15. bölüm Valizini Hazırla

5.2K 103 8
                                    

Bedava tatil lafını duyunca Sancar otuz iki diş güldü. Hemde Ayza ile iki günlük romantik tatil... Bu düşünce beyninde top gibi yuvarlanırken çarptığı yeri mutlu ediyordu. En sonunda mutluluk bedenine yansımaya başladı. Çocukların Bayram sevinci gibi içi içine sığmıyordu. Çekinmese kalkıp oynayacaktı.

"Demek bazen duygularını belli ediyorsun... Bana bu habere sevinmediğini söyleme"

Sancar'ın gözleri parlayarak;
"Evet çok sevindim"dedi.

"Düşünsene onların ayarladığı tatile biz gideceğiz"

"Düşünmek bile heyecan verici"

"Bol bol köfte de yeriz" ikisi birden yüksek sesle kahkaha attı.

"Hasan, hafta sonu şehir dışında işi olduğunu söylemişti. Yeliz ne dedi sana?"

"Bir şey dememişti... Ben de merak ettim ne diyerek gidecekti"

"Boş verelim onları biz tatilimize odaklanalım. Bakalım nasıl bir yere gidiyoruz" deyip telefondan konumu gelen otele bakmaya başladı. "Vayy... Yemyeşil bir orman, içinde göl, kenarında otel"

"Dur bakayım"deyip telefonu Ayza'nın elinden aldı.

"Hasan da işinin ehliymiş. Beni çağırsa buraya ben bile giderdim"

Ayza kaşlarını çatarak Sancar'a baktı.
"Alınmam gerekiyor ama alınamayacak kadar mutluyum"deyip kıkırdadı.

"Biz tam olarak neye mutluyuz? Onların gidemeyeceği için mi? Bizim gideceğimiz için mi?"

"Ne farkeder iki günlük bir tatile ihtiyacın yok mu?"

"Haklısın ne fark eder"deyip sırıttı.

Biraz daha otele baktıktan sonra Sancar kendine küçük bir valiz hazırladı. Ayza'ya da geçen geldiğinde giydiği pijamaları verdi. Birlikte salondaki L tipi kanepeye başları aynı yere gelecek şekilde yatak yaptılar.

Ayza yatmadan önce kapının kilitlerinden emin olmak için kapıya bakmaya gitti. Bu hareketi Sancar'ı hem sevindirmiş hem de üzmüştü. Sevinmişti: çünkü bu kendine güvendiğini gösteriyordu.

"Senin bu korkuna çare bulmak lazım"

Arkasından gelen samimi sıcak sese karşı aynı samimiyet ile gülümsedi.
"Evet ama nasıl? Sakın bana evde kapı kilitli olmadan uyuyalım deme... Buna asla hazır değilim"

Sancar samimi bir tebessümle;
"Bu konuya sonra bakarız hadi gel şimdi uyuyalım. Sabah uzun bir yol, güzel bir tatil bizi bekliyor"

Birlikte hazırladıkları yataklara yattılar. Sancar istediği kokuyor sabaha kadar doya doya çekecekdi. İnce su dalgası saçları ile oynamaya başladı. İkisi de heyecandan uyuyamıyordu.

Ayza Hasan'ı tanıdığı için ne gibi şeyler hazırlayacağını az çok tahmin etmişti. Hasan genelde en uç noktalı sürprizleri ayarlar ve severdi, bu sürprizler ilk kez Ayza'yı korkutmuşdu.
Sancar ile en uç noktaları yaşamak: bu düşünce yutkunmasına sebep oldu.

Sancar ise Ayza ile geçireceği romantik anları hayal etmeye çalışıyordu. Belki yürürken elini tutarım, belki gece yanına yatıp sarılarak uyurum. Bu düşünceler ile heyecandan kıvranırken başını kendi yastığından kaldırıp Ayza'nın yastığına koydu. Ters bir şekilde burun buruna geldiler. Bu hareketi Sancar'ın karizmasından biraz ödün verse de romantikliğin dibine vuruyordu.

Sancar
"Sen de mi uyuyamadın?"

"Evet tatili düşünmeden edemiyorum"

"Daha önce çok kez tatile gitmişsindir"

Güven Bana +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin