1.5

417 105 35
                                    

Sevdiğiniz cümlelere 🌺 bırakmayı ve oy vermeyi unutmayın canlarım 💕

***

Beni o kadar yakınlaştırdın ki kendine, beni sen sandım... 🍃

***

Aşık oldum ben Ecmel, hem de senden sonra... Gönlüm her geçen gün daha çok sardı, daha çok kabul etti benliğine. Bir parçamdı zaten, artık parçadan ziyade sadece ben oldu. Ben oldu da Ecmel, ben o olamadım. Hala kavuşamadım sana.

Sen gittikten sonra Ecmel, çok şey değişti şu hayatımda. Belki de tahmin edemeyeceğin kadar çok şey... Ama bir tek sen değişmedin, hatta biraz değiştin fakat daha çok doldum içime. Ben senden sonra sana tekrar tekrar aşık oldum sevgilim ve sen bunu hisset istedim, bilmem hissediyor musun şu sol yanımın senin için hala yandığını? Bilmem hissediyor musun Ecmel'im, arkanda bıraktığın enkazın senden sonra nasıl toparlanmayı bir kenara bırakıp sana kavuşmayı beklediğini?

Sana attığım her adımda bir can daha kaybediyorum meleğim ama bir tek sen eksilmiyor benden. O beyaz taşta adını gördüm ya bugün tekrar öldüm Ecmel'im, üstelik üstüme sana yaptığım gibi toprak atan bile olmadı benim, her gün tekrar tekrar öldüğümü kimse fark etmedi ki. Sen öldüğün gün kalbime bir bıçak sapladın sevgilim, kalbimin iyileşmesi için yine senin olman gerektiğini bilmeden belki de gittin. Bir öpücüğünü, kokunu veyahut o altın renkli saçlarından bir telini bırakmadan, ardına bile bakamadan terk etmek zorunda kaldın.

Mezarının yanı başına oturdum yine sevgilim bu satırları yazarken, bana her zaman yerin olduğunu bilmek öyle mutlu yapıyor ki beni bazen... Ama kısa sürüyor bu, çünkü bir zamanlar senin yanında yerim vardı Ecmel'im, üstelik çok seviyordum ben yanında olmayı. Bize bunu neden yaptın sevgilim? Neden kabul ettin o ameliyatı?

Sen fazla iyi birisin sevdiceğim, yardımseversin aynı zamanda. Duygusalsın ama bunu yalnızca benim yanımda belli ederdin, daha doğrusu saklamaya çalışırdın da ben anlardım her hareketinden seni. Alındığın zaman dudaklarını yemenden, sinirlendiğin zaman kızaran yanaklarına nazaran saçlarınla oynamandan, heyecanlandığın zaman ses tonunu ayarlayamadığın anlardan...

Ama bir tek sevgilim, neden bu ameliyatı olmak istediğini anlamıyorum bir türlü. Eski bir dostun, ki o gün hastanede görmeseydin bundan haberin bile olmayacak  görüşmediğin biri için, karaciğer yetmezliği yaşıyor diye neden bu riske girdin? Acil gerekli olduğunu biliyorduk, eğer bunu yapmazsan adamın 36saati bile zor vardı. Öğrendiğin zaman tereddüt bile etmedin sevgilim, bu denli bir riski nasıl göze alabildin?

Normalde akraba derecesine bakılırmış nakillerde ama acil olduğu için tetkikleri bile acele yaptılar, bu senin sonunu getirdi bilmeden sevgilim. Kadınlar ameliyat öncesi kadın doğum doktorunda muayene oluyorlardı, yumurtalıklarında perde olduğunu biliyorduk ve başka bir şeyin olduğundan haberimiz yoktu. Tetkiklerde gözden kaçan ufak bir hata aldı seni benden belki de, bir tümör yerleşmiş bedenine senden izinsiz sevgilim.

O adamın senden aldığı karaciğer ile, düzeltiyorum, ameliyat masasından kalkamayan bedeninden aldığı karaciğerle yaşaması beni nasıl kötü hissettiriyor bilemezsin meleğim. Fazla alkol tükettiği için siroz hastasıymış zaten ve senin verdiğin canla nefes alıyor hala. Sevgilim, biliyorum adamın çocukları vardı. Babalarının yanında bekleyen o küçük iki çocuğu görüp karar aldığını biliyorum Ecmel'im, belki de bu dünyaya bir çocuk getiremediğin için o yavruları babasız bırakmak istememiştin içten içe.

Ama sevgilim ya ben? Ya biz?

Morgta yatarken görmesem seni sevgilim, inanmazdım belki benden gittiğine. Gül yüzüne pul koymuşlar, tenin eskisi gibi kızarık değil meleğim, soğuk bir beyazlık vardı üstünde. Öpmelere doyamadığım dudakların morarmışlardı, o aşık olduğum gözlerini saklamıştın benden. Bir kez daha görmek için neler vermezdim o okyanus gözlerini sevgilim, bunu bana nasıl yaptın? Söylesene sevgilim, bunu bize neden yaptın?

İçeriye girmeden bana fazla bakmamamı söylemişlerdi Ecmel'im, kolay atlatmam içinmii bu önerileri. Ama ben bir daha bakamayacağım yüzüne ve bedenine baktım doya doya. Ecmel'im, bedeninde ameliyat izleri vardı, bir sürü kesikler ve dikişler...

Sarsam seni kollarımla, vücudunda açılan yaralar sarılır mıydı Ecmel? O son kez bakamadığım gözlerini aralar mıydın benim için, son kez öper miydin beni, masum küçük bir öpücükle yalnızlığımı taçlandırır mıydın? Ben seni avuç içlerinden öpmüştüm Ecmel, söylesene ben bunu nasıl unuturum? Öpmeye doyamadığım dudakların vardı Ecmel, bir kez olsun öpmek için canımı vereceğim dudakların...

Sen o gün sevgilim, o musalla taşında nefes alamadan uyurken beni de yanında götürdün bilmeden, bense bedenimi bırakıp geldim yanına. Usul usul son buldu nefeslerim, kimse fark etmedi. Ecmel'im o gün bedenen de gelseydim seninle, böyle yalnız kalmazdım ben değil mi?

Ağlamaktan bitap düşen gözlerim, ruhum ve kalbimle beraber sana biraz önce yazdığım şiiri bırakıp ayrılıyorum yanından sevgilim.

Yüreğimi tereddütsüz verdim avuçlarına
Önce şevkayle sardın beni Ecmel,
Beni hiç kimse böyle sarmamıştı daha önce
Sevdin beni,
İnanabiliyor musun sevgilim?
Kendimden çok sevdim beni
Ben de, beni sevişini sevdim önce
Ardından son nefesime kadar,
Seni seveceğime ant içtim

***
-Bölüm sonu! Uzun bir ara oldu ama vaktim olmadığı ve biraz da sevilmediğini düşündüğüm için yazmadım bölüm. Artık sadece haftasonları bölüm yazabileceğim, zaten son 5 bölüm kaldı. Haftaiçi yazabilirsem zatn sürpriz bölüm atmış olurum.

~Siz Ecmel'in aldığı riski alabilir miydiniz?

Sizleri seviyorum, Diğer bölümde görüşmek üzere 💙😘

Ecmel / TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin