Bölüm Şarkısı: Fettah Can- Buralardan Giderim
⁕⁕⁕
Hayatını çekingen biri olarak yaşama dostum. Çık arenaya, eleştirileri unut, sana verilen günlerin armağanıyla özgürce ve büyük oyna. Hayat kısa, yıllar tıpkı sıcak kumsalda parmaklarının arasından akan kumlar gibi çabucak kayıp gidiyor. Sen parıldamak, yeteneklerini gün ışığına çıkarmak için yaratılmışsın. Hayatta bir tek. Başarısızlık vardır, o da denememektir... En büyük başarısızlık, en yüce oyunu oynamak istememek, seni ürküten yerlere doğru yürümemektir...
⁕⁕⁕
Eve anahtarımla sakince girmemle üstümde gezinen hayret dolu bakışları hissettim. Herkes perişan gözüküyordu. Hazal ve Aslı uyukluyorlardı. Kaya ve Berkaysa gerçek olup olmadığımı anlamaya çalışırmış gibi gözüküyorlardı. Altı üstü birkaç saat yoktum ya.
Eşyalarımı boş koltuğa fırlatıp yanlarına ilerledim. Kaya'nın kollarını bedenime sarmasıyla gülümsedim. "Kızım neredesin sen ya?"
"Abartmayın isterseniz, birkaç saat yoktum."
"Birkaç saat mi, bütün gece!"
Berkay sinirle araya girmişti. "Neredeydin sen?!"
"Sahildeydim."
"Ne işin var gece gece sahilde?"
"Bir etkinlikte sahne aldım, sonra sahile gittim arabayla. Ayrıca sen de oradaydın! Tabi çok meşguldün fark etmemiş olman çok normal."
"Nasıl meşguldüm?"
"Nasıl değil de neyle diyelim."
"Soruma cevap ver uzatmadan." dedi sesini yükselterek.
"Berkay başım çatlıyor zaten, bir de seninle uğraşamayacağım sabah sabah."
"Sen mi benimle uğraşıyorsun, biz mi seninle?!"
"Çok şikayetçiysen çık git." dedim elimle kapıyı işaret ederek.
"Sen beni kovmaya çok alıştın ama."
"Kovuyorum kovuyorum geri geliyorsun."
"Senin derdin ne ya, kızlar meraktan çatladı."
"Ben kızlarla konuşurum, bunda seni ilgilendiren bir durum yok."
"Meraktan öldüm Ece."
"Senin merak edeceğin kişi dün o dans pistinde kaldı canım, git daha fazla bekletme istersen."
"Ben onu niye merak edeyim ya?"
"Valla dün pek bir samimi görünüyordunuz bilemem ben."
"Ece cidden buna mı takıldın?"
"Evet cidden buna takıldım Berkay!"
Bağırışlarımıza uyanan kızlar "Ece!" diye çığlık atarak boynuma atladılar. "Boğuldum kızlar yeter." dememle ayrıldık.
"Neredeydin sen bütün gece?"
"Evet kızım ya, aradık herkesi, kimsenin haberi yok. Ekibe de haber vermeden son şarkıyı söylemeden ağlayarak inmişsin sahneden."
Berkay'ın şaşkın bakışlarıyla sakince cevapladım ikisini de.
"Sahildeydim, biraz kafa dinlemeye ihtiyacım vardı. Şimdi konuyu kapatalım tamam mı?"
Hazal yanağıma bir öpücük kondurdu. "Bu gözlerinin hali ne kızım?"
"Uykusuzluktan." diyerek yalan söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Aşk Meselesi (Ara Verildi-Düzenleniyor)
Novela JuvenilEce... Müzikle insanlara ulaşabilen, kendi ayakları üstünde durmak zorunda kalmış ve erken büyümüş ancak içindeki küçük kızdan hiç kopamamış bir kadın. Berkay... Hayallerinin peşinden koşarak sevdiği işi, sevdiği insanlarla yapan, çizerek ve okuyara...