İnstagramda takip edin, geri dönüş yapıyorum : mutsuzsonyazarii
***
Yol ayrımlarında gideceğim tek yolumdun... 🍃
***
Sanki bugün Ecmel, gökyüzünden bütün yıldızları toplamışlar seninle birlikte. Ay bile hüzünle yansıtıyor güneş ışıklarını, sanırım o da biliyor senin yokluğunun acısını. Pencere pervazında durup senin yapmayı çok sevdiğin, benimse sen her yapışında düşeceksin korkusuyla ardından baktığım şeyi yapıyorum: Pencere pervazında oturup elimde sigaramla senin olmadığın bu gök kubbeyi izliyorum.
Simsiyah Ecmel bu gökyüzü, bu yıldızlar ama en çok kalbim... Katran karası sonsuz bir siyahlıkla yıkadım yüreğimi, olur da bir gün dönersen yaralarımı görme diye. Çünkü görürsen sevgilim üzülürsün ve bu hayatta yeterince gül yüzünü mutlu edememişken bu isteyeceğim son şey bile olmaz.
Senin suretin hep gülmeliydi meleğim, sen gülmelerin en güzeliydin.
Bugüne kadar yaptığım en cesurca şey neydi biliyor musun Ecmel? Seninle sevgili olmak isterken bunu bir teklifle yapmak yerine birgün sana direkt 'sevgilim' diye hitap etmekti, bunu yapmakta başta tereddüt etmiştim ama sen alelade şeyleri sevmiyordun. Senin kalbini kazanmak veya şansımı artırmak için klişelerden uzak, olmalıydım ama ne yapacağımı da tam kestiremiyordum. 18 günlük flörtöz konuşmalarımızın neticesinde sana öyle hitap etmiştim ve sen,
'' Sevgilim mi?'' diye sormuştun. Kritik bir noktadaydık o an, her an bana engeli basıp hayatımdan çıkabilirdin, hoşuna gidip gitmediğini kestirememiştim.
'' Evet, sevgili değil miyiz? '' diye sormuştum aklımı toparlayıp.
'' Öyle miyiz?'' sen belli ki, benden teklif bekliyordun ama ben daha önce hiçbirine böyle bir teklif sunmamıştım. Genelde içimden yaşamaya devam ederdim duygularımı, herkesin arkadaş olduğu ve 'sempatik ama arkadaş' olarak adlandırılan çocuktum işte.
'' Bence biz ilk günden beri sevgili gibiydik. Ben seninle konuşurken sevgiliden öteymiş gibi hissediyorum. '' bir süre bekledin, o dakiklar geçmek bilmedi benim için. Senin için arkadaş mıydım yoksa birkaç gün konuşacağın flört mü? Beni ne olarak görüyordun bilmiyordum.
'' Haklısın sevgilim, sadece bunu birden söyleyince şaşırdım. '' dediğinde nasıl rahat nefes alabildiğimi kelimelere dökemem Ecmel, sanki tam sol yanımda bir ağırlık vardı ve sen bu cümleyi kurduğunda kuş olup uçmuştu kalbimle beraber.
Biz o gün gerçek anlamda biz olmuştuk hatırlıyor musun meleğim? Benim en heyecanlandığım gün sanırım oydu, bir de sana evlenme teklifi yaptığım gündü. O gün seni hayal kırıklığına uğratmamak için ne çok uğraşmıştım! Aslında planlı işleri çok sevmem bilirsin, bana kalırsa bu tür teklifler içinden geldiği an yapılmalı. Birlikte çay içerken veyahut film izlerken bile olabilir. Kalbin istediği her anda söylenmeli.
Pencereden ayrılıp salona doğru geçtim, odamızda uyumaya cesaretim olmadığı için burada uyuyordum. Usulca yattım ve her uykuya dalmadan önce yaptığım gibi seni düşündüm sevgilim. Öyle ya, aklımda belirdiğin her saniye uyku benden uzaklaşıyor Ecmel. Uyumamaya ant içiyorum sanki ve ben sabaha kadar o halde hala seni düşünüyorum. Biliyor musun Ecmel şu günlerde en büyük korkum uyurken seni bir an olsun aklımdan çıkartmak, ya uyurken sen aklımdan gidersen? Ya seni uykumda da düşünüp kalbimde misafir etmediğim için üzülür de bana küsersen? Korkuyorum Ecmel'im, seni bir an olsun şu canını yediğim bedenimde kaybetmekten delicesine korkuyorum.
Sabah aynı şekilde uyandım, her zamanki olduğu gibi. Birkaç saat uyuyabiliyorum ancak ve bu gözlerimi bazen kurutmaya yol açıyor, uyku unutturuyormuş diyorlar sevgilim, ben seni unutmak için sevmedim ki.
Bugün toptancıya gideceğim, dükkana yeni mal almam gerekiyor. Benimle birlikte alışveriş yapmayı çok isterdin sevgilim, pazar günleri tatil olduğu zamanlar birlikte gezerdik. Sen vitrinlere bakıp hayaller kurardın, ne güzel hayallerdi onlar Ecmel. İkimiz de o kıyafetlerin içinde olduğumuzu düşünüp dünyanın herhangi bir ülkesinde uçuk düşlerin peşinde koşardık. Şimdi ben bir başıma o bakarak kaybolduğumuz vitrinlerin arasından hüzünle geçeceğim sevgilim.
Bütün günümü toptancıda geçirip dükkana uğradım, yeni malları görsen çok severdin kesin. Yaz için ince kumaş gömlekler ve pantolonları seçerken senin o meraklı gözlerle hep önünden geçtiğin mağazaya da uğradım. Senin kesin çok seveceğin, benimse param olmadığı için muhtelemen sonraki günler ancak alabileceğim bir sürü kıyafet vardı meleğim. Onları alabilseydim keşke sana, şimdi alıp mezarına koymak istesem de o kıyafetlerin içinde görmek isterdim gül tenini. Bazen bunun üzüntüsü öyle sarıyor ki bedenimi, ''Keşke...'' diyorum içimden. '' Keşke burada olsan da varımı yoğumu satıp senin istediğin her şeyi alabilsem. ''
Eve yorgun argın geldiğimde kendime bir kahve yapıp dün yaptığım gibi pencere pervazına oturdum, burası seninle yakın hissetmemi sağlıyordu. Belki biraz daha kendimi ileriye doğru itip aşağıya hızla boylasam, daha yakın olacaktık ama ölmeme riskim de vardı. Sakat kalıp birine muhtaç olma ihtimalimi düşünmek bile istemiyordum, üstelik bana bakacak kim vardı ki? Annem o evlendiği herifle gayet mutluyken buna gölge düşürmek istemezdim.
Kahvemi usulca içerken seni düşündüm bütün kalbimle, bir insan nasıl bu kadar sevilebilir Ecmel? Sen bana bu dünyayı çekilir kılmıştın, yeniden nefes almamı sağlamıştın. Ben şimdi bunların hepsini kenara bırakıp nasıl devam edeceğim yaşamaya? Sen benim için her şeyken, şimdi hiçbir zerre yok avuçlarımda. İnan yakında geleceğim yanına, birlikte tıpkı eski günlerdeki gibi mutlu olacağız. Benim bu hayatta yegane amacım seni sevmekken sensiz bir dünyada ne işim var ki?
Şimdi, şuanda kafama üşüşen mısraları seninle paylaşmak isterim sevgilim. Umarım beğenirsin sana yazılan her bir satırını, beğenmediğin an bütün şiirlerimi ateşe veririm yokluğunla.
Gözyaşlarım senden habersiz akarken
Her birinin izlediği yolun
Yine sen olması aşk olmuyor mu Ecmel?
Gittiğin yerde görürsen beni
Al götür yanında tüm benliğimi
Sensiz bir yaşamın nasıl geçeceğini bilmiyorum ki
Ah, Ecmel
Bizim kaderimizdeki vuslat erken yazılmadıysa
Nasıl devam edeceğim sensiz soluk almaya?
(Şiir bana aittir.)***
-Bölüm sonu!~Ecmel kitabında en sevdiğiniz özellik ne?
Diğer bölümde görüşmek üzere 💜 Yıldıza basmayı unutmayın 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ecmel / Tamamlandı
ContoŞu toprağın altında benim cennetim yatarken Ecmel, söylesene ben nasıl nefes alırım, yokluğunda cehenneme dönen bu yeryüzünde? Senin bedeninin alamadığı her nefes için yansın bu ruhum en derin cehennemlerde. ~Ecmel adında ilk Wattpad kitabıdır ~ ***...