3. bölüm seks 3

34.1K 134 10
                                    


Sonra cilve ile gülümseyip adımın bir şey demesini beklemeden penisini sonuna kadar vajinasına kökledi. Gelgit yaparken göğüsleri zıplıyordu. Adamın üzerine eğilince adam göğüsleri ağzına aldı; emmeye başladı.

Zevk suları birbirine karışıp köpük oluştururken penisin üstünde gel giti daha da kolaylaştırıyordu.

Penis hala içindeyken kadın kalçasını kucak dansı eder gibi kıvırmaya başladı. Bu hareket adamı inletti. Adam kalçayı avuçlayıp sıkıyor ara sıra da şaplak atmayı ihmal etmiyordu.

Sonra kadını kolayca kaldırıp yana aldı. Yan döndürüp arkasına geçti ve yine sertçe giriş yaptı. Hızlı gel giti kadının göğüslerini zıplatıyor aynı anda bağırmasına sebep oluyordu. Hoplayan göğüsleri avuçları içine alıp sıktı. Kadın başını çevirip dudaklarından öpmeye çalıştı. Dudağına ulaşınca istekle emmeye başladı.

Bu pozisyonu küçük bir hareketle değiştiren kadın oldu. Adamın dudaklarından ayrılıp ters bir şekilde penisi içinden çıkarmadan adamın üstüne oturdu. Biraz eğilip dizlerinden destek alarak aşağı yukarı katmaya başladı.

Adam arkada tam istediği kalça manzarasına bakıyordu. Penisin üstünde gel git yapan kadın aynı zamanda adamın gözünü de doyuruyordu. Kadın hızlı bir şekilde gel git yapmaya devam ediyor adam da kalçasına şaplak atıyordu.

The rider pozisyonundan kucak pozisyonuna geçti kadın. Eğilip göğüslerini adamın dudaklarına değdirdi. Adam büyük bir istekle göğüslerini yalamaya başladı. Elleri de kalçalarını sıkıyor gel git yapmasına yardımcı oluyordu.

Hem gelgit yapıp hem de göğüsleri emilen kadın çok fazla dayanamadı iniltiler eşliğinde organzm oldu. Ayaklarının ucundan saç teline kadar hissederken kocaman sert penisini vajinaya sonuna kadar aldı. Organzm bitince kendini yorgunca yana attı.

Adam kadına baka kaldı. Kendisi yeni başlamıştı ve partneri isteksiz görünüyordu.

"Tatlım biz bugün için ne konuşmuştuk? Hani birlikte boşalacaktık"

"Evet hatırlıyorum ama dayanamadım. Şimdi biraz dinlenmem gerekiyor."

"Senin bu halin hiç hoşuma gitmiyor. Ben seni tekrar zevke getirmesini bilirim"

Kadının isteksizce dudak bükmesine aldırış etmeden göğüslerini yalamaya başladı. Sonra girmeye daha doyamadığı vajinaya parmaklarını soktu. Klitorusu okşamaya başladığında kadında gevşemeye başlamıştı. Onun gevşemesinden doğru yolda olduğunu anlayan adam iki göğsünde emdikten sonra göbeğini yalayarak aşağı indi.

Adam üste 69 pozisyonu aldı ve vajinayı yalamaya başladı. Kendi de kocaman sert penisini kadının ağzına soktu. Kadının inanılmaz sakso çekmesi adamı kendinden geçirmişti. Çok fazla zevk alıyordu ve kadının bir şey yapmasına izin vermeden kendi kadının ağzına gel git yapmaya başladı. Kadın bir şeyler demeye çalıştı ama adam tam zevkin doruğundaydı onu duymadı: devam etti.

Bir müddet sonra kadından ses çıkmaz oldu. Adam büyük bir zevkle boşalırken kapı açıldı.

İçeriye giren kadını; karşılaştığı manzara şok etmişti. Şaşkınlığın arasında;

"Hasan bunu bana nasıl yaparsın?"dedi.

Adam;
"karıcığım"dedi ve başı altında cansız bir şekilde yatan kadının vajinasına düştü.

EMEĞE SAYGI YORUM VE OYLARINIZI ESİRGEMEYİN LÜTFEN

Güven Bana +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin