7. bölüm Suçlu Kim

9.5K 101 7
                                    


Uzun bir sessizlik hakim oldu. Görevliler işini yapmaya devam ederken kaçamak acıyan gözlerle arada Ayza'ya bakıyorlardı.

"Ne sürpriz olmuş ama"

Başından sonuna kadar konuşmayı full dikkat dinleyen Sancar öfkesini atacak yer arar gibi nefret ile Ayza'ya baktı.

Ayza bu nefrete karşılık gözlerini kıstı.
"Senin karın olmasaydı güzel bir sürpriz olacaktı"

Sancar
"Senin kocan olmasaydı karım hayatta olacaktı"

Ayza
"Karına sahip çıksaydın da kocama gelmeseydi"

Sancar
"Kocanın gönlünü etseydin de karım da aramasaydı"

Sancar'ın son söylediği söz Ayza'yı sinir etti. Dişlerini sıkıp herkesin önünde kendine yakın olan Sancar'ı iki eliyle göğsünden hızla iterek onu yatağa düşürdü.

O sırada komiser Sedat; Ayza'nın belinden kavrayarak olası bir kavgayı önlemeye çalıştı.

Ayza
"Bırak beni parçalayacağım o adamı. Bana ne ima ettiğini duymadınız mı?"

Sancar yatağa düştüğü sırada, sırtına bir şey saplanmasıyla acı ile inledi. İlk başta onun cesetlerin yanına düştüğü için inlediğini sanan herkes Sancar'ın sırtına elini atmasıyla son bulmuştu.

Ayza Sancar'ın elindekini görünce kendini sıkı sıkı tutan kollardan kurtulmaya çalışarak kocasına bütün öfkesini kustu.
"Bırak beni öldüreceğim onu! Parçalayacağım mezara bile bulunmayacak"

Komiser Sedat kollarındaki ince, çıtı pıtı kadını tutmakta zorlanmıyordu. Yine de öfkeli kadını kendine bastırdı.

Sancar ise yataktan doğrulduğunda sinirle yumruğunu sıktı yatakta, hareketsiz yatan adama tam yumruk atacaktı ki polisler yumruğu havada yakalayıp kollarından tuttuğu gibi cesetten uzaklaştırdılar.

"Bırakın beni geberteceğim o iti! Görmüyor musunuz karımı kelepçelemiş. Zorlama var bu işte zorla yapmış. Benim karım yapmaz aldatmaz beni"

Komiser Sedat
"Her ikiniz de sakinleşmezseniz sizi birbirinize kelepçelerim! Hem de o kelepçeyle"diye bağırdı.

Tehdit bu kez işe yaramamıştı. Her ikisi de kendini tutan kollardan kurtulur kurtulmaz Hasan'ın cesedine saldıracaktı. Bunu anlayan komiser Sedat;

"Çıkaralım şunları odadan"dedi ve çırpınmasına rağmen Ayza'yı zorlanmadan odadan çıkardı.

Sancar'ı da polisler kollarından tutup odadan çıkardı. Odadan çıkınca bir nebze sakinleşen Ayza kendini saran kolların gevşemesi ile kurtuldu. Bir bayan olarak gayri ihtiyari adımlarını mutfağa yöneltti. Arkasından komiser Sedat, Sancar ve onu tutan polislerde mutfağı yöneldi.
Mutfağa geldiklerinde Sancar'ı polisler bırakıp tekrar yatak odasına gitti.

Komiser Sedat
"Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz? Amacınız oradaki delilleri bozmak mı?Farkında değil misiniz? Oda da 2 ölü var ve bir numaralı zanlı sizsiniz! Ayza hanım, Sancar bey biliyorum çok zor ama sinirlerinize hakim olun. Karınız buraya zorla mı getirildi kendimi geldi hepsini öğreneceğiz"

Ayza
"Onları biz öldürmedik. Bizden şüphelenmenize gerek yok"

Komiser Sedat
"Siz öldürdünüz demiyorum. Aksi kanıtlanana kadar herkes şüphelidir... Şimdi izin verirseniz işimi yapayım da suçlu musunuz değil misiniz öğrenelim."

Ayza ile Sancar ellerini önlerinde birleştirip başlarını yere eğdiler. Bu şekilde tıpkı birinci sınıfta yaramazlık yaparken öğretmene yakalanmış çocuklar gibi görünüyorlardı. O sırada kapı tıklatıldı: içeriye doktor girdi.

Güven Bana +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin