BKAM-4

114 73 19
                                    

Bölüm Şarkısı: Yalın-Bir Bahar Akşamı

⁕⁕⁕

Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin, o nehir asla durmaz.

⁕⁕⁕

Bugün kına gecesi vardı ve ben de sabahtan provaya gidip gelmiştim. Yarın zaten boş günümdü ve düğün için izin almama gerek kalmamıştı. Ama yarın düğüne benimle gelmesi için Emre'yi davet etmeliydim. Bunu aklımın bir köşesine not alarak duşa girdim. Evde büyük bir karmaşa vardı. Kına bahçede olacaktı ve bizimkiler orayı hazırlamakla meşguldüler. Bense sabah işe gidip geldiğim için birkaç saat uyku izni koparmıştım. Allah'tan arada acıyorlardı da azat edilmiştim.

Duştan çıkıp iç çamaşırlarımı üstüme geçirdim. Daha sonra rahat bir şortla tişört de giyerek saçlarımı kuruladım havluyla. Uyurken kururdu zaten. Telefonumu baş ucumdaki sehpadan alarak Emre'nin numarasını rehberimde bulup aradım. İlk çalışta açtığında gülümsedim.

"Alo Ece?"

"Evet benim Emre. Nasılsın?"

"İyiyim sağ ol, sen?"

"Ben de iyiyim de sana bir şey sormam gerekiyordu aslında."

"Söyle bakalım."

"Benim yarın çok yakın bir arkadaşımın düğünü var da, bana eşlik edebilir misin?"

"Tabii ki ederim. Kaçta alayım seni?"

"Şöyle yapalım, sen beni alma ben oraya geçerim zaten. Ben sana konum atayım direkt oraya gel."

"Olur sen nasıl istersen."

"Tamam o zaman yarın görüşürüz."

"Tamamdır görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra düğünün yapılacağı mekanı ona mesaj olarak attım ve telefonumu yastığımın altına sıkıştırarak gözlerimi kapattım.

⁕⁕⁕

"Ece hadi hazırlanmamız lazım." diyerek dürtülmemle zorlukla gözlerimi araladım. Hazal, Bade, Aslı ve Ceren tepemde dikilmiş uyanmamı bekliyorlardı.

"Tamam uyandım sakin olun." dedim gözlerimi ovuştururken.

"Hadi insanlar gelmeye başladı, üstümüzü değiştirip aşağıya ineceğiz." dedi Bade telaşla.

"O kadar uyumuş muyum ben ya?" dedim yataktan ayaklarımı sallandırarak.

"Evet saat 7, hadi kalk çabuk." diyerek beni tuvalete sürükledi Aslı.

"Giyeceklerimi ayarladınız mı?"

"Hallettik biz onu hadi yüzünü yıka sen." diyerek suratıma kapıyı kapattılar.

Tuvaletten çıkmamla, birlikte giyinme odasına girdik. Elime desenli bir tulum tutuşturmalarıyla sorgulamadan giydim. Ayağıma da elime ilk geçen kalın topukluları geçirdim. Ceren'in hızlıca bir kolyeyi boynuma geçirmesiyle, topuzumu da açtım ve işte olmuştum.

 Ceren'in hızlıca bir kolyeyi boynuma geçirmesiyle, topuzumu da açtım ve işte olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Küçük Aşk Meselesi (Ara Verildi-Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin