na tv dok sam ja pričala.Stvarno volim i cijenim mamu ali sam skroz nezainteresovana za naš razgovor.Nakon što sam poklopila donijela sam dvije dekice jer je postalo užasno hladno uprkos grijanju koje je bilo pojačano na maximum."Voliš li ga,Al?"Pogledala sam u Monicu i počela se smijati.Ona zna sve moje najdublje tajne,ali na pitanje 'volim li ga' ni samoj sebi ne bih znala odgovoriti jer ne znam.Slegnula sam ramenima i dohvatila laptop s police.Upalila sam nam '22 jump street' i ugasila svjetla.Realno,ovaj film volim samo zbog Channinga.Iako imamo isto prezime na svu sreću nismo porodica tako da ga slobodno mogu silovati ako ga sretnem.Monica i ja smo komentarisali dečke i definitivno uživali u svakom momentu gdje nastupa Channing.Na najdražem dijelu začula sam zvono.Podigla sam se s poda i pospano zijevnula počešavši se po tjemenu.Dam se kladiti da izgledam kao vještica iz Snježane."Otvori vrata ili ću na silu ući sam Alysson!" U trenutku sam se razbudila i zastala na hodniku.Monica se već pridigla i uplašeno me gledala.Uvijek se plašila zbog sitnica iako ovo sad nije sitnica ali nema veze."Alysson,otvori jebena vrata!"Lupanje se nastavlja ali ja kao hipnotisana gledam u Monicu kojoj suze naviru na oči.Vrata su se otvorila i Harry je poput manijaka uletio u stan."Jesam li ti rekao da otvoriš jebena vrata,a?Kako ne razumiješ da trebaš uraditi ono što ti se kaže?"Urla na mene dok mu se smijem u lice."Alysson,jesi ti normalna,prekini se smijati,pobit će nas"Monica je očajno zavapila na što sam se još više nasmijala."Od kud ti ovdje?Mislim što radiš ovdje?"Harry je sad tišim tonom upitao Monicu koja se skrila iza kreveta i jecala."Odakle ti pravo da uđeš u moj stan i da pitaš što ona radi ovdje?I odakle ti pravo da meni naređuješ?Dovraga Harry,ne znaš ni sam što želiš!Danas si me nazvao kučkom a još večeras mi ulijećeš u stan i govoriš mi što bih trebala raditi.Da se nisi usudio!Nikad više!"Ovaj put je Monica podigla glavu i napokon prestala plakati gledajući nas dvoje kako se prepiremo.Dam se kladiti da nije mislila da sam ovolika budala."Aha,ja nemam pravo ali ga zato ima Jason koji te ismijava na svakom koraku i priča društvu šta ti je radio!A ja,ja sam veća budala što te volim i što pokušavam biti dobar prema tebi dok si ti s toliko momaka u isto vrijeme da ni sama ne znaš koji se kako zove!" Gledala sam ga zgroženo i ne mogu da vjerujem šta je upravo rekao.Počeo se približavati ka meni i poljubio me.Koliko god ja čeznula za njegovim usnama i htjela ih osjećati iznova i iznova nisam mu mogla dopustiti da vidi koliko sam zapravo slaba na njega.Pogotovo,ne pred Monicom."Kako se samo usuđuješ?Napolje gade,napolje!"Gurnula sam ga od sebe pljunuvši ga.Obrisao je pljuvačku sa sebe ne vjerovavši u to što sam uradila."Harry,ljubavi,što se događa ovdje?" Neka koketna djevojka roze kose,u kratkoj haljinici je ušla u stan čas gledajući u Harrya čas u mene."Elizabeth,idi gore,dolazim!"Zarežao je prema toj djevojci no ona nije reagovala."Ljubavi,ne idem bez tebe,rekla sam."Smireno plazi po njemu dok on bulji u mene i Monicu koja stoji pored mene."Rekao sam da jebeno odeš gore,što tu nije jasno?"Udario je šakom od zid praveći štetu na njemu."Dobro,idem što se odmah ljutiš?"Izašla je dok su zvukovi njenih potpetica odzvanjali prvo mojim stanom,pa onda mračnim haustorom."Al,izvini,samo..samo sam bio ljut jer sam mislio da me ne voliš...vidi platit ću štetu,ostavit ću Elizabeth,uradit ću sve što želiš samo sam se bojao da me ne voliš koliko ja tebe..."Ovaj put mu je glas drhtao i nije ličio čak ni malo na Harrya od prije dvije minute.Koliko god me boljelo ovo,koliko god snage morala utrošiti u ovo što ću reći vrijedit će."Ko je rekao da te uopšte volim?Izađi Harry.Iz ovog stana i iz mog života,ionako si ga dovoljno uništio."Par trenutaka je samo gledao u mene a onda je krenuo ka vratima."Ovo još nije gotovo,Alysson!Kunem ti se!"Na jak udarac lupanja vrata sam zažmirila grleći Monicu.Brana u mojim očima popušta i suze kvase Monicino rame.Ovo će biti duga noć za nas obje."Zašto si rekla da ga ne voliš,Al?" odmaknula sam se od nje obrisavši suze rukavom."On je moja slabost Monica,i zauvijek bi me uništio kad bi to saznao,a to ne mogu dozvoliti."
Monica P.O.V
Ponoć je prošla odavno i znam da Al ne spava iako glumi.Koliko god joj to bilo teško priznati znam da joj Harry znači više od bilo kog.Znam da ne može spavati od zvuka koji Harry proizvodi s onom kujom.Kao što se da pretpostaviti,sigurno ne gledaju film nego se seksaju.Otima joj se tih jecaj dok se okreće na lijevi bok.I da hoće ne može zaspati od njih dvoje,isuviše su glasni.A i znam da ovo Harry radi njoj namjerno,Zayn mi je danas rekao.Ali,koliko god htio da se osvetiš nekomu jer si povrijeđen ne možeš na ovakav način to raditi."Dovraga,kad se već nisu sami stišali,ja ću ih stišati!"Al se ustala do komode i uzela mobilni.Utipkala je neki broj i pozvala."Dobro veče,zovem zbog narušavanja kućnog mira.Par iznad nas se ne utišava i pravi ogromnu buku za vrijeme sexa,da li može neka patrola doći molim vas?" Ubrzo je nakon nekog kraćeg razgovora prekinula vezu i s osmijehom sjela pored mene."Znaš,Monica,sad mi je puno lakše."Nasmijala se grohotom i ja sam joj se pridružila jer znam koliko je tvrdoglava i koliko će snage uložiti da ga povrijedi više no ikad.
YOU ARE READING
Give me a chance
FanfictionDa li zaslužujemo drugu šansu?Nakon što je dobijemo,prokockamo,kakva smo to osoba?Kada molimo za sljedeću,pa tako u nedogled?Kada dobra djevojka postane loša zbog čudnog dečka koji ima sve a nema ništa?Da li je ovaj svijet pravi ili je ovo tek pripr...