Sancar mutfağa girdiğinde elindeki telefonu Ayza'ya gösterdi."Yeliz'in telefonu değil mi o? Ne ara aldın?"
"Bakalım ne yazıştılar"
"Hasan dün akşam biri ile mesajlaşıyordu. Sordum iş yerinde sorun var dedi. Ne sorunu diye sorduğumda boş ver deyip geçiştirdi"
"Yeliz'in de dün akşam mutfakta telefon elindeyken gördüm. Ben sormadan o, bizim kızlarla mesajlaşıyoruz demişti"
Sancar şifresini girip telefonu açtı. Direkt watsap mesajlar bölümüne girip son yazan mesajlara bakmaya başladı. En üstte Merve kayıtlı kişiden gelen mesajları Sancar es geçmişti.
"En üstteki Merve'den gelen mesajlara baksana"
"Merve ile mesajları neden okuyayım ki?"
Ayza imalı şekilde kaşlarını kaldırdı.
"Sen bak bi"Sancar, Merve isimli mesajlara girdi: şaşkınca Ayza'ya baktı.
"Nereden bildin? Mesajlar burada"
Ayza'nın dudaklarının kenarı yukarıya kıvrıldı.Bu bir tebessümü andırsa da şaşkınlıktan verdiği tepkiydi.
"Daha akıllı olmasını ummuştum. Çok yaratıcı isimle kaydetmiş" hıh, diye sahte bir şekilde güldü."Susta okuyalım"dedi. İkisi de Yeliz'in silmediği mesajlara bakmaya başladı.
Mesajlar;
"Bir an önce yarın olsun, seni deli gibi arzuluyorum. O top gibi göğüslerini emmek için çıldırıyorum."
"Ben de o kocaman penisini boğazıma kadar alacağım. Sonra da içime alıp üstünde zıplayacağım"
"Yarın için özel şarap aldım. O şarabı göğüslerinin arasından döküp göbeğinden içeceğim"
"Göğüs uçlarımdan akan şaraplar ne olacak?"
"Sen merak etme ben hepsine yetişirim. Göğüslerini avuçlarım sonra da sıkarım. Önce göbeğindeki şarabı sonra da göğüslerindeki şarabı yalayarak içerim"
"Of bu ne hız, yoksa karın vermiyor mu?"
"O veriyor ama sen başkasın. Biliyorsun bizim evliliğimiz sadece kağıt üzerinde gibi artık, birbirimize hazdan çok eziyet eder gibiyiz"
"Biliyorum tatlım... Benim kocada iş yok. Benim gibi seksi bir kadını her gördüğü an sıkıştırması gerekirken o ayda bir kere ya ister ya istemez"
"Ben istiyorum seni bebeğim... O dolgun dudaklarını deli gibi emmek, kalçalarına şaplaklar atarak ısırmak istiyorum. Yarın arkana geçip seni domaltıp zevkten inlemelerini dinleyeceğim"
"Ah bunu ne kadar istediğimi bilemezsin. Şunu söyleyeyim yarın bir posta ile kesinlikle kurtulamazsın. Karın evde yok madem: Sancar işten gelene kadar kucağında zıplayacağım. Prezervatif aldın mı?"
"Ah bebeğim prezervatif istemiyorum. Senin içine girdiğimi doya doya hissetmek istiyorum"
"Evet bende koca penisini içime aldığımı hissedeceğim. Unutulmaz anlar yaşatalım birbirimize"
"Tamam yarın çok özel olsun her günden daha özel"
"Anlaştık bana uyar yarın görüşürüz"
"Görüşürüz"
Ertesi gün mesajları;
"Evde misin yarım saat sonra geliyorum"
"Evdeyim bebeğim seni bekliyorum"
Ayza ile Sancar mesajları okuduktan sonra bir saniyelik göz göze geldiler. Bu bir saniye birbirlerinin yüzlerinin utançtan kıpkırmızı olduğunu görmeye yetti. Hızla bakışlarını çevirdiler: başka yerlere bakıyormuş gibi yaptılar. Konuşacak hem çok şey hem de hiçbir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güven Bana +18
No FicciónHikaye +18 dir. Eleştiri yapacaklar uzak dursun. Yaşanmış bir hikayedir