Bölüm Şarkısı: Sertab Erener- Açık Adres
⁕⁕⁕
Biliyorsun ya...ben...sorumluyum çiçeğimden! Bir bilsen, öylesine kırılgandır ki! Çok da saf yüreklidir. Her şeye karşı kendini savunmak için yalnızca dört dikeni var...
⁕⁕⁕
Bütün bir hafta koşuşturmacayla geçmişti her zamanki gibi. Bugün sahnem vardı, yarın da Bade'yi istemeye geliyorlardı. İsteme, söz, nişan hepsini bir arada yapmaya karar vermişlerdi uzatmamak adına. Bu hafta da düğün alışverişi, kına, isteme derken geçecek ve düğünde buluverecektik kendimizi bir anda.
"Son 15 Ece!" diye bağıran Kerim Abi'yi duymamla üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp önceden hazırladığım kırmızı elbiseyi giydim üstüme. Ayağıma da siyah çapraz bantlı, topukluları giydikten sonra hızlıca rujumun üstünden tekrar geçtim.
Aynaya baktım son kez, hoş görünüyordum. Topuz yaptığım saçlarımı açıp, hızlıca at kuyruğu yaptım ve saatime baktım. 1 dakika kalmıştı çıkmama. Telefonumdan Bade ve Hazal'la olan grubumuza sahneye çıkmak üzere olduğumu mesaj attım. Telefonumu çantamın içine geri koyarak sahneye çıktım.
Kalabalık ve coşkulu seyircime her zamanki gibi gülümseyerek, hafifçe eğildim. "Herkese merhaba, bu gece umarım yine deli gibi eğleniriz." diyerek alkışlarla beraber şarkıya girdik.
Hareketli parçalara geçtiğimizde, "Bu gecenin istek parçası Açık Adres'miş, hep birlikte söyler miyiz?" Seyirciden "Evet!" nidaları yükseldiğinde gülümseyerek şarkıya başladım.
Sorma bu ara şu halimi
Bu acıların hepsi mi daimi
Yazık oldu her iki tarafa da
Şimdi sence daha iyi miSorma bu ara şu halimi
Bu acıların hepsi mi daimi
Yazık oldu her iki tarafa da
Şimdi sence daha iyi miBi' gün oldu, iki gün oldu, ay oldu, yıl oldu ümitlere
Unutmuyor gönlüm seni
Seviyor her gün her geceYoruldu, duruldu, kırıldı, vuruldu bi' kaç kere
Yazılıdır hepsi hikâyedeYok mu bi' haber alan yok mu gören
Bu mudur adetin bu mudur tören
Yaz ya da söyle bulamadım böyle
Neresi açık adresin neresi yörenYok mu bi' haber alan yok mu gören
Bu mudur adetin bu mudur tören
Yaz ya da söyle bulamadım böyle
Neresi açık adresin neresi yörenYok mu bi' haber alan yok mu gören
Bu mudur adetin bu mudur tören
Yaz ya da söyle bulamadım böyle
Neresi açık adresin neresi yören
Neresi yören
Neresi yörenYine 1-2 saatin ardından keyifli bir sahnenin sonuna gelmiştik. Kerim Abi'nin yanına gidip çıktığımı haber vererek hızlıca üstümü değiştirip eve doğru yol aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Aşk Meselesi (Ara Verildi-Düzenleniyor)
Novela JuvenilEce... Müzikle insanlara ulaşabilen, kendi ayakları üstünde durmak zorunda kalmış ve erken büyümüş ancak içindeki küçük kızdan hiç kopamamış bir kadın. Berkay... Hayallerinin peşinden koşarak sevdiği işi, sevdiği insanlarla yapan, çizerek ve okuyara...