Kadın ayağa kalktığında nihayet eteğini indirmek aklına gelmişti. Önce eteğini indirip sonra da yerinden taşan göğüslerini yerine tıkıştırdı.Adam onu belinden tutup birlikte masaya geldiler. Sandalyeye oturdukları da adam şarabı bardağa koydu ve tabaklara hazırladığı mezelerden koydu. Kadın bir yudum şarabından alıp mezeleri de tatmaya başladı.
"Harika olmuşlar bunları sen mi yaptın?"
"Teşekkür ederim beğenmene sevindim. Senin için yaptım!"
Kadın şarabından koca bir yudum alıp;
"Sen mutfağa girer miydin?"diye sordu."Girene değil girdirene bakmak lazım"dedi, gözleri kadına göğüslerine kayarak.
Masada 20 dakika geçmişti. İçtikleri hap yavaş yavaş kana karışmaya başlamıştı. İkisi de henüz bir atakta bulunmamıştı. Galiba ilk hamleyi karşı taraftan bekliyordu her ikisi de.
Kadın otururken açılan eteği ve dikkat etmediği için dışarı fışkıran göğüslerini hiç düzeltmeden ayağa kalktı. Kirli tabağını alırken, sandalyede oturan adamın yanından uzanarak göğüslerini omzuna sürdü. Sonradan en seksi haline bürünerek yürümeye başladı. Eteği o kadar açılmıştı ki sağa sola giden kalçalarının yarısı görünüyordu.
Adam son kalça şovundan sonra demir gibi sertleşti. Kirli tabağını alıp kadının arkasından mutfağa gitti.
Kadın mutfakta tabağı tezgaha bırakmış ellerini mermere dayamış sızım sızım sızlayan vajinasına elini atmamak için kendini zor tutuyordu.
Mutfağa giren adam yarı çıplak, kalçası dışarıya çıkmış kadını görünce yutkundu.
Giydiği topuklu ayakkabı uzun bacaklarını ortaya sererken omuz hizası kadar açtığı bacakları ip tangasının araya kaçmasını sağlamıştı. Adamın kendisine baktığını görünce kalçasını biraz daha dışarıya çıkarıp yukarı-aşağı sağa-sola hareket ettirdi.Bu açıkça davete adam kayıtsız kalamazdı. Hızlı adımlarla kadına yaklaştı. Elindekini kenara bırakıp demir gibi sertleşmiş penisini kadının kalçasına dayadı. Belinden tutup kendisine bastırdı. Zaten açılmak üzere olan eteğini beline kadar açtı ve elini tangasını üzerinde gezdirmeye başladı. Tanganın üstünden klitorisi okşarken arkasından yaklaştığı kadının boynuna emmeye başladı. Diğer eli ile dışarıya çıkmaya can atan göğüslerini dışarıya çıkardı. Elbise sadece belinde kalmıştı.Kadın başını adamın omzuna attı: yapacağın ne varsa yap der gibi iniyordu.
Adam inlemeden büyük bir haz alarak sertleşmiş penisini biraz daha bastırdı. Kadının bacaklarını biraz daha açarak tangasını kenara çekti. Orta parmağın içine soktu ve gel git yapmaya başladı. Kadın inlemelerini artırınca göğüslerini sıkmaya başladı. Adam içine soktuğu parmaklarının sayısını artırıp gel git yapmaya devam ediyordu. Kadın aldığı zevkle kendinden geçmiş ve kendini adamın kollarına bırakmıştı çoktan.
Kadın ellerini arkasına getirip kalçasına sürtünen sert penisi okşamaya başladı. Sonra daha fazla dayanamayıp adama döndü ve dudaklarına yapıştı. İnanılmaz bir tutku ile öpüşürken dilleri birbirinin diline değiyordu. Adam kadının dilini emerken ellerini kalçalarından tutup penisine bastırıyordu bir yandan da.
Kadın dışından okşamaya çalıştığı penisin tadına bakmak için sabırsızlandı. Hızla adamın kemerini çözdü: pantolan aşağı düştü. Adamın dudaklarından ve ellerinden kayarak aşağı eğildi. Haddinden büyük olan penisi önce dilini çıkarıp yaladı. Parmakları testisleri bulunca onları nazikçe avucunun içine aldı. Penisin altta bulunan damarı yalayarak daha ağzına almadan adamı inletmeyi başarmıştı.
Ağzına yavaş hareketlerle aldı ve ritmik gel git yaptı. Penisin ucuna dudak hareketleri yaparak, tam boğazına kadar alınca yutkunma hareketi yaptı. Adamı zevkin doruğuna çıkarmıştı.
"Oooo bebeğim sen bu işi biliyorsun" diyen adam göğüsleri dışarıda penisini yalayan kadını izleyerek göz ziyafeti çekti.
Kadının ritmik gelgit hareketleri adamı çıldırtırken birden kadının dolaba yaslayıp ağzındaki penisini kendi gel git yapmaya başladı. Kadın ağzındakine müdahale etmek yerine kendi vajinasını okuyordu. Adam ağzından çıkarıp kadını ayağa kaldırdı. Kendini ayaklarındaki pantolondan kurtarıp kadını kalçalarından tuttuğu gibi kucağına aldı.
Öpüşerek evinin ezbere bildiği yatak odasına götürdü. Kadını yatağa fırlatır gibi koyduktan sonra belinde kalan elbiseyi yarı yırtarak yarı fermuar yardımıyla çıkardı.
Yatakta sadece tanga ile kendini bekleyen kadına bakarak gömleğinden kurtuldu. Hala kendine bakan kadın ile göz kontağını bozmadan elini çekmeceye attı. Ucundan tutup çıkardığı kelepçeyi havaya kaldırdı. Kelepçeyi gören kadın heyecanlanıp istek ve arzu ile dudaklarını ısırmaya başladı. Adam onu ters çevirip ellerini arkadan kelepçeledi.
Yatakta ters yatan kadının kalçasına 1-2 şaplak attıktan sonra ellerini bacak arasında dolaştırmaya başladı. Hızla tangayı çıkardı ve bacaklarını açabildiği kadar açıp penisini sürmeye başladı. Kadın zevkten inerken adam penisini vajinanın kenarında gezdirmeye devam etti.
"Bana yalvar! İçine girmem için bana yalvar!"dedi.
Kadın önce şaşırsa da adamın ne kadar istediğini biliyordu. Bu küçük arzusunu yerine getirdi.
"Gir artık içime ölüyorum seni arzuluyorum gir. Seni deliler gibi istiyorum"
Kadın iniltileri arasında bunları söyleyebilmişdi. Adamın daha fazla dayanacak gücü kalmadı. Hazır olan vajinaya demir gibi sert penisini hızlıca sonuna kadar itti. Köklediği penisini serçe gel git yapmaya başladı. Testislerinin kalçasına vurduğunda çıkan ses ikisininde iniltilerine karışıyordu.
Bir müddet bu şekilde devam ettikten sonra kadının bileğindeki kelepçeyi çözüp ters çevirdi. Kendisinin ayakları yerdeyken yatakta olan kadının bacaklarını omzuna aldı. Daha doymamış vajinaya yine serçe giriş yaptı. Sonuna kadar soktuğu penisini kadının iniltilerini yükseltirken çok ses çıkmasın diye kadının ağzını kapattı. Ama gelgit yaparken sallanan dolgun göğüsleri adamı daha da zevke getirirken gel giti durdurup göğüslerine yöneldi.
Önce iki göğsünün arasında dilini gezdirdi. Birini avuçlayıp sıkıştırırken diğerini ağzına aldı. Ucunu hiç görmemiş gibi emmeye başladı. Sonra diğerini ağzına soktu onu da deli gibi emerken elleri vajinayı buldu. Parmaklarını sorgusuzca içeriye sokarak gelgit yaptı.
Göğüsleri yalanıp vajinasına dokunan kadın zevkten iniyordu. Adam kadının bu halinden çok hoşnut olmuştu ve dudaklarını önce göbeğine sonra da vajinasına yavaşça indirdi. Vajinaya dil darbeleri atarken bazen de dilini içine sokuyordu.
Kadın adamın başını vajinasına bastırdı. Bir müddet böyle inlemeler arasında devam ederken kadın kalktı ve adamı yatağa itip düşürdü. Kendi de üstüne çıktı. Adamın bileklerinden tutup gücü yettiğince sabitledi.
"İçine al beni diye yalvar"dedi.
EMEĞE SAYGI YORUM VE OYLARINIZI ESİRGEMEYİN LÜTFEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güven Bana +18
Non-FictionHikaye +18 dir. Eleştiri yapacaklar uzak dursun. Yaşanmış bir hikayedir